heel klantvriendelijk en goede communicatie

en blij verrast, als de auto opeens weer onderhouden en zelfs van buiten en binnen gewassen voor de deur staat !

Prima service van vriendelijk personeel.

Bij deze servicebeurt is alles volgens gemaakte afspraken uitgevoerd. Ook keurig een telefoontje toen de auto gereed was.

Vriendelijke mensen

Al jaren trouwe klant

Heel tevreden

Positieve ervaringen ook in het verleden

Prima bedrijf

Medewerkers zijn vriendelijk en hulpvaardig

Professioneel maar toch vriendelijk

de oorzaak van de klachten aan de auto waren niet duidelijk voor mij maar inmiddels wel! Heel adequaat op gereageerd en ook aan mijn portemonnee gedacht. Ik kom hier zeker terug al woon ik niet in de buurt. Een garage moet je kunnen vertrouwen en dat doe ik hier.

alles volgens afspraak

wel goed, maar het uurloon ligt wel erg hoog.

Fantastisch!

Ik heb een nieuwe accu laten plaatsen en dat is erg prettig verlopen. Ook het onderhoud van de auto verloopt probleemloos.

Alles volgens afspraak geregeld

Altijd goede service en alles goed afgehandeld

Waar je ook mee zit, iets eenvoudigs of iets ingewikkelds, er wordt altijd naar een goede afhandeling gezocht en niet alleen dat maar er wordt ook vlot werk geleverd.

Heel erg veel service!

Is een garage waar je steeds op kunt rekenen, staan altijd voor je klaar.

Gemaakte afspraken worden nagekomen. Service is prima.

Men is zeer attent

Ze zijn deskundig.

Je wordt klantvriendelijk geholpen

Goede service makkelijk dichtbij.

Ondanks kleine problemen alles tot tevredenheid opgelost!

Ondanks verkeerd geleverd onderdeel toch goede service geleverd.

goede ervaring.

alles duidelijk.

Fijne service en vakwerk

Als booven

Diverse werkzaamheden volgens afspraken uitgevoerd.

Ik had vage klachten over trilling aan mijn stuur. Na overleg nog zelf enige testen uitgevoerd en de uitslag hiervan gemeld. Tijdens de servicebeurt zijn nog enige zaken gecheckt en aan mij gerapporteerd. Ik kan prettig communiceren met Gerrit en dit geeft de gewenste resultaten.

prima service

Prima service, goede uitvoering, factuur duidelijk en overzichtelijk. Komen gemaakte afspraken keurig na !

Betrouwbaar

Snelle service; betrouwbaar; Was niet blij met de kosten zo na de feestdagen.

Prima service.

Meedenkend.

Een fijne garage

Levert goed werk af. Als er toch iets is wat bij de klant vragen oproept, wordt er adequaat gehandeld.

heldere diagnose en meedenken

ik heb het idee dat er op een eerlijke manier wordt gezocht naar oplossingen en dat geeft de indruk van vertrouwdheid. Zo nodig als je afhankelijk ben van de expertise van anderen. dank en groet Neel

Goede service! Prima medewerkers!

Tevreden met 'mijn garage'! Na grote onderhoudsbeurt/APK stond mijn 10 jaar oude Baby Benz weer goed gerepareerd en schoongepoetst met winterbanden voor me klaar!