Prima bedrijf

Zover ik het kan beoordelen, vakkundig personeel. Altijd vriendelijk te woord gestaan en aan klachten wordt serieus aandacht aan besteed.

Hele goede service, en ook nog eens aardige mensen!

ik wilde een specifieke occasion kopen, maar wilde ook de zekerheid dat de auto technisch in orde was, en graag garantie hebben. Jos Derksen kon dat allemaal bieden. Heeft voor mij de auto uit Duitsland geïmporteerd en nagekeken, en de auto toen pas vrijblijvend aan mij aangeboden. Hoe mooi is dat? En bovendien geeft Jos Derksen mij 12 maanden Bovag garantie. De prettige manier waarop Jos dat doet, is gewoon heel fijn, en geeft ook heel veel vertrouwen.

Zeer serviceverlenend.

Aardige mensen die goed meedenken.

uitstekende service

Al jaren klant bij Garage Jos Derksen. Uitstekende monteurs en mee denkende medewerkers die mijn aangepaste bus op de weg houden.

perfect

Afspraak klopte, afgesproken reparatietijd klopte.

Betrouwbaar en komt afspraken na

Bedrijf heeft een goede reputatie en dat is ook mijn ervaring. Een aantal afspraken gemaakt bij de koop van een auto die Jos allemaal is nagekomen. De auto stond er prachtig bij toen ik het ophaalde en Jos mam alle tijd om alle snufjes uit te leggen. Ook dat het een vakgarage is en de goede garantie tellen mee.

Fijne garage bent daar geen nummer

Fijne garage is er wat stuk war niet voorzien was bellen ze je op en overleggen ze, heel fijn Fijne en vriendelijke mensen die daar werken.

Zeer goede service

Goede service, zeer vriendelijk. Prijs is prima. Deze garage is aan te bevelen.

professioneel bedrijf

Netjes geholpen

Meedenken

Er wordt fijn meegedacht over de optimale beurt/reparatie. Ook de communicatie over alles is prettig!

Heel goed bedrijf.

Uitstekend goed.Heel vriendelijk .

super service, klantvriendelijk en afspraak is afspraak

Bij elk bezoek zijn ze klantvriendelijk en behulpzaam. Het personeel is vakkundig en wat je afspreekt komen ze ook na. Kortom een bedrijf waar je van op aan kunt.

Fijn bedrijf

Goed geholpen leuke auto gekocht Dik tevrede

Prima. Garage denkt mee en is oplossend gericht

Een probleem met mijn auto netjes opgelost.

Komen afspraken na

Komen afspraken na en geven een goed advies mbt reparatie . Kosten inschatting klopt prima dus geen verassingen!

Vriendelijke en goede service

Tijdens onze zoektocht naar een andere auto kwamen we er een tegen bij Autobedrijf Jos Derksen die ons aanstond. Daarom die kant op gegaan om hem te bekijken en een proefrit te maken. Hierbij zijn we keurig geholpen en werden de vragen die we hadden duidelijk beantwoord. Bij terugkomst nog even een kort praatje gemaakt en aangegeven dat we er over na gingen denken. Wat ik daarbij zeer prettig vond was dat er totaal niet opdringerig werd gedaan over dat er nog meer gegadigden waren zoals ik bij andere bedrijven wel vaker ervaren heb. Na een aantal dagen zijn we met de auto die we in willen ruilen terug gegaan om tot een prijs te kunnen komen. Hierbij hadden we zelf ietsinq gedachten en hier zijn we ook precies op uitgekomen zonder hier heel lang over te hebben moeten onderhandelen. Enkele dagen later konden we de auto al ophalen daarbij was er alleen nog een probleem met de achteruitrijd camera waarvoor hij later nog naar de dealer moet. Dit is netjes aangegeven voordat we hem op zijn gaan halen en zij zorgen er ook voor dat het allemaal opgelost gaat worden. Nu scheelt het enorm dat de garage bij ons om de hoek zit, wat het teruggaan voor service/garantie natuurlijk wel een stuk makkelijker maakt. Maar ook als dat niet het geval was geweest, dan was ik hier zeker terug gekomen vanwege de goede service en vriendelijke sfeer.

Wij werden uitstekend geholpen Zeer vriendelijk personeel Gelijk bakje koffie aangeboden Leuk praatje gemaakt. Kreeg zeer mooie inruilprijs terug voor mijn auto. En we zijn zeer blij met onze nieuwe auto .

Professioneel, duidelijk en vriendelijk

APK + kleine beurt. Vooraf telefonisch contact over vervanging van onderdelen, prijs en/of alternatieven

zeer goed

uiterst vriendelijk te woord gestaan, en goed geholpen

Staan altijd klaar om je van dienst te zijn

Weer snel geholpen, top garage

Zeer goede garage

Vriendelijk personeel

Helder, duidelijk, en eerlijk

Auto gekocht waarbij het proces goed, eerlijk en soepel verliep. Kan het alleen maar aanraden.

Alles conform afspraak

Prettige service en contact Vakkundige reparatie en controle

Kwaliteit en betrouwbaar

Al jaren klant bij Autobedrijf Jos Derksen. In al die jaren altijd erg goed geholpen. Kwaliteit en betrouwbaarheid staan hier hoog in het vaandel en dat merk je na ieder bezoek weer. Altijd transparant met een kosten analyse op het moment dat er onderhoud/reparatie is. Altijd contact indien iets afwijkt en worden altijd voorzien van gedegen advies. Al met al een top Autobedrijf.

Toppers

Motor storing kon meteen die dag langskomen(gelukkig moet maar net kunnen in deze tijd) Auto uitgelezen, onderdeel besteld kwam meteen binnen. Wat werken op gratis wifi en 3 kopjes koffie later auto klaar. Zo tevreden klant :)

Woeziksestraat 71 6604CL Wijchen