Zeer klantvriendelijk onafhankelijk autobedrijf.

Ik was voor een nette en betrouwbare cabrio aan het rondkijken en kwam bij dit autobedrijf mijn Audi A4 tegen. Ik werd zeer vriendelijk geholpen de Audi heb ik begin van de middag opgehaald. Heren, jullie hebben een prachtig aanbod met speciale auto’s staan. Ga zo door!!

Goede, enthousiaste en vriendelijke service

Wij zijn zeer tevreden over de manier van zaken doen. Het voelt ongedwongen en open en eerlijk. Voor ons heel belangrijk en wij hebben de aanschaf van onze nieuwe auto als bijzonder prettig (en gezellig) ervaren.

leuk en eerlijk zaken doen.

Prachtige auto's, prachtig bedrijf

Een gerichte zoektocht via Internet bracht ons naar Heijen waar mijn zoon een prachtige Landrover Discovery Sport had gespot. Het was ff een stukje rijden maar zeer de moeite waard. Wat wordt je gastvrij ontvangen door Nick. Hij vertelt aanstekelijk enthousiast over het bedrijf en zijn passie voor mooie auto's. Wij kunnen proefondervindelijk bevestigen dat die ook absoluut in de showroom aanwezig zijn. De Landrover bleek in het echt nog veel mooier dan op de foto's. Een proefrit werd "on the spot" geregeld en overtrof onze verwachtingen. Waar wij als autoliefhebbers toch altijd ff wikken en wegen bij een besluit tot koop was dat hier in no time gemaakt! Moest ook wel want naast Nick's eigen familieleden (hahaha) waren er voor deze Landrover nog veel meer "kapers" op de kust. We rijden inmiddels heel tevreden rond in onze Discovery en hopen op net zoveel kilometers als met z'n betrouwbare voorganger. Autobedrijf Hans Berndes & Zn -> een Walhalla voor liefhebbers van mooie auto's en zeer beslist een bezoek waard!

Prettig bedrijf waar je direct schakelt met de eigenaren en een hele fijne auto!

Ik was al een tijdje via het internet op zoek naar een sportieve SUV. Kwam bij Autobedrijf Berndes uit en in de showroom stonden verschillende mooie auto's. Het was fijn om direct met 1 van de eigenaren te kunnen onderhandelen. Snel en efficiënt. Nu rijd ik heerlijk in een Porsche Cayenne 4,8 / 8 Cilinder / GTS. Perfecte auto in nieuwstaat en voor de toekomst een zeldzaam exemplaar met de komst van de "stekker-auto's" Deze maakt tenminste nog een mooi geluid..

Kwalitatieve en betrouwbare service.

Autobedrijf Hans Berndes & Zn is wat mij betreft een heel net en betrouwbaar familiebedrijf. Tijdens mijn zoektocht naar de Mercedes-Benz A-Klasse heeft Nick mij vanaf het eerste telefoontje tot aan de daadwerkelijk koop uitstekend geholpen. Al mijn vragen werden netjes beantwoord, indien nodig ging hij op onderzoek uit. Wat ik ook fijn vond is dat er snel geschakeld werd zonder enige druk naar mij toe. Ik zou hier zo nog een auto kopen!

Zeer goede ervaring bij aanschaf van een auto

Duidelijk en helder alles uitgelegd, Netjes geholpen bij aanschaf van een auto Fijne service, alles is snel in orde gemaakt.

He-le-maal top!

Ze bestaan nog steeds autobedrijven die een mens gelukkig kunnen maken. Autobedrijf Hans Berndes en zonen uit Heijen is er zo eentje! Wij kochten er onze Volvo XC90 en zijn super tevreden. Tevreden over de service, de gastvrijheid en vooral het vakmanschap. Kortom we zijn super tevreden, of had ik dat al gezegd? Serieus, dit soort bedrijven daar kun je op vertrouwen en op bouwen. Wij rijden nu lekker in een prachtige Volvo XC90 en als die er ooit meer stopt, gaan wij voor een nieuwe auto weer naar Heijen! Zegt het voort!

Fijn contact en goede service.

