goede service prima bedrijf.

een goede garage levert goede kwaliteit voor een goede prijs.

Goed en snel geholpen, ben weer een tevreden mens.

Storing LPG systeem (eigen schuld, service verzuimd) was snel verholpen. Zo als ik gewend ben, wordt alles vlotjes en lekker relaxed vervangen en gemonteerd.

Snel en goed geholpen!

Al meerdere keren bij Jos geweest. Vanmorgen belde ik, omdat mijn remmen een raar geluid maakte. In de middag kon ik meteen terecht en is alles vervangen, zodat ik meteen de weg weer op kon. Top service!

Weer goed geholpen. Goede service. Fijne kerel Informeert je goed en stuurt foto's voordat hij aan de slag gaat.

Denkt mee. Wil graag zaken oplossen. Legt dingen goed uit.

super

komt zijn afspraken altijd na.

Vriendelijk en kundig

Sinds een aantal jaar kom ik voor LPG-onderhoud bij Jos van Dartel. Of eigenlijk, hij ziet me weinig want er gaat niets mis. Slechts periodiek een nieuw gasfilter erin en dat is het wel. Maar nu was er dan toch een storing in het LPG-systeem. Dat is door Jos van Dartel kundig verholpen en de auto was รณรณk toe aan een nieuw drooggasfilter. Binnenkort waarschijnlijk nog even terug om de klepspeling te laten controleren/bijstellen. Tot heden zeer tevreden en zeker een aanrader voor LPG-onderhoud!

Vakmanschap en service ongekend!

Alles keurig via afspraak verlopen! Auto weer in topvorm. Bedank team van Dartel

kwaliteit zonder nonsens

plezierig contact. Deskundig advies en na overleg uitstekende reparatie/onderhoud.

Professioneel en vriendelijk

Onderhoudsbeurt laten uitvoeren, scherpe prijs, professioneel en vriendelijk geholpen, inclusief halen en brengen!

Uitstekend geholpen

Ik werd meteen geholpen

Super service!

Super service!

Altijd vriendelijk en keurig geholpen

Jos staat altijd voor je klaar! Altijd vriendelijk en snel geholpen

Netjes op de hoogte gehouden.

T is altijd fijn om bij Garage Jos van Dartel te zijn.

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Top service

Altijd goede service en klantvriendelijk. We zijn super tevreden.

vriendelijk en professioneel

Ik ben naar Jos gestuurd via collega in de auto wereld en zeer vriendelijk ontvangen we hebben afspraak ingepland om een nieuwe gastank in te bouwen en naar advies geluisterd wat Jos aangaf wat het beste was en als is gedaan naar wens dus ik raad de medeweg gebruiker wie gas in wil laten bouwen ga naar Jos van dartel autobedrijf gr afwerk&betonvloeren bv

Professioneel en vriendelijk geholpen.

Vervanging van een radiateur. Vlot geregeld en voor een goede prijs.

klantvriendelijk en kundig

Een goede planning en kundige uitvoering van de werkzaamheden Zoals gewoonlijk met oog voor aankomende vervangingen en advies

Gewoon goed.

Gewoon goed, op afspraak onderhoud uitgevoerd + apk voor een redelijke prijs.

Prima service. Snel geholpen.

Goed bedrijf met veel kennis en ervaring

Doordat het bedrijf al lang bestaat en veel kennis en ervaring heeft in onderhoud en reparaties van auto's.

Goed en snel

Snel geholpen duidelijk afspraken

Fijn bedrijf

Snelle, adequate service op LPG installatie. Jammer dat ik terug moest komen, omdat de software licentie was verlopen...