Ondanks kleine problemen alles tot tevredenheid opgelost!

Ondanks verkeerd geleverd onderdeel toch goede service geleverd.

goede ervaring.

alles duidelijk.

Fijne service en vakwerk

Als booven

Diverse werkzaamheden volgens afspraken uitgevoerd.

Ik had vage klachten over trilling aan mijn stuur. Na overleg nog zelf enige testen uitgevoerd en de uitslag hiervan gemeld. Tijdens de servicebeurt zijn nog enige zaken gecheckt en aan mij gerapporteerd. Ik kan prettig communiceren met Gerrit en dit geeft de gewenste resultaten.

prima service

Prima service, goede uitvoering, factuur duidelijk en overzichtelijk. Komen gemaakte afspraken keurig na !

Betrouwbaar

Snelle service; betrouwbaar; Was niet blij met de kosten zo na de feestdagen.

Prima service.

Meedenkend.

Een fijne garage

Levert goed werk af. Als er toch iets is wat bij de klant vragen oproept, wordt er adequaat gehandeld.

heldere diagnose en meedenken

ik heb het idee dat er op een eerlijke manier wordt gezocht naar oplossingen en dat geeft de indruk van vertrouwdheid. Zo nodig als je afhankelijk ben van de expertise van anderen. dank en groet Neel

Goede service! Prima medewerkers!

Tevreden met 'mijn garage'! Na grote onderhoudsbeurt/APK stond mijn 10 jaar oude Baby Benz weer goed gerepareerd en schoongepoetst met winterbanden voor me klaar!

Prima service en mensen die met je mee denken, gewoon goed.

Met een schade bij dit bedrijf terecht gekomen, van wege de verzekeringsdekking. Schade prima hersteld en leenauto mee. Prima dus. Het bleek dat de auto ook een APK moest hebben binnen een maand, deze uit laten voeren samen met een kleine beurt. Op wat kleine afspraak misverstanden na is alle goed gecombineerd en kunnen we weer veilig rijden in de komende wintermaanden. Dus helemaal oké. Mensen zijn echt dienst verlenend. Super.

Tevreden

Online afspraak gemaakt. Daar kwam keuring een bevestiging op. Ik had gevraagd om een leenfiets. Ook hier een bevestiging opgekregen. Alleen toen we de auto kwamen brengen voor onderhoud was de fiets al vergeven aan een andere klant. Dit is het enige minpuntje. Voor de rest tevreden over de uitgevoerde diensten.

vlotte, vriendelijke service

Op aanraden van een bekende ben ik naar deze garage gegaan. Ik ben hier nu één keer geweest en was tevreden. Maar ik vind het moeilijk om na één reparatie al een goed onderbouwd oordeel te geven.

Dit is een bedrijf dat met de klant meedenkt en altijd met een oplossing komt.

Plotseling geconfronteerd met een auto die totaal dood lijkt te zijn, en na telefonisch kontakt (dat totaal verkeerd liep o.a. door dementie van een van de contacten onzerzijds) is later op de middag toch heel praktisch en meedenkend een prima oplossing gevonden en konden we weer over een prima rijdende auto beschikken.

nog nooit teleur gesteld

spreek met Bosch en alles komt goed

gewoon heel tevreden

kleinschalige garage, snelle service, persoonlijke benadering

prima service en dienst verlening

alles keurig voor elkaar

Prima service en levering/prijs conform afspraak.

Mijn 14 jaar oude Toyota met 350000 km op de teller mag gewoon nog even mee. De mensen van BCS snappen dat en het lukt nog steeds. Ook doen ze het motorisch gedeelte van de camper. Heel fijn allemaal

Men staat altijd voor mij klaar.

Goede en snelle service Top

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

top!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Reparatie schade aan mijn auto werd correct en met extra inspanning zo snel mogelijk verricht.