Super , netjes en snel geholpen

Auto voor de eerste keer gebracht , super geholpen , snel en netjes, kwaliteit !!!

Een (h)eerlijk bedrijf.

Zonder moeilijk doen en gewoon volgens afspraak heel relaxt maar wel snel en goed het werk doen zonder verborgen of bijkomende kosten. Een voorbeeld voor de autogarage bedrijven.

Betrouwbaar gevoel vanaf eerste contact.

Telefonisch vanaf een foto een bestelauto gekocht. Vanaf het eerste moment van contact voelde het vriendelijk en betrouwbaar.

Vlot en servicegericht.

Een afspraak voor een proefrit was snel gemaakt. De informatie die Ted gaf en paraat had, gaf meteen een gevoel van vertrouwen. De afspraken zijn duidelijk en helder. Al met al een fijne ervaring voor de aankoop van een jong gebruikte auto.

Goede en snelle service

Vriendelijke mensen die hun afspraken netjes nakomen

Deze mensen nemen alle tijd voor je om je goed op weg te helpen met een betaalbare en kwalitatief goede occasion.

Een aanrader!

Wij hebben een goede ervaring met autobedrijf Hans Kleiss. We zijn erg blij met onze nieuwe auto. Zij hebben ons zo goed geholpen, zodat wij binnen een week met de nieuwe auto op wintersport konden. Snelle service en goed contact zijn voor ons belangrijke zaken. En wat was het fijn om gelijk een lange rit met de auto te kunnen maken. Hij bevalt heel goed!

De service is fantastisch!

Best Hans en zoon, dank voor de reparatie onder Bovag van onze auto! We moesten 2 keer terug, maar het probleem is opgelost! Ouderwetse service. Ook is de sleutel gratis gerepareerd!

Klantvriendelijk, hulpvaardig en meedenkend

Ik ben nu 1jr een tevreden klant bij Hans Kleiss.

Na tel kon ik direct terecht.

Goede service en klantvriendelijk.

Prima geholpen en is zeer betrouwbaar

Ted Kleiss heeft mij prima geholpen met de verkoop van een ID.3. Alles volgens afspraak en op tijd. Is zeer aan te bevelen als je een jong gebruikte auto zoekt.

Zeer tevreden over dit bedrijf

Net en correcte afhandeling van afspraak O.H. Beurt.

Fast and professional

• Would you recommend us? Yes

Deze mensen komen mij zeer betrouwbaar over.

Je merkt gewoon dat ze met hart en ziel zich in de problemen inleven als je met een auto komt betreffende een storing.

Zeer net bedrijf met prima service

Kleine esthetische reparatie uit laten voeren aan mijn auto. Ik werd prima op de hoogte gehouden van de vorderingen en werd tussendoor op de hoogte gehouden van de vorderingen. Vriendelijk en betrouwbaar personeel.

het eerste wat ik zag , een hele nette showroom.

Het was geen opdringerige verkoper . Rustig de auto kunnen bekijken en proefgereden. Beviel goed. Waardoor we besloten hebben de auto te kopen. Toen we de auto gingen ophalen kregen we tekst en uitleg over de auto.

Keurig bedrijf

Zou er zo weer een auto halen door het vertrouwen van beide kanten

Uitstekend geholpen met mijn auto vriendelijke mensen goede service staan direct voor je klaar

Grote klasse

Ik had mijn auto nog geen 3 maanden toen de airco het begaf. Oorzaak een steen die in de condenser was geslagen, daardoor moest deze vervangen worden . Ook de pomp had dit niet overleefd, dus deze moest ook vervangen worden. Ik had 6 maanden bovag garantie, maar daar valt dit niet onder. Alles is weer vervangen en opgelost. Uit alles blijkt dat dit een dure grap is , maar dhr. Hans Kleiss was zeer coulant in deze ,waarvoor mijn dank. Al met al een super geste.

Zaken gedaan met iemand die veel ervaring heeft

Prettig zaken gedaan

Helemaal top

Goed bedrijf om een auto te kopen en aardige mensen die je graag helpen en goede service

nette afhandeling van de aankoop.

Nette behandeling bij de aankoop van mijn Seat Arona.

Topservice

Topservice waar de klant centraal staat

Prettig, correct en duidelijk.

Goede ervaringen.

Prima service, no nonsense aanpak

Jupiter 6 2685 LR Poeldijk