Eerlijk, oprecht en betrouwbaar!

Een week geleden geholpen aan een Peugeot 2008, in mooie staat en met een goed afleverpakket.

Super service

Vandaag prachtige auto gekocht, goede service; goed verzorgde auto, geen gladde praatjes, snel nog even APK geregeld, prima prijs! En lekkere koffie.

Betrouwbaar en goede service

Mooie Mondeo gekocht voor mijn zoon. Alle afspraken en meer netjes nagekomen.

Klantgericht

We zijn een keer langsgereden om de showroom te bekijken en onze wens toe te lichten. Op dat moment was er geen match, maar niet veel laten wel. We zijn actief benaderd en zeer blij met wat we nu hebben! Vriendelijk en klantgericht!

Een autodealer zoals je ze graag ziet maar nooit verwacht!

Aanrader met stip op 1! Een autodealer zoals je ze graag ziet maar nooit verwacht! Onlangs een Land Rover Discovery gekocht bij Nick en een andere auto ingeruild.Ik kan niet anders zeggen dan een autobedrijf waarbij het woord Service met een hoofdletter wordt geschreven met de combinatie ‘value for money’! Super super super! Ook als er een klein dingetje achteraf nog even opgelost moet worden, wordt het netjes hersteld, afspraken worden nagekomen en ze zitten er in voor de lange termijn. Voor mij geen andere dealer meer! Daarnaast trouwens ook veel keus en als er niet staat wat je zoekt, dan vinden ze het voor je.

Super geholpen door Nick, die écht met mij meedenkt

Na vele jaren in een lease auto gereden te hebben, mijn eerste eigen Jaguar bij Autobedrijf Berndes gekocht. Helemaal tevreden, maar wegens veranderde omstandigheden ben ik minder gaan rijden, en wilde ik graag mijn diesel inruilen voor een kleinere benzine variant. Nick heeft alle zeilen bijgezet om me verder te helpen, heeft zelfs actief rondgekeken in de markt voor een auto die aan mijn wensen voldeed, en dit heeft me het vertrouwen gegeven om toch wat meer uit te geven dan gepland om in de mooie Audi S3 weg te rijden die Nick in de showroom had staan. Een halfjaar volledige garantie, én Nick heeft zich flexibel opgesteld om rekening te houden met mijn budget, waardoor we er samen uit konden komen. Ik ben inmiddels de troste eigenaar van een zeer exclusieve S3 (misschien wel de mooiste van Nederland)!

Zeer fijn en betrouwbaar.

Wij hebben onze,e nieuwe auto hier gekocht. We zijn zeer fijn ontvangen. We mochten vrijblijvend rond kijken. We zagen 2 schitterde auto's. In beide mochten we een test rit maken. Al snel waren we eruit. Onder een genot van een kop koffie, maakte we de papieren in orde. Vol trots rijden we nu in onze nieuwe auto van Hans Berndes & Zn Bedankt

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Zeer klantvriendelijk en goede begeleiding en service. Ze zijn eerlijk en vakkundig! Staan altijd klaar voor je. Kortom een fijne familie bedrijf die verdient meer dan 5 sterren! Zeker aan te bevelen!

Betrouwbaar en prettige samenwerking!

Ik heb zeer prettig samengewerkt met de zoektocht naar mijn auto. Er werd goed meegedacht en het hele proces was volledig transparant. Dankjewel voor de goede dienstverlening.

