Zeer klantvriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

Betrouwbaar bedrijf. Vriendelijk geholpen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Een man met de juiste kennis voor dit vak! Behulpzaam, eerlijk en zeer klantvriendelijk. Met een ruim aanbod auto\'s en twee rechter handen ben je hier aan het juiste adres als het om auto\'s gaat!! Wij komen snel nog eens langs al is het maar voor de lekkere koffie!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij komen al jaren voor oa onderhoud bij Frank van autobedrijf Thijssen en onlangs onze Renault Twingo ingeruild voor een nieuwere versie vd Twingo. Zeer persoonlijk en prettig contact en goede betrouwbare service.

Ik rijd nu al een half jaar zeer tevreden rond in mijn Toyota die ik gekocht heb bij autobedrijf Thijssen in Mook. Voordat ik de auto kocht (mijn eerste!) kreeg ik alle tijd voor een proefrit, uitleg en is de auto gezamenlijk bekeken (onder de motorkap en onder de auto). Omdat mijn auto al een jaartje ouder is en voor een zacht prijsje weg ging, was hij basic rijklaar gemaakt. Hierin was meneer Thijssen heel eerlijk. Er was een oliefilter en een paar banden vervangen.Tijdens mijn bezoek werd nog een accu en een aantal lampjes vervangen. Dat zat allemaal bij de prijs inbegrepen. Het eerlijke verhaal en de tijd die dhr. Thijssen nam, gaven mij een gevoel van vertrouwen, waardoor ik nog steeds met plezier in mijn auto rond rijd!

Autobedrijf Thijssen is een absolute aanrader! Ong. 6 weken geleden heb ik mijn oude Nissan ingeruild op de aankoop van een gebruikte Suzuki. Na een proefrit beviel de auto zozeer dat ik tot aankoop overging. Een heerlijk en schoon autootje, nooit in gerookt, en voor mijn Nissan kreeg ik ook nog een leuk bedrag terug. Toen ik de Suzuki ophaalde bleek dat het olie- en luchtfilter waren vernieuwd, tevens was een nieuwe accu geplaatst en op de voorwielen lagen nieuwe banden en dat alles zonder meerprijs. Een (geluids) probleem met de trommelremmen een aantal weken later werd zonder kosten opgelost. Een absolute topper!!

eerlijk en goed zoals het hoort!

Fijne mensen, goede voorlichting en advies.

Goede service en een eerlijk garagebedrijf.

Fijne auto gekocht. Perfecte service en vriendelijkheid. Een verademing dat zulke bedrijven nog bestaan! Autobedrijf Thijssen kan ik iedereen aanbevelen.

Getipt door kennis om naar deze garage toe te gaan.Snelle service, we gaven aan wat we zochten dit kwam toevallig met een paar dagen binnen! Na proefrit besloten tot koop over te gaan! Alles verliep volgens afspraak! Erg vriendelijk geholpen voelde meteen vertrouwd!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vorige week een auto bekeken, vriendelijke ontvangst. Na proefrit en wat herstelwerk, auto gekocht. Moest later terug voor wat gebreken, deze werden binnen de mogelijkheden naar tevredenheid opgelost. Goede service, klantvriendelijk, eerlijk zonder toestanden. Een kleine garage, maar geeft je als klant wel een betrouwbaar gevoel.

Afgelopen week zeer vertrouwd, deskundig en fijn behandeld bij Frank (Thijssen Autobedrijf) bij de aanschaf van onze \"nieuwe\" gebruikte Volvo V70. Snel, vakkundig, eerlijk en gewoon klein bedrijf die op de juiste manier, servicegericht met hun klanten bezig zijn. No Nonsense, eerlijke antwoorden op vragen en geen bijkomende kosten voor rijklaar maken etc. Oude V70 kon ook zonder problemen ingewisseld worden.

Autobedrijf Thijssen, Frank is betrouwbaar, hij doet zijn best voor je, hij komt na wat hij belooft en zonder poespas. Méér van dit soort bedrijven in Nederland, dan wordt een auto kopen (weer) een feestje. Bedankt!

Klantvriendelijk en eerlijk.

Vorige week auto gekocht en dit weekend opgehaald. Na de proefrit aangegeven dat ik een geluidje bij het rechter voorwiel hoorde. De auto werd onmiddellijk op de brug gezet en het probleempje ter plekke gecontroleerd en opgelost. Bij de auto zat geen 2e sleutel, maar deze is besteld. Het bedrijf is een klein eenmansbedrijf welke van vader op zoon is overgegaan, lekker onbekommerd zaken doen zonder fratsen.

Zeer goede service. Via internet er een auto gezien, die ik buiten de openingsuren kon komen bekijken. En een proefritje was ook geen probleem. Duidelijk en eerlijk verhaal bij de auto. Gekozen voor een meeneemprijs, toch werd de auto nog even goed nagekeken, door de wasstraat gedaan en wat benzine erin voor ik hem meenam. Ook werd eerlijk verteld dat de distributieriem op korte termijn moet worden vervangen en daarvoor kreeg ik ook nog eens een extra korting op de auto. Al met al TOPSERVICE!

Als ik in de toekomst weer een auto ga kopen, dan zal ik zeker kijken of Garage Frank Thijssen iets heeft staan. Dit is echt een bedrijf waar de klant centraal staat en waar je ook direct een goed gevoel hebt als je daar binnen stapt. Ik heb een mooie Suzuki Swift gekocht voor een redelijk prijs. De auto werd nog helemaal nagekeken en uit eigen beweging werden nog twee nieuwe banden gemonteerd. De banden waren mijns inziens nog redelijk, maar Frank vond het profiel (dat nog wettelijk voldoende was) niet goed genoeg om de auto zo af te leveren aan de klant. Verder alle filters vervangen, olie etc. Zelfs een klepje van de reservesleutel wat niet goed meer sloot werd ongevraagd vervangen. Bij de afgesproken prijs komen geen afleveringskosten. Dat maak je ook bijna nergens mee mee.. Ook garantie kan geregeld worden. Kort gezegd: een betrouwbaar bedrijf wat het Bovagloge dik verdient. Je wordt eerlijk en open behandeld. Geen poespas of verrassingen. Ik heb er 100 procent vertrouwen in dat, als er de komende tijd iets met mijn aankoop mis zou gaan, dit door Frank Thijssen op een goede manier wordt opgelost.

snel en correct en een goede service

Heb bijna drie weken geleden hier een tweedehands auto gekocht. Voelde meteen vertrouwd aan en de service was prima. Proefrit maken werd niet moeilijk over gedaan en even op de brug zetten om eronder te kijken was ook geen probleem. Alles verder netjes afgehandeld tijdens lekker bakje koffie. Heb nu prima auto waar ik het volste vertrouwen in heb en zou in de toekomst ook zeker hier weer een auto kopen.

Zeer prettig en betrouwbaar

Via internet contact gehad met dhr Thijssen en klonk vertrouwd. smorgens in de auto gestapt om de auto te gaan bekijken. Wat een fijne dorpse garage,een vertrouwde indruk. Contact met dhr Thijssen was net zo goed als via de telefoon. Wat je ziet is wat je krijgt, geen flauwekul gewoon eerlijke handel. Een prachtige VW T5 gekocht en meegenomen

Rijksweg 116

6585 AJ Mook