Dit autobedrijf is zeker aan te raden. Duidelijk kwalitatieve auto’s en goede service. Nick is zeer vriendelijk in zijn communicatie en biedt je regelmatig een lekkere cappuccino aan! Wel fijn als je even moet wachten tot de auto, dezelfde dag nog, klaar staat om mee te nemen!

super klantvriendelijk

Pas een RR sport aangeschaft bij dit mooie bedrijf. Uitermate correct geholpen door Nick. Denkt mee, is flexibel en transparant.

Ben al jaren trouwe klant van Autobedrijf Hans Berndes & Zn en vooral met Nick Berndes heb ik een fijne band opgebouwd. Ben inmiddels aan mijn 11e auto van Autobedrijf Hans Berndes & Zn. toe en nog altijd naar tevredenheid. In al die jaren komt er altijd wel eens iets voor, maar dit wordt altijd naar volle tevredenheid opgelost. Mijn auto's zijn altijd zakelijk ingezet en maken veel kilometers. Voor mij is vertrouwen en wederzijds respect heel belangrijk en dat heb ik hier gevonden.

Perfecte communicatie en meedenken!

Fijne koffie, Nog betere Cappuccino, Goed familie bedrijf, Mooie Showroom, Prachtige auto gekocht, Conform afspraak stond de auto klaar voor een proefrit midden in de grote overzichtelijke showroom waar de auto’s keurig en ruim worden tentoongesteld. Het enthousiasme van Nick heb ik als zeer prettig ervaren, denkt in alles mee en komt na wat hij verteld, gaat uitzoeken of beloofd. Heeft uitstekende suggesties en begeleid je waar nodig. Niks meer aan doen. Tussen het uitzoeken, het akkoord, de betaling en de aflevering meerdere malen contact gehad per mail, social media en telefonisch, op alle kanalen kreeg ik snel een reactie terug. Kortom ik ben enorm tevreden en kijk terug naar een zeer plezierige ervaring. Een uitermate prettig bedrijf om zaken mee te doen! Nick Berndes ook namens mij, enorm bedankt!

Dit autobedrijf gaf ons een vertrouwd gevoel

Goed autobedrijf.. Uiteindelijk (nadat veel auto's onder onze neus weggekaapt waren) hier onze auto gekocht. We komen uit Friesland (2 uur rijden) en we hadden Deze auto op het net zien staan. Afspraak gemaakt met de vraag als de auto bevalt dat we dezelfde dag mee konden nemen. Als we voor 12 uur we waren kwam alles goed. En inderdaad alles is goed gekomen. Een vette auto. Nieuwe voorbanden, APK, beurt en duidelijke uitleg over garantie en de tank vol... We waren er 9:30 en reden 16:30 weg. Tussendoor heerlijk gewandeld in Maasduinen en gegeten in de bosbrasserie (zie andere review). Over 3 of 5 jaar maar weer eens kijken daar. En heerlijke cappacino hebben ze bij garagebedrijf. We zijn heel blij hoe we zijn geholpen en uiteraard met die vette auto.

Goede service, geweldig personeel, leuke zaak.

Op zeer plezierige manier een auto gekocht. Ongedwongen, vakkundig en uiterst fijn.

Prettige aandacht en zeer professioneel

Nick neemt de tijd en geeft aandacht. Zeer professioneel en vakkundig. Verzoeken worden zeer correct nagekomen en hij is heel proactief in zijn communicatie. Niets meer dan lof voor deze verkoper en het bedrijf erachter

Gewoon wat je mag verwachten van een goed aangeschreven bedrijf.

Vandaag mijn nieuwe Seat Ibiza opgehaald bij autobedrijf Hans Berndes en Zn. Het bedrijf is een mooi voorbeeld van wat je mag verwachten van een autobedrijf. Geen vervelende verkopers, gewoon de ruimte en tijd om te kijken en later de mogelijkheden tot vragen stellen. De auto's die er staan zijn stuk voor stuk netjes, zo ook de Seat. Van te voren even gebeld en bij aankomst stond de auto klaar. Proefrit was natuurlijk ook geen probleem. Ik denk dat dit bedrijf goed weet wat ze verkopen en voor hun producten garant staan. Een eerlijke prijs gevraagd voor de Seat, en een eerlijke prijs teruggekregen voor mijn Clio. Personeel is vriendelijk en fijn in de omgang. Ze brengen rust over en nemen ruim de tijd voor je. Afspraak betrouwbaar en niet te flauw voor een extraatje, namelijk half getankt bij afleveren terwijl dit niet besproken was. Gewoon een keurig bedrijf.