Ultieme klantgerichtheid

Wij bezochten het bedrijf om een proefrit te maken met een 2017 Jaguar, de tweede die dag. Na de proefrit besloten om toch voor de auto te kiezen die we eerder die dag hadden getest, ondanks dat de auto bij Berndes aantrekkelijker was. Probleem was dat de auto van Berndes wat schokkerig overkwam. Onder het genot van een kop koffie zeer vrijblijvend gesproken over mogelijke oorzaken en overtuigd dat we de auto toch nog een keer zouden laten uitlijnen en desnoods zelfs de all weatherbanden zouden vervangen door zomerbanden om een "appel-appel" vergelijking te hebben. Het uitlijnen was voldoende om de trilling nagenoeg weg te nemen. Door snel acteren regelde de firma die dag zelfs nog een APK, zodat wij na overschrijven en verzekeren nog diezelfde dag met de auto konden wegrijden. Zeer vriendelijk en klantgericht geholpen en op geen moment het gevoel gehad dat er aan "hard selling" werd gedaan. Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen! P.S: we zouden een 10 hebben gegeven als er nog een klein presentje zou zijn gegeven alvorens weg te rijden. Hoeft geen bos bloemen te zijn maar een kleine gift die altijd op voorraad is geeft net dat beetje extra :)

Fijne mensen die doen wat ze beloven.

Na een afspraak nemen ze ruim de tijd voor je. Ik heb er een prachtige Jaquar XKR uit 2009 gekocht. Snelle levering en alles volgens afspraak. Na twee weken een probleem ontdekt. Ze vonden het net zo erg als ik dat er iets defect was geraakt. Het is heel snel opgelost. Daarnaast hebben ze ook nog een aanpassing gedaan aan de bestuurdersstoel omdat ik net niet de juiste zitpositie kon vinden (ik ben niet zo lang en zat voor mijn gevoel wat te laag in de auto) Top service!

Professioneel en klantvriendelijk

Ook in Corona tijd werden we op gepaste afstand vriendelijk ontvangen door Nick Hij heeft ons deskundig begeleid in onze aanschaf van de nieuwe auto Hans Berndes en Zn is een mooi familiebedrijf met alles onder één dak

Met een klein budget, grote service!

Op zoek naar een auto en zag deze mooie Volvo staan. Aankoop met deze prijs blijft eigen verantwoordelijkheid en al vaak pech gehad. Een vriend gevraagd en hij zei daar kun je gewoon een auto kopen, zijn betrouwbaar en vakmensen. Gaan kijken en hij stond in de showroom tussen alle duurdere auto's. Vriendelijke benadering en geen verkooppraatjes maar oprecht zoals het is. Hij was mooi en reed fantastisch, dat kan ik zelf beoordelen. Het contact was betrouwbaar. Auto gekocht zonder garantie. En ja na 1 dag branden er lampjes, niet geslapen er van! Toch terug gegaan en......nog net zo vriendelijk en betrouwbaar! Zonder garantie hebben ze de auto kosteloos gerepareerd. Eindelijk een garage waar ze oprecht blijven, dat gevoel is mij meer waard dan de auto zelf! Dank garage Berndes!

Zeer professioneel, oprecht en klantvriendelijk Autobedrijf

Na op zoek te zijn geweest naar een Santa Fé kwamen wij terecht bij Autobedrijf Berndes. We zochten contact voor wat extra informatie en deze vragen werden binnen "no-time" vriendelijk beantwoord. Hierdoor hebben wij meteen besloten om vanuit omgeving Alkmaar naar Heijen te rijden. Eenmaal aangekomen werden wij erg vriendelijk ontvangen door Nick, die ons wat extra informatie gaf over de auto en het mooie familie bedrijf waar hij voor werkt. Er word veel zorg en aandacht gestoken van het moment van aankomst tot het moment dat je de auto komt halen. Ook als er vragen zijn na de koop, staan ze voor je klaar. Wij zijn erg blij dat wij er voor gekozen hebben om hier onze auto te kopen en zeer tevreden over de service en nazorg.

Professioneel bedrijf met vriendelijke, accurate, en service gerichte pa en zonen!

