Perfecte service

Mijn Lpg gas installatie behoefde een onderhoudsbeurt (oa filter vervangen). Het is een kleinere, persoonlijkere doch professionele garage en dat is precies wat ik zoek.

Altijd vriendelijk en deskundig

Vriendelijke mensen die verstand hebben waar ze mee bezig zijn!!! Zeker een aanrader!

prettige flexibele garage

Vanaf het begin een prettig contact waarbij uitgelegd werd wat ik kon verwachten. De prijs werd, zeer goed beargumenteerd, doorgebeld van te voren. De vervangende auto van goede kwaliteit en in een dag klaar. Tips om dit soort onderhoud te voorkomen werden meegegeven zonder dwang om gelijk een afspraak te maken. Erg prettig en heel flexibel omdat ik toch te laat was om de auto op te halen was het geen probleem en werd er mee gedacht.

Super service! Aanrader

Geweldige kennis, ervaring en service op het gebied van LPG installaties! Daarnaast ook nog een vervangende auto voor een zeer schappelijke prijs! Ik kom zeker terug en kan ze iedereen aanbevelen.

super service

Al een aantal jaar komen wij hier voor al het onderhoud. Altijd meedenkend en goed onderhoud. wel wat prijziger maar wel altijd alles netjes gedaan.

altyd goede en duidelijke uitleg van het probleem en reparatie

Helemaal top!

Vanaf het eerste telefoon gesprek tot aan de aflevering ging alles zoals je het mag verwachten van een gas inbouwstation. Alles uitgevoerd zoals afgesproken en goede uitleg gekregen bij de aflevering. Alle lof voor Harm en zijn team!

Net bedrijf. Geen lul verhaald, maar duidelijke technische uitleg

Goede lpg kennis en service.

goede communicatie en afspraak is afspraak

goede communicatie en afspraak is afspraak

De reparatie met zorg uitgevoerd en tevens wat andere dingen die ze tegen kwamen opgelost.

Uitstekend!

Veel kennis in huis, weten waar ze over praten. Ik kon snel terecht en de kosten waren normaal! Je voelt de passie voor oudere auto's!

Een fantastische ervaring om daar je auto naar toe te brengen.

Hoe correct je daar al een afspraak maakt. Dan ga je naar je afspraak en hoe netjes je dan ook weer geholpen word. Snel , voorkomend, vakkundig en bijzonder aardig allemaal. Daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen.

goed geregeld

Duidelijk, word goed geadviseerd

Na de gasmeting, werd mij goed uitgelegd en onderbouwd wat er mis was met mijn motor en hoe het goed opgelost kon worden.

Oprechte klantvriendelijkheid en goede service!

Oprechte klantvriendelijkheid en goede service! Ik kom graag weer terug voor onderhoud aan de lpg installatie.

Technisch perfect, afspraak (b)lijkt niet goed .

Afspraak door mij niet goed overgenomen of door bedrijf niet goed uitgevoerd. Nota heel duidelijk evenals nabespreking. Advies: bevestig een telefonische afspraak met een mail! Dit is een kwaliteitsverbetering .....

Fantastische service en een hoog kennis niveau

Fantastische service en een hoog kennis niveau

Snelle service en makkelijke communicatie!

Ik had een kleine beurt nodig voor de auto, omdat mijn oliepijl plots nogal laag was. Deze was zo ingeland en snel uitgevoerd. Bedankt daarvoor!

Vriendelijk, servicegericht en betrouwbaar en betaalbaar

De prijs kwaliteit verhouding maar ook beschikbaarheid is goed, ik kom hier als verwende klant echt liever dan bij de merkdealer. Enige kritiekpunt is dat ik in plaats van een gratis leenauto wat betaal voor een representatieve vervangauto.

Goede service. Vriendelijk personeel

De telefonische contacten waren prima. De afspraken zijn na gekomen. De uitgevoerde werkzaamheden zijn correct uitgevoerd.

Snelle hulp en oplossing

Zeer te vrede . Snel geholpen en advies

Goed bedrijf

Mijn prins lpg uit laten lezen. Goede koffie gekregen terwijl ik wachtte. Bleek een sensor stuk te zijn, deze is gelijk vervangen en mijn auto rijd soepeler als nooit te voren. Top!

Vakmanschap en service

Zeer vriendelijk geholpen en mijn lpg probleem bij mijn oldtimer vakkundig verholpen.

Hulp gekregen terwijl er een klantenstop was!

Wat een geweldig bedrijf! Supervriendelijk en er wordt daar geluisterd en meegedacht. Gassyateem van mijn auto stoorde en ondanks dat ze geen nieuwe klanten meer aan komden nemen werd mn verhaal serieus genomen en er werd ruimte gemaakt. Dan voel je je als klant weer ‘koningin’ Als er weer iets is zal ACA als eerste in me opkomen. Want zo werkt dat natuurlijk!