Hoogwaardig autobedrijf met uitstekende klantrelatie

Zeer verheugd en trots zijn wij met onze occasion, aangeschaft bij Autobedrijf Hans Berndes &Zn. Tegenwoordig loopt de zoektocht naar een andere auto vaak via internet. Zo zijn wij ook terecht gekomen bij Autobedrijf Hans Berndes & Zn. Het eerste telefonisch contact verliep prettig met duidelijke en transparante informatie. Onder het genot van een kopje koffie zijn alle vragen helder beantwoord nadat wij de auto hadden bekeken. Ook werd er iets verteld over de geschiedenis en werkwijze van het bedrijf en wij merkten meteen de ervaring, betrokkenheid en passie voor hun vak en bedrijf. Dit gaf ons veel vertrouwen en tot op heden is dit alleen maar bevestigd gebleven. Wij hebben ervaren dat "het schepje meer" standaard is. Voor ons is het een stukje rijden maar dat hadden wij er graag voor over. Dank voor de uitstekende service en wie weet tot een volgende keer. Emiel 's Hertogenbosch

aanbevelingswaardig!

Mijn ervaring met autobedrijf Hans Berndes & Zn is heel positief van het moment van ontvangst tot aan de definitieve koop en afhandeling. Nick, een mede-eigenaar, is vriendelijk, deskundig en betrouwbaar. Bij mijn volgende aankoop zal ik dit bedrijf zeker weer in overweging nemen.

Super goede service

Fijne garage met mensen die kennis van zaken hebben. Nick heeft ons erg goed geholpen met een RangeRover sport. Ook een goede inruilprijs gekregen voor de oude auto. Aanrader dus!

Erg fijn geholpen en super tevreden met de X1

Vooraf gebeld of we in corona-tijd langs konden komen om 2 auto's te bekijken en eventueel een proefrit te maken. Was geen enkel probleem en bij aankomst stonden beide wagens al bij elkaar opgesteld. Op een heel relaxte en open manier kregen we uitleg van Nick waarna we zelf ruim de tijd kregen om ze te bekijken. Ondanks ons voornemen om niet direct te kopen beviel de proefrit én het aansluitende aanbod zo goed dat we de X1 niet konden laten schieten. Ook de overdracht een weekje later was top dus wat ons betreft van begin tot eind perfect.

Heel prettig, transparant contact: auto aangeschaft!

Op 7 april op afspraak naar autobedrijf Berndes gegaan om 3 auto’s te bekijken en evt mijn auto in te ruilen. Direct heel prettig te woord gestaan, alle ruimte gekregen om rond te kijken, commerciele afspraken gemaakt, proefritten gemaakt, alle vragen kunnen stellen en uiteindelijk de perfecte auto gekozen en meegenomen. Zonder druk of enig onprettig gevoel - met alle ruimte tot vragen en een prettig gesprek. Een verademing! Ik zou direct weer een auto kopen bij Nick.

Professioneel,klantvriendelijk,betrouwbaar kortom:Top!!!

Onlangs een hele mooie BMW520station gekocht bij AutoBerndes in Heijen.Prima geholpen geholpen door Nick die alle afspraken goed nakomt en altijd met je meedenkt. Een 10 met een griffel voor dit mooie familiebedrijf!!! Joost Boxmeer

Goed geregeld!

Afgelopen week een auto gekocht, die in top conditie is. Erg blij mee. Alles verliep goed, leuke ontvangst en men nam uitgebreid de tijd. Omdat ik de velgen niet mooi vond heeft men meegedacht over andere opties, en uiteindelijk een mooie bijpassende set geregeld. Binnen enkele dagen kon de auto afgeleverd worden. Al met al een eerlijk verhaal, en wat staat er een mooie collectie auto's in de showroom! Bedankt!

Warme service

Vlot en soepel! Kom er graag nog een keer terug

Vriendelijk en goede service

Hier mijn auto gevonden en na de auto gezien te hebben bleek wat ze in het verhaal erbij gezet te hebben zeker waar te zijn. Zeer vriendelijk en goede inruil en voorstellen. Kort samengevat een bedrijf waar ik zeker weer terug kom Dank jullie wel heren en ga zo door met jullie mooie bedrijf