Excellent

Very professional and efficient as always.

uitstekend

fijn, vriendelijk en snel geholpen.

uitstekend

fijn, vriendelijk en snel geholpen.

keurig

Het was fijn om hier zaken te doen. keurige afhandeling aangenaam gesprek. Zeker terug keren bij een volgende auto. Waarom geen 10 wij hebben alleen ervaring met kopen en niet met onderhoud.

Vriendelijk snel geholpen

Zelfs op zondag kon ik terecht om de auto te kopen. Goed en volgens afspraak.

Goed en prima geholpen

Heel netje en correct geholpen. En goede conditie met garantie op de auto . Deze zeker aan te bevelen

Klasse bedrijf en klasse service

Na het zien van een voor ons interessante Hyundai Bayon op internet stapte ik de mooie showroom binnen. Te woord gestaan door Ted Kleiss die alle ins en outs van de auto vertelde en liet zien. Een zeer jonge Bayon in een fantastische nieuwstaat. Compleet uitgerust oa. met een door de vorige eigenaar gemonteerde splinternieuwe trekhaak. De inruilprijs voor onze Kia Stonic maakte de interesse alleen nog maar groter. Na een proefrit waren we verkocht. Niets was te veel om nog kleine aanpassingen aan een stoel en middenarmsteun te doen. Perfecte service, vriendelijke maar vooral betrokken leiding en monteur!! Klasse !!

Goede service en klantvriendelijk

Enige tijd terug was er een noodreparatie van de achterklep van mijn Volkswagen Caddy nodig. Dit is direct verholpen. De APK-keuring verliep volgens afspraak. Ik vind het belangrijk dat er ruimte is voor persoonlijk contact, mede omdat ik een rolstoelauto met bijzondere voorzieningen heb.

Aardige vakbekwame mensen

- goede adviezen - nette prijzen - prima afhandeling - persoonlijk Maar ga er niet allemaal nu naar toe want dan verdwijnen vaak deze pluspunten. Gewoon een net familiebedrijf.

TOP

Gewoon weer alles met de monteur afspreken zoals vroeger en zoals het hoort. Mensen met verstand van zaken.

Zeer klantvriendelijk en servicegerichte, betrouwbare dienstverlening

Voor het plaatsen van een trekhaak kon ik snel terecht. Het contact verliep vlot en zeer klantvriendelijk. De trekhaak is vakkundig geplaatst en bij het ophalen van de auto werd de tijd genomen om demonstreren hoe deze te gebruiken. Al met al ben ik fantastisch geholpen en ik zou zonder twijfel nog eens zaken doen.

Persoonlijk en deskundig

Plezierige mensen.

Netjes en goed geholpen.

Ik heb een trekhaak onder mijn auto laten zetten. Kon daar snel terecht en werd netjes en uitstekend geholpen.. ik raad deze garage iedereen aan!

Great service! Great experience!

I was looking for my first car since few months. I have seen more than 10 cars at different dealerships. The best experience i had was Hans Kleiss, mainly due to Ted. An honest and warm approach by him made a great impact on my decision of buying my first car from Hans Kleiss. Definitely recommend!

Prettig kontakt en snelle correcte afhandeling

Ik kwam op aanbeveling van een bekende van mij. Vervolgens ben ik meteen tot zaken kunnen komen en dezelfde dag nog reed ik een auto van Autobedrijf Hans Kleiss de weg op.

Goed geholpen, ongedwongen sfeer, mooie showroom.

Bij 1e telefonische contact kwam het mij al heel vertrouwd en degelijk over. De door mij aangekochte auto doet het perfect, heb een heerlijk ritje naar huis gemaakt met open dakje, zon op de bol. Geen poespas, en lekkere koffie.

Een hele fijne zaak met geweldige service.

goed zaken mee te doen.

Ze kunnen goed vertalen en uitlegen hoe een nieuwe auto werkt en wat je er mee kunt . Ze zijn klant vriendelijk en hulp zijn als je wat wil weten over je nieuwe auto of bus .

Pleasant conversations, strong customer relations, friendly and helpful

Auto Kleiss is a family company with pleasant conversations, strong customer relations, friendly and helpful. They were very kind to us to have a car and Mr. Ted Kleiss was very helpful for transferring our leasing money as fast as possible (he did it in half a day) to get our car in a half day. I fully recommend them to people.

Duidelijk, persoonlijk, voortvarend ... en een geslaagde aankoop

Na een duidelijke keuze voor een electrische Hyundai Ioniq 5 waren we op zoek naar dit nog zeer zeldzame model, met de gekozen specificaties. We reden diesel, en een nieuwe Ioniq bestellen zou ons wsl. meer dan 9 maanden wachttijd, en dus vaste lasten, kosten. Bij Autobedrijf Hans Kleiss stond het gewenste model, dus belden we voor een afspraak. Die hadden we binnen een uurtje, en snel na de kennismaking met de auto en het bedrijf tekenden we de koopovereenkomst. Als we wilden, konden we binnen een half uurtje rijden, omdat de overschrijving van het kenteken, en de vrijwaring van de diesel allebei direct geregeld konden worden. Helaas was onze betaling (daglimiet verhogen) de beperkende factor. De volgende dag hebben we met veel plezier, goede toelichting en tevredenheid de auto meegekregen. Nooit verwacht, dat alles zo snel en sopel kon gaan!

Best.

Leuke, professionele bediening. Ik raad aan.

vriendelijk, persoonlijk en betrouwbaar

Ik werd zeer goed geholpen en kreeg direkt antwoord op mijn vragen. Ook was er ruimte voor instructies en advies.

Goed adres om een auto te kopen

Prettig geholpen door Fred,zonder de gewoonlijke verkooppraatjes. Echt een familiebedrijf waar wij ons op ons gemak voelden. Volgens ons een aanrader

perfect

Zeer prettige benadering, geen vlotte verkooppraatjes, ter zake kundig. Relaxte verkoper (Ted). Opmerkelijk geen servicekosten,