Het als nog inplannen van een kleine beurt de dag voor de geplande keuring werd perfect geregeld. Lekkere koffie tijdens het wachten.

Zeer prettig contact met dit betrouwbare garagebedrijf

In 2017 een auto gekocht bij deze garage. In alle jaren een goed en leuk contact gehad waarbij ik altijd snel en bekwaam.werd geholpen. Nu een 2de auto gekocht bij deze garage zonder bij andere garagehouder rond gekneusd te hebben. Reden ik heb het volste vertrouwen dat ik bij Jos Derksen goed wordt behandeld. Voor mij belangrijker dan auto's of beloftes van anderen

eerlijk advies en goede communicatie

We kwamen voor een andere auto kijken, maar mede door het advies van Jos hebben we onze huidige auto gekocht, die meer bij ons past.

Zeer klantgericht, goede service en nakomen van afspraken

Deskundige persoon en prettige ervaring

Alle tijd werd genomen om zaken in rust uit te leggen. Kwam prettig en ter zake kundig over, geen ‘gedoe’.

Service is perfect

De service is perfect. Ferry weet precies wat er moet gebeuren. Er wordt meegedacht met de klant in oplossingen. Ook is het contact met Ferry en de monteurs altijd netjes, persoonlijk en vriendelijk. Een aanrader als je een betrouwbare garage in Wijchen zoekt.

Prima communicatie.

Geweldig wat was het leuk om bij jullie 'n auto te mogen kopen

Onaangekondigd vielen we, 11-10-2022, bij jullie binnen. Werden onmiddellijk voorzien van koffie en na 'n kort gesprek reden we in mum van tijd in de auto van onze keuze. Na 'n zeer prettig vervolg gesprek waren we het eens over de inruil en aankoop. Niet te geloven we konden hem de volgende dag al ophalen. Hebben dat echter op 13-10-2022 gedaan. Jos je hebt 'n TOP bedrijf met je mensen.

Positief

Goede, gastvrije ontvangst. Duidelijke communicatie. Kundig personeel.

Aanrader!

Betrouwbare garage met vriendelijke medewerkers. Recentelijk een auto aangeschaft en helemaal tevreden mee. Er was sprake van een kleine miscommunicatie maar dat was ontzettend netjes opgelost. Top service!

Prima bedrijf

Goede communicatie. Auto stond klaar voor proefrit. Na aankoop alles gelijk netjes geregeld! En nu hopelijk vele jaren rijplezier!

Mijn ervaring is uitstekend

Persoonlijk en vakkundig, snel en goed!

Ik ben blij met zo'n eerlijk en betrouwbaar adres waar ik met mijn auto altijd terecht kan voor reparaties, onderhoud, vragen of een advies.

Goed contact en snelle koop gedaan.

Open, eerlijk en zeer klantvriendelijk

Na enig speurwerk voor een jonge occasion een afspraak gemaakt voor een proefrit. De volgende dag werden we vriendelijk ontvangen door Jos Derksen zelf. Vanaf het eerste moment voelde het gesprek eerlijk en vertrouwd aan en hij vertelde met passie over de auto waar we interesse in hadden. Na de proefrit en onder het genot van een lekker bakkie koffie waren we er dan ook snel uit over de aankoop van de nieuwe auto. Samengevat een eerlijk en professioneel familie bedrijf ( al 37 jaar!) die zeer vertrouwd overkomt. Ook voor een vervolg van een nieuwe auto een aanrader!

Ik ben professioneel geholpen en vriendelijk benaderd.

Ik ben voor het eerst met mijn VW Caddy bij Jos Derksen geweest. Ik had een goede garage in Veghel maar woon in Wijchen. Ik moest maar afwachten of dat aan mijn verwachtingen kon voldoen. Ik weet niet al te veel van auto’s maar moet vertrouwen op de professionaliteit van een garage bedrijf. Ik ben prima te woord gestaan en heb goeie uitleg gehad en mijn auto heeft zijn service beurt prima gehad. Ik rijd weer veilig en goed door Europa met mijn Caddy (Campertje)

Prima bedrijf

Zover ik het kan beoordelen, vakkundig personeel. Altijd vriendelijk te woord gestaan en aan klachten wordt serieus aandacht aan besteed.

Hele goede service, en ook nog eens aardige mensen!

ik wilde een specifieke occasion kopen, maar wilde ook de zekerheid dat de auto technisch in orde was, en graag garantie hebben. Jos Derksen kon dat allemaal bieden. Heeft voor mij de auto uit Duitsland geïmporteerd en nagekeken, en de auto toen pas vrijblijvend aan mij aangeboden. Hoe mooi is dat? En bovendien geeft Jos Derksen mij 12 maanden Bovag garantie. De prettige manier waarop Jos dat doet, is gewoon heel fijn, en geeft ook heel veel vertrouwen.

Zeer serviceverlenend.

Aardige mensen die goed meedenken.

uitstekende service

Al jaren klant bij Garage Jos Derksen. Uitstekende monteurs en mee denkende medewerkers die mijn aangepaste bus op de weg houden.

perfect

Afspraak klopte, afgesproken reparatietijd klopte.

Betrouwbaar en komt afspraken na

Bedrijf heeft een goede reputatie en dat is ook mijn ervaring. Een aantal afspraken gemaakt bij de koop van een auto die Jos allemaal is nagekomen. De auto stond er prachtig bij toen ik het ophaalde en Jos mam alle tijd om alle snufjes uit te leggen. Ook dat het een vakgarage is en de goede garantie tellen mee.

Fijne garage bent daar geen nummer

Fijne garage is er wat stuk war niet voorzien was bellen ze je op en overleggen ze, heel fijn Fijne en vriendelijke mensen die daar werken.