geen stropdassen met te mooie praatjes

we hebben hier een jong gebruikte auto gekocht voor een nette prijs en mijn auto ingerollen voor een hele nette prijs.ik twijfelde eerst omdat ik uit gelderland kom en eigenlijk liever bij ons in de buurt wat wilde kopen.maar we zijn er naar toe gegaan en een proefrit gemaakt er waren een paar kleine lakschade,s aan de deurranden maar dat zou verholpen worden.trekhaak erbij.helemaal top. week later auto opgehaald en ja hoor als of hij nieuw uit de fabriek kwam.we hebben hem nu pas een week maar we zijn nog steeds onder de indruk van onze bijna nieuwe bolide. en wat betreft autobedrijf van vlerken hierboven staat het al. hele gewoonen vrolijke mensen met een hele goede service

Service is hier vanzelfsprekend!

Vandaag alweer voor de vierde keer een auto gekocht en ingeruild. Eerlijke prijzen en je kunt bij problemen altijd rekenen op goede service. Met afhandeling van schade kan je hier ook goed terecht.

snelle en goede service door autobedrijf van Vlerken

Ik had schade aan rechter deur,---- iemand had er met parkeren tegen aan gereden. Het autobedrijf regelde alles -- de schade expert , het opnieuw spuiten. Maandag morgen bracht ik de auto en de auto zou vrijdag middag klaar zijn. Donderdagmiddag belde het auto bedrijf , de auto was klaar en ik kon hem komen ophalen. Van Vlerken zorgde dat ik een goede leenauto ter beschikking had van maandag tot donderdag. Bedankt voor de goede , snelle service. Groet Hans Schrader, uit Gemert .

top

was al een maanden op mijn gemak aan het rondsurfen op het internet naar de opvolger van mijn derde grand scenic uiteindelijk belande ik bij van vlerken in mierlo met mijn vrouw wezen kijken naar een mooie grand scenic,een mooie inruilprijs voor mijn auto verkregen,een eerlijk gesprek gehad met willem,gewoon waar het op staat,kortom mijn vierde grand scenic aangeschaft bij hun,en geen moment spijt,wie weet kom ik hier nog terug voor de volgende maar voorlopig niet haha,gr wim jansen

Eind februari 2019 een mini cooper bij dit bedrijf gekocht met Bovag garantie. Na een week kreeg ik een melding op het display dat er problemen met distributieketting. Kon meteen het weekend daarop de mini voor reparatie langsbrengen, ik kreeg een leenauto mee en de distributieketting is meteen vervangen en ik kon de mini dinsdags al weer ophalen. Geen gezeur of dit wel of niet onder de Bovag garantie viel, auto meteen gerepareerd. Met andere woorden, top service.

100 % tevreden er kan er maar 1 de beste zijn ! Autobedrijf van Vlerken

Zeer net garage bedrijf, goed personeel, en zonder twijfel welgemeend vriendelijk. Ze nemen daar ook serieus de tijd voor elke klant , er word goed geluisterd naar de wensen en of mogelijkheden van de klant, is mijn ervaring, ongeacht de drukte, en altijd onder het genot van een goede kop koffie naar keuze. Duidelijke transparante uitleg, en telkens weer een nette eerlijke (vaak niet verwachte) hoge inruilprijs voor een evt inruil auto Wij hebben bij Willem door de jaren nu onze derde auto gekocht en het bevalt prima. voor mij het vaste adres met ruim voldoende keuze. Ook voor onderhoud tegen een zeer scherpe niet te evenaren betaalbare prijs.

Vandaag langs geweest om een auto te bekijken waar ik in geïnteresseerd was. De auto was helaas net niet wat ik zocht maar de service top. De auto stond klaar voor een testrit, geen verkoperspraatjes maar duidelijke informatie, flexibel. Goede ervaring!

Wij zijn al 28 jaar klant van Auto bedrijf van Vlerken ( voorheen Knoops). Altijd top service gehad, zeer klantgericht. Recent hebben ze een tweedehands auto voor ons gezocht- wij hebben onze wensen en een prijs indicatie doorgegeven. De rest werd voor ons gedaan. Wij zijn heel blij met onze nieuwe auto en de service van autobedrijf Van Vlerken - bedankt. Fam Janssen

Fijn en eerlijk geholpen

vriendelijk bedrijf denken mee met de klant

Top bedrijf

Wij komen nu al een aantal jaar bij dit perfecte autobedrijf. Deze week in de vakantie periode met een kapot contact slot de dag erop was onze auto weer gemaakt. Een 10 plus verdient het team van autobedrijf van Vlerken.

Fantastische service

De afgelopen APK had me veel geld gekost. Van Vlerken had toen mijn uitlaat gemaakt maar een korte tijd later was deze losgelaten. Om 17.15 heb ik de garage opgebeld omdat ik niet verder durfde. Van Vlerken stelde me gerust, ik mocht meteen naar de garage komen. Uitlaat is meteen gemaakt, personeel is nog tot een uur na sluitingstijd voor mij gebleven. Ik heb er niets voor hoeven te betalen, want personeel vond dat ik al genoeg kosten had gehad met de APK. Kan niet anders zeggen dan: SUPER service!

Ook als het niet geheel gaat zoals vooraf verwacht, is de service prima en wordt er een passende oplossing gezocht.

Heb bij van Vlerken vorige maand een auto gekocht. Open en duidelijk verhaal over herkomst en historie. Duidelijke afspraken over levering en service. Aflevering prima met (ongevraagd) nieuwe matten en uitrusting in kofferbak. Prima adres in het grote aanbod van autoverkoopbedrijven !

Hele eerlijke en gedreven broers die ook goed meedenken met de klant en niet zomaar iets doen!

Mijn oude auto ingeruild tegen een jong gebruikte auto. De zaak was eigenlijk al gesloten maar Willem nam alle tijd voor mij en liet me zelfs nog een proefrit maken. Super! Ik geef een 9 omdat er wellicht nog altijd iets te verbeteren valt...

Goed advies waarin tijd niet van belang is, goede service, vriendelijke mensen die altijd bereid zijn om te helpen of je nu met of zonder afspraak binnen komt.

Altijd een goede en nette service, de fijne monteurs staan altijd voor je klaar. Toppers

Goede service, Personaal staat altijd voor je klaar.

Dit een autobedrijf is waar een klant uitstekend, vertrouwd en eerlijk als een klant behandeld wordt.Deze garage zou iedereen willen hebben.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ze altijd voor je klaar staan, en het een eerlijke garage is