Prima service, no nonsense aanpak

Goede service 1 keer bellen en het wordt geregeld super gr fam Stout Vlaardingen

Goede kennis van zaken met een vriendelijke medewerkers van de werkplaats.

altijd goed!

kom hier al 20 jaar echt hele goede mensen

Goede prijs kwaliteits verhouding, en goede service

Gewoon goed.

Na kort zakelijk overleg hebben wij voor ons bedrijf www.feikens.info een bestelbus, Nissan NV 300, aangeschaft. Duidelijke afspraken wederzijds. Bij oplevering en afhalen van onze nieuwe aanwinst was er zelfs koffie met gebak. Korte en zakelijke lijnen door een gerenomeerd en langere tijd gevestigd familiebedrijf in het Westland.

Gastvrij men laat je met rust een keuze maken ,en een perfecte afhandeling van zaken

Op een prettige manier met een "nieuwe" auto naar huis ;-)

Door de familie Kleiss werd ik attent gemaakt op een (nagenoeg) nieuwe elektrische auto. Na een prima verlopen proefrit werden wij het, op een prettige manier snel eens en rij ik nu 100% elektrisch. Een iets andere, maar wel hele fijne, manier van rijden.

Een zaak waar je met plezier naar terug gaat.

De vriendelijke ontvangst, de hulpvaardigheid en beantwoording van vragen, het kopje koffie en de ongedwongen sfeer zorgen ervoor dat je hier het thuisgevoel krijgt. En dan heb ik nog niet eens het vertrouwen dat men in de klant heeft, genoemd. En als de auto dan ook nog eens supersnel geleverd wordt, is het feest helemaal compleet. Hier zien ze ons terug, al was het maar om de beurten daar te laten uitvoeren. Hoewel wij de auto op internet hadden opgezocht en uitgekozen zou een groter aantal auto`s in de showroom niet misstaan, maar dat is alles wat we zouden kunnen aanmerken.

Heel tevreden

Vanuit de kop van Noord Holland op zoek naar een auto en die dan vinden in Poeldijk bij autobedrijf Kleiss Gastvrije ontvangst, goed voorbereid op onze komst, veel tijd voor ons genomen waarvoor we zeer erkentelijk zijn. En last but not least met een auto terug naar het hoge noorden. Verraste kopers Harry en Hennie

Eerlijk bedrijf

Ik heb mijn ervaring met garagebedrijf als zeer prettig ervaren. Prima service en neemt ruim de tijd voor je om het een en ander uit te leggen wat je kan en mag verwachten. Top.

Prima bedrijf

Mooi schoon bedrijf met ontzettend leuke aardige mensen. Eerste kennismaking en wat mij betreft tot de volgende keer!

Vriendelijk en kennis van zaken

Auto voor APK gebracht. Prima op de hoogte gehouden en volgens afspraak zelfde dag weer terug! Aanrader!

Goed afspraken mee te maken, en er wordt netjes gewerkt.

Er moest een RMC trekhaak worden geïnstalleerd, en na het maken van een afspraak was dat allemaal heel erg netjes geregeld. De installatie was netjes gedaan, er werd uitgelegd hoe 't zaakje werkt, en alles netjes binnen de afgesproken tijd. Kan er eigenlijk geen slecht woord over zeggen, dus dat doen we dan ook niet ;)

Heel prettig.

De aanschaf van mijn nieuwe auto is vlot en prima verlopen. Eerlijk en oprecht geholpen. Ben erg blij met mijn fiat 500.

Al bij de eerste bezichtiging van de auto een fijn gesprek met de heer Ted Kleiss. Geen mooie verkooppraatjes, maar een eerlijk verhaal over de auto. Bij aflevering ook nog twee nieuwe voorbanden en een beurt.

Super !!!!!

Gewoon zoals klantvriendelijkheid hoort te zijn. En vakkundig gewerkt.

uitstekend

Ben al meer dan 10 jaar klant en staan gelijk voor je klaar. Uitstekende monteur. Keurige zaak!!

Gewelfige service

Zeer positief

Duim omhoog, goede service

Toen ik binnen kwam voelde ik mij al gelijk op mijn gemak,en de afhandeling van auto was perfect!!

Kwaliteit, service en klantvriendelijk

Ik had mijn vorige auto in onderhoud bij garage Kleiss in Poeldijk. Ik ben daar zeer tevreden over: afspraken worden goed nagekomen, goede service, ook als je onverwachts hulp nodig hebt, en probleemloos rijden voor een goede prijs. Mijn nieuwe occasion bij Kleiss aangeschaft, en ook nu weer een positieve ervaring. Zeer tevreden.

Zeer goede service

Correct geadviseerd en geholpen, klantvriendelijk.

Vriendelijk personeel en terzake kundig.

Fantastisch geholpen

Men nam de tijd voor je en de uitleg was zoals wij hadden verwacht.

Jupiter 6

2685 LR Poeldijk