Zeer te vreden .zoals ze mij behandelen.

ik heb n hele goede ervaring met Jos en het personeel. erg vriendelijk en behulpzaam wanneer ik vragen of problemen met m'n auto heb .word snel en eerlijk behandeld.

Vakkundig bedrijf

Door een vakkundig en klantvriendelijke behandeling is dit bedrijf een voorbeeld in de regio. Ze staan altijd open voor een acceptabele oplossing.

Website, Bovag en Bosch garantie en het adviesgesprek wekten vertrouwen en besluit tot koop.

Zoals beschreven was de eerste kennismaking via website en vermelding BOVAG en "Bosch werkplaats kwaliteit" reden om in gesprek te gaan. Het gesprek met Jos Derks was in onze ogen, open, zonder push, professioneel en wekte vertrouwen. Afspraken zijn goed gemaakt en nagekomen, ook door medewerkers werkplaats. Wij gaan met plezier en vertrouwen in onze "nieuwe" occasion" rijden.

Fijn contact en service

Super snelle vervanging van accu.

Heel vriendelijk, en zeer goede service!

Prima ervaring!!

Vakkundig , vriendelijk , goede sfeer

Prima service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Zie boven

perfect!!!

Maken waar dat een klant al hun aandacht krijgt en in hun omgang zijn de Jos Derks medewerkers zeer klantgericht bezig.

Prima! Ik kom er ieder jaar voor de APK!

Prima! Ik kom er ieder jaar voor de APK! Je wordt van tevoren gebeld voor overleg over de te maken kosten voor de reparaties. Eerlijk advies.

Auto op afgesproken tijd klaar en beurt naar tevredenheid uitgevoerd.

Prima service in rare tijden!

Er is goed rekening gehouden met coronamaatregelen. Prima service, vriendelijke ontvangst. Auto rijdt weer als een zonnetje!

Vakkundig

Jarenlang komen wij hier. Steeds kundig en eerlijk advies en zeer goede service ! Zeker aanbevolen.

Heel goed

Vriendelijk ontvangen. Leggen goed uit wat er aan de auto gedaan moet worden, alleen maar goeds. Als ik alles van te voren geweten had, was ik al veel eerder naar Jos Derksen gegaan. Ik ben heel tevreden.

Altijd betrouwbaar, consistent en goede service

Auto voor kleine beurt naar Jos Derksen B.V. gebracht. Zoals ik van ze gewend ben, was de service prima, zijn gebreken in overleg met mij verholpen, en ben ik prima geïnformeerd tijdens en na afloop.\ Ben al jaren klant, en vind de service en kwaliteit eigenlijk nergens in de buurt komen van wat ik hier altijd ervaar! Keep up the good work!

Vriendelijk meedenkend en deskundig

Je wordt gewaardeerd als klant Er wordt naar je geluisterd en ze zijn behulpzaam Auto’s is hun passie Top gaa zo door

goede snelle service

zeer prettig

Keurige service en even meedenken met de klant

Keurige service en even meedenken met de klant

Zeer prettig en vertrouwd

Al meer dan 20 jaar goede ervaringen met deze garage. Ze denken met je mee en altijd vriendelijk.

Altijd klantvriendelijk en eerlijk

Een fijn bedrijf dat met je meedenkt. Geen onnodige kosten. Altijd in voor een praatje en geïnteresseerd in de mensen.

Vriendelijk personeel, super service.

Vriendelijk personeel, je wordt er altijd uitstekend geholpen.

Super klantvriendelijk en snel geholpen!

Snel en vriendelijk geholpen!

Vriendelijk ontvangst en alles naar tevredenheid afgehandeld

Alles rustig en vriendelijk besproken. De afgesproken punten naar tevredenheid afgehandeld.De auto stond er mooi en vlgns afspraak bij.Kortom tevreden

Prima autobedrijf.

Prima autobedrijf, staan altijd voor je klaar en een goede service. En prima en nette auto’ s in de verkoop.

Goed behandeld

Ondanks de corona perikelen, goede eerste ervaring met dit bedrijf. Verkoper drong niet aan, wat wij erg prettig vonden. Zou er volgende keer weer naar toe gaan.