Goede, vriendelijke, eerlijke en prettige service

Met een goed gevoel een leuke auto gekocht. Goed geholpen en ook mijn 13 jaar oudere auto konden we inruilen. Net de nieuwe auto nog even van buiten en binnen lekker schoon gemaakt. Wat een plaatje! Hopelijk heb ik er minstens net zo veel plezier van als van mijn oude Toyota. Bedankt en wellicht tot ziens.

Autobedrijf Thijssen Top Garage

Autobedrijf Thijssen heeft mijn VW-Transporter snel en vakkundig gemaakt. Ik kon weer snel de weg op.

Lekkere koffie en fijne service. Met een goed gevoel met een andere auto naar huis gereden.

Goed en fijn geholpen.

Geweldige ervaring

We hebben bij Dhr. Frank Thijssen en prima Toyota Avensis gekocht. We zijn GEWELDIG en zeer vriendelijk geholpen met een eerlijk advies en heerlijke koffie Later mijn auto bij mijn eigen garage in Barendrecht laten keuren en geen enkel gebrek kunnen vinden. Mijn eigen garage man zou zelf als hij moest deze auto hebben aangeschaft was zijn mening. We zijn 2x vanaf Ridderkerk naar Mook gereden, Een afstand van ruim 5 kwartier heen- en 5 kwartier terug rijden, maar was zeer zeker de moeite waard.

Uitstekend bedrijf!

Erg fijn geholpen met de aankoop van een auto. De auto werd binnen korte tijd rijklaar gemaakt. Kwalitatief een goede auto voor een prima prijs. Zeer klantvriendelijk, staan altijd voor je klaar en leveren uitstekende service. Een echte aanrader!

Goed advies

-Klantvriendelijk en zeer behulpzaam. -Had ter plekke een aanrijding waarmee ze me goed geholpen hebben. -Lekkere koffie ook

betrouwbaar en eerlijk zeker een aanrader

nog een ouderwetse dorpsgarage waar je vriendelijk wordt ontvangen, auto was zoals telefonisch besproken niet moeilijk doen en een eerlijk verhaal vertellen auto's worden voor een goede prijs aangeboden

Deskundig advies, prettige service

Deskundig advies en prettige service bij aanschaf van auto.

topbedrijf met heel veel vakkennis

De heer Frank Thijssen is een hele prettige vriendelijke man, waar je heel goed een auto kunt kopen of voor onderhoud, apk. Ik heb een zeer goede ervaring met het autobedrijf en kom zeker terug

Super! Erg blij met mijn Daihatsu Sirion :)

Top service!

Vakkundig, goede service

Vriendelijk, snelle en goede service. Heb een fijne auto gekocht voor een goede prijs. Ben heel tevreden, kom terug!

Ik heb er een Peugeot 107 gekocht

Ik ben zeer goed geholpen en is een zeer vriendelijke verkoper legt alles goed uit Ik ben er dik tevreden mee Bedankt frank thijssen

behulpzaam en klantvriendelijk

Heb alleen positieve ervaringen met deze garage.

Eerlijk klantvriendelijk behulpzaam

Goed en serieus geholpen met koop van auto .

Dorps, vertrouwd, hulpvaardig,

Vertrouwd! Via via getipt voor een auto... de ene week een proefrit, onderhandelen, verkoop klaar maken, en binnen een week ophalen, alles geregeld! Super service... Bedankt Frank!

Gedegen, vakkundig en betrouwbaar!

Tijdens het werkzame leven onze auto’s altijd laten onderhouden door officiële dealers. Sinds ons pensioen de auto’s naar Frank gebracht voor onderhoud en APK. Conclusie: ‘er is weinig of geen verschil met officiële dealers vinden wij’. De prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed. Ook kun je bij Frank advies inwinnen over het kopen van een auto in het buitenland en dat onder genot van een heerlijk kopje koffie gelardeerd met een gezellige sfeer.

direct vertrouwd gevoel, daarom hier een gebruikte auto gekocht

was nog nooit bij dit autobedrijf geweest. Maar al na een paar minuten had ik het gevoel hier al jaaaren te komen. Vooral daarom ben ik overgegaan tot aankoop van een 2e hands auto , die aan mijn persoonlijke wensen voldeed.

Vertrouwen

Deze week een Toyota Yaris uit 2000 bij Frank gekocht. De deal was snel gesloten de prijs en gratis service bij aflevering (APK,remblokken, vervanging verlichting) waren ok. Bij ophalen van auto waren alle papier zaken geregeld. Kortom prima garage

Geweldige service aardig personeel,goed advies .zeer tevreden.

Mijn ervaring met dit bedrijf is dat je uit de ruime keus je auto kunt kopen die bij je past. Voorop staat de fijne vakkundige behandeling. Het was prettig zaken doen, zeker aan te bevelen

Fijne behulpzame mensen, zeer kundig en netjes

auto gekocht werd zeer fijn geholpen voelt ook gelijk vertrouwd aan geen kwats verhaal gewoon zoals het is.

Zojuist mijn nieuwe gebruikte auto opgehaald. Zeer goede service en erg klantvriendelijk! Helemaal top!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

De ervaring is heel prettig.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Helemaal blij met de aankoop van een gebruikte auto bij dit bedrijf. Een eerlijk, deskundig en zeer klantvriendelijk bedrijf.De oneffenheden die korte tijd na de koop naar voren kwamen werden overeenkomstig afspraak GRATIS gemaakt.Top garage! Zeer aan te bevelen.