3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaringen met bedrijf en personeel bij en na aanschaf van occasion Alfa Romeo Guilietta zijn goed. Het is alleen jammer dat ik voor diverse ( wel onder garantie ) punten steeds terug moet. Maar het wordt wel netjes opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Distributieriem werd te vroeg vervangen. Er is een goede deal gemaakt, arbeidsloon niet betaald. Ik ben daar tevreden mee. Al jaren trouwe klant tot mijn volle tevredenheid.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf dit bedrijf verdiend het niet om genoemd te worden, na diverse keren gebeld en contact mails verzonden te hebben , heeft men doodgewoon geen contact gezocht. wat ik raar vind na mijn eerste gesprek met Dhr. Bosman wat goed over kwam, is dit een totale vergissing, mooi doen door de telefoon en dan niets meer laten horen .En nu in een keer is de auto verkocht. nu zal men denken wat maakt dit uit, er zijn genoeg auto,s ,ja die zijn, er maar het ergert als je zit te wachten op een antwoord en een andere auto die ook misschien goed was, ervandoor gaat met een ander.\r\nnou ik wens iedereen dan ook veel succes met dit bedrijf , en hoop dat men wel de mensen die een auto gekocht hebben dan ook nooit iets met hun auto gebeurd , afspraken na komen ho maar. .

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf altijd zeer goed...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Terzake kundige en bij het merk betrokken mensen.\r\nMet name in de techniek.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf grootebeurt tijd geleden laten doen doen ik terug was was me auto gewassen.\r\n\r\nnu was mijn kaggel moter stuk en hebben ze dit kunnen reparen (gelukkig voor mij )\r\n\r\ndaar na hebben ze de wagen weer gewassen als serves \r\n\r\nik ga zeker weer terug !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf waar men trots op kan zijn, indien men deze nodig \r\nheeft, altijd aanspreekbaar, en altijd even een kopje koffie.\r\nZo doorgaan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf wat heel praktisch is ingesteld en mee denkt over oplossingen die zowel handig als verstandig zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit was mijn eerste ervaring met Autobedrijf Bosman.. Tot nu toe ben ik meer dan super tevreden over de fantastische service van dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jarenlang tevreden over Bosman.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de tweede keer bij de garage geweest voor een probleempje, voor de tweede keer had ik het gevoel dat ik niet serieus genomen werd door de chef werkplaats.\r\nOm deze reden is de nieuwe auto ook bij een andere dealer gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb alleen maar een uitstekende ervaring met autobedrijf Bosman

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Grote reparatie, motor vervangen, perfect uitgevoerd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring wat betreft contact, uitvoering van werkzaamheden en kennis. Echter een aantal minpuntjes: 1. Ruitensproeiervloeistof bijvullen voor €4 terwijl ik dit zelf een aantal dagen hiervoor al had gedaan. 2. Bij het bellen dat de auto opgehaald kan worden pas vertellen dat er wel direct betaald moet worden, even bijna €2300 pinnen ben je niet altijd op voorbereid, hadden dit beter de dag ervoor bij het brengen van de auto direct kunnen zeggen. Ik had gewoon een factuur thuis verwacht.\r\nVerder scoort de garage wel een ruime voldoende, genoeg om weer terug te keren in de toekomst

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, duidelijke afspraken! Ik ben dik tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De auto waar ik in rij is een zakelijke auto.\r\nAls ik een klein probleempje heb met de auto dan kan altijd gelijk langs komen.\r\nLaatst had ik een kapotte lamp en ben gelijk langs gereden en het werd gelijk geregeld.\r\nAltijd bij een beurt krijg ik gelijk een andere auto mee,ik weet niet of dat altijd geregeld wordt want daar heb ik geen ervaring mee.\r\nHet personeel is altijd heel behulpzaam en aardig.

Over Autobedrijf Bosman