Persoonlijk en vriendelijk

Vriendelijk personeel, persoonlijk en snelle service

prima bedrijf

We hebben vorige week een mooie auto bij dit bedrijf gekocht en hopen en vertrouwen erop in de toekomst net zo klantvriendelijk geholpen te worden .

Kwaliteit en betrouwbaarheid

Snelle en goede communicatie. Excellente services en vakdeskundigheid. Dit blijft zeker niet bij 1 bezoek.

Perfect geholpen

Heb er zelfs 2 auto's gekocht

Super tevreden

Top , goede service en prijs/ kwaliteit

Deskundige service en goede communicatie!

Apk en beurt uit laten voeren. Werd netjes gebeld en uitgelegd wat er gedaan moest worden en wat het ging kosten. Daarna bericht ontvangen toen de auto kon worden opgehaald. De auto kan er weer tegenaan, top!

Top autobedrijf

Van de eigenaar tot aan het personeel allemaal vakbekwaam en ontzettend vriendelijk. Niets is deze mensen te veel!!

Top bedrijf met interesse in de klant

Professionele hulp bij het zoeken naar een passende oplossing van je vraag en snelle uitvoering van de werkzaamheden.

zeer goed

zeer prettig en goed geholpen

Zeer prettig!

Had een afspraak voor All-season banden. Kon binnen een week al terecht. Bij het wisselen van de banden ook gelijk de remschijven vervangen. Fijn dat jullie daar dan scherp op zijn. Al met al weer top. Ook het personeel is elke weer zeer vriendelijk. Tot de volgende keer!

Vriendelijk en efficiënt geholpen

Vriendelijk personeel . Bij het ophalen van de auto werd hij netjes voorgereden

Niets negatiefs

Duidelijk en correct in afspraken Denkt aan de klant

Gewoon goed

Vriendelijk personeel, duidelijke communicatie

Gewoon prima service

Alles conform afspraak en goed geholpen.

Zoals gewoonlijk volgens afspraak geholpen, overleg gehad over extra vervangend materiaal, koffie tijdens het wachten en correcte afhandeling.

Goede en snelle service

Altijd direct telefonisch contact en kleine reparatie kon tot nu toe altijd dezelfde dag. Goede prijskwaliteit verhouding en vriendelijk personeel

nette benadering en afhandeling.

vriendelijk, klantgericht, deskundig

klantgericht, service met een glimlach en deskundig

Hele fijne service

We zijn heel vriendelijk ontvangen door Jos. De auto die ik aangeschaft heb, was snel klaar gemaakt, zonder gekke extra kosten oid. Mocht er wat met de auto zijn, heb ik er alle vertrouwen in dat, wanneer ik contact opneem met Jos, dit helemaal goed komt. Bedankt voor de goede service

Klant vriendelijk en eerlijk.

Vanaf het 1e telefoon gesprek met Jos had ik er een goed gevoel bij. Ik wilde geen import auto maar hij had wel de auto staan die ik al een tijdje zocht. Vanuit Friesland ri. Wijchen getogen en daar hartelijk ontvangen, een proefrit gemaakt en middels de aanwezige documenten overtuigd dat dit mijn auto werd. Jos is een no-nonsens man met jarenlange ervaring in de autobranche. In zijn showroom staan pareltjes van auto’s die hijzelf en zijn zoon persoonlijk ophalen. Jos doet niet moeilijk over redelijk te maken afspraken. Kortom een autobedrijf zoals ze allemaal zouden moeten zijn, klant gericht en eerlijk. Een volgende auto zou ik zo weer bij hem kopen.

Altijd atent Met klante en snel met.de.klussen. Ze sijn de beste!

Fantastisch, service gericht bedrijf

Geen probleem te groot; altijd een oplossing. Altijd vriendelijk, altijd optimistisch; altijd meelevend.

Positief

Vriendelijk en denken zeer deskundig( geen verstand van)

Vrolijk-, schoon- & gastvrij bedrijf.

Afspraak is afspraak. Je hoort uitvoerig wat er is gedaan en indien nodig wordt je naar huis gebracht of je krijgt vervangend vervoer.