Zeer tevreden over de communicatie, service, en aflevering op 22-06-2020, (APK was binnen 2 maanden aan de beurt bij aflevering maar Autoberndes had het meteen bij aflevering nog uitgevoerd). Dit verdient een lintje

Goed en vriendelijk autobedrijf

Onlangs een zeer nette 535xi Touring gekocht bij het familie bedrijf Hans Berndes & Zn. Werd zeer correct ontvangen en te woord gestaan. Fijne en vriendelijke mensen om zaken mee te doen, Kunnen vele Garagehouders een voorbeeld aan nemen.

Eerlijk en oprecht familiebedrijf

Eerste telefonisch contact was direct vriendelijk. Nick kwam professioneel over en wist al mijn vragen direct te beantwoorden. Na 1.5 uur rijden kwam ik in een goed verzorgde showroom en kreeg ik alle tijd om rustig naar de auto te kijken. De auto waar wij voor kwamen was precies zoals aan de telefoon omschreven!! Nick heeft mij ook van A tot Z geholpen met de afhandelingen en verzekering. Mijn nieuwe Tesla stond klaar zoals besproken en ik ging met een grote glimlach terug naar Delft! Hans, Nick en Bas ga zo door.

prettig, correct en zinvol contact

Nette auto gevonden

Via een collega zijn wij hier terecht gekomen en hebben daar goed aan gedaan. Wij super ontvangen en geholpen. Fijne garage.

In het verleden ook een auto gekocht bij dit familiebedrijf en daar zeer goede ervaringen aan over gehouden. De service en coulantheid verdient een 10 met een griffel. In het kort aan te bevelen om zeker een kijkje te gaan nemen!!!

Super opvang en communicatie

Een bedrijf waarbij ik niet het idee van had bij een “handelaar” beland te zijn. Mensen waren erg voorkomend.

Eerlijk en oprechte mensen, gemoedelijke sfeer en kennis van zaken!

Via internet zag ik hem staan een mooie BMW 530 GT zeer compleet net zoals ik hem zocht maar natuurlijk weer niet dicht bij huis gaan we kijken of gaan we niet kijken..... eerst maar eens bellen. Ik kreeg een uiterst vriendelijke man (Nick) aan de telefoon die mij perfect uitleg gaf over de auto en wanneer ik een kijkje zou nemen de reis zeker niet voor niets zou zijn geweest. Dus toch maar de 220 km afgelegd en inderdaad een keurige auto die mijn verwachtingen zelfs overtrof, wederom prima en deskundige hulp gekregen en ter plekke direct alles afgehandeld! Top!!

Vriendelijk en eerlijk familiebedrijf met oprechte aandacht!

Fijn en vriendelijk contact. Naar mijn beleving een eerlijk familiebedrijf die een goede lange termijn relatie belangrijker vindt dan snelle handel.

Persoonlijke, vriendelijke benadering. Top auto.

Dit was mijn eerste auto die ik bij Autobedrijf Hans Berndes heb aangeschaft en ik zou dit de volgende keer zo weer doen. Personeel is vriendelijk en prettig in de omgang en de auto die ik heb aangeschaft is in prima conditie. Na aflevering was er een klein probleem met een bandenspanningsensor. Vanwege de afstand tussen mijn woonadres en het autobedrijf heb ik deze sensor bij een autobedrijf in de buurt laten vervangen, uiteraard na overleg met Autobedrijf Hans Berndes: de vervanging/betaling is netjes afgehandeld door de autobedrijven onderling, dus qua flexibiliteit ook top! Bij een volgende auto zal ik dus zeker weer bij dit bedrijf gaan kijken.

Autobedrijf wat doet, dat ze beloven!

Ik heb er een Audi A6 3.0 TFSI gekocht. Na een eerlijke en open onderhandeling over de inruilprijs van mijn "oude" auto, ben ik vrij snel overgegaan tot de aankoop van deze auto. Bedrijf voelt betrouwbaar aan en Nick is open, eerlijk, recht door zee en transparant. kortom: een aanrader als je op zoek bent naar een goede auto!

De Groote Heeze 5 6598 AV Heijen