Wij hebben Met Hr Thijssen gesproken over een andere occasion. Hebben hem verteld wat we ongeveer wilden en Hr Thijssen heeft binnen 2 weken de juiste auto gevonden die precies bij ons pastte, qua kleur, vermogen, deuren, en $$$. Als U ooit een andere 2de hands auto wilt hebben is dit een heel goed adres

Top service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk geholpen en met een vertrouwd gevoel de auto gekocht.

Helemaal blij met de aankoop van mijn autootje bij dit bedrijf! Eerlijk, deskundig en deze mannen zijn ook nog is erg vriendelijk en meedenkend. Dikke aanrader!

Onlangs bij Frank Thijssen een Toyota yaris ( 2001) gekocht voor mijn dochter. Na de proefrit is de auto op de brug gezet zodat hij goed bekeken en apk gekeurd kon worden. De oude accu werd vervangen door een nieuwe. Toen kort na de koop een probleem met de uitlaat ontstond waren we net zo welkom als bij de koop van het voertuig. Het stuk uitlaat werd kosteloos vervangen! Hier dus geen vage verkoopbeloften maar een ouderwets goede service!

Via internet bij deze kleinschalige maar zeer klantvriendelijke garage een gebruikte auto gekocht. Correct en vriendelijk geholpen en de mails werden vlot en netjes beantwoord. Er wordt tijdens het bezoek aan de garage geen kletspraat verkocht en het gesprek verloopt op een rustige zeer zeker ongedwongen sfeer! Auto met nieuwe apk en nieuwe remblokken geleverd, heel netjes! En we zijn er nog even achter gekomen dat de wereld heel klein is ;-) Kortom een aanrader en wij schromen zeker niet om hier in de toekomst terug te keren.

Prima bedrijf al meerdere auto\'s gekocht . Auto met beurt en nieuwe remblokken mee gekregen .top dus!

Zeer prettige eigenaar/verkoper. Hij neemt de tijd, rustig en vertelt geen nonsens praatjes, maar is eerlijk en open in zijn advies. Goede service en komt afspraken na.

Goede en vriendelijke service. Komt afspraken na, is behulpzaam en meedenkend.

Altijd zeer netjes behulpzaam

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer prettige eigenaar/verkoper, niet opdringerig maar gewoon zoals het hoort eerlijk.

Gewoon goed! Goede service, er wordt fijn meegedacht. We zijn helemaal tevreden over de aanschaf bij garage thijssen

We hebben al vaker een gebruikte auto bij Thijssen gekocht. Men heeft alle tijd bij de aankoop/proefrijden. Eerlijke en uitgebreide uitleg over de auto. Er wordt niets verdoezeld. We hebben nu de derde auto gekocht. Ook nu zijn we ervan overtuigd dat we weer een goede auto hebben. Kortom een eerlijk en zeer betrouwbaar adres om klant te zijn.

prettige ervaring ..... rustig en geen druk.

Autobedrijf Thijssen is een gemoedelijk familiebedrijfje, waar je nog eerlijk zaken kunt doen. Ik ben bij meerdere bedrijven geweest maar uiteindelijk gaven de \"gemeende\"klantvriendelijkheid en eerlijkheid de doorslag. Ik heb mijn vorige auto voor een reëel bedrag kunnen inruilen voor een Kia Rio van 2013. Als klant weet je waar je aan toe bent. Gewoon geen gezeik en zaken doen.

Afgelopen week een mooie Volkswagen up gekocht bij Frans Thijssen. Frans is erg klantvriendelijk, recht voor zijn raap en geeft alle uitleg die je wil hebben. Nadat we overeengekomen waren over de prijs heeft hij de auto binnen een dag gekeurd en ik kon er dezelfde week nog mee weg rijden. Kortom een ontzettend fijne ervaring en ik zou anderen zeker aanbevelen een auto te kopen bij Frans Thijssen.

aantal maanden geleden een auto gekocht in het lagere prijssegment gekocht bij dit bedrijf. prima service en tot op heden een prima auto geleverd gekregen.

Gebruikte auto gekocht en oude auto ingeruild , garage Thijssen is gewoon een fijn adres om een auto te kopen en waar je nog op een nette manier kunt onderhandelen.

Twee jaar geleden verhuisd naar Mook en nu op zoek naar een andere auto bij voorkeur bij een autobedrijf vlakbij. Dus bij Frank Thijssen gaan informeren. Ik heb een prachtige jonge Peugeot kunnen kopen dankzij zijn vakkundige informatie. Heel prettig zaken gedaan. Zijn gedrevenheid, accurate snelle afhandeling en vriendelijkheid gaf al snel een vertrouwd gevoel. Ik ben ook zeer tevreden met eindelijk weer eens een persoonlijke benadering, zoals ik die vroeger in Zeeland ook had. Maar natuurlijk het meest tevreden over de deal. Mijn vrouw heb ik dan ook meteen aangeraden ook hier klant te worden en ze heeft nu ook een mooie, prima onderhouden Suzuki bij Frank gevonden.

Klantvriendelijke en betrouwbaar!

Kom er al jaren voor onderhoud, nu voor nieuwe banden geweest bij dhr thijssen en ook weer netjes behandelt

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

In januari 2017 een bedrijfsauto gekocht. Zeer nette auto voor een prima prijs.

Goede snelle service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel