een goede ervaring

Een trekhaak besteld en op een korte termijn door hun gemonteerd. Zeer vriendelijke eigenaar.

Prettig geholpen. Auto al helemaal ready om gelijk na koop mee te nemen, dus scheelde nogmaals aardige reis maken. Tot nu toe erg tevreden met de aankoop.

Príma service !

Vlot en keurig geholpen .

Geen omkijken

Één punt wat aandacht heeft .Wanneer ik een volledige overzicht krijgt van het geheel, ik volledig u kan antwoorden en dat is de rekening van het geheel!

Prima service.

Auto gekocht en oude auto ingeruild. Prima service. Recht door zee, goede service en klantgericht.

Een top garage

Een nette garage je wordt zeer netjes geholpen en je reparatie wordt vakkundig uitgevoerd.

Klantvriendelijk goede service

Altijd aandacht voor de klant en uitstekende service

Ik ben altijd zeer zorgvuldig en persoonlijk geholpen en de kwaliteit van de dienstverlening is altijd zeer goed geweest.

Fijn familiebedrijf

Vriendelijk ontvangst en prima geholpen. Nemen de tijd voor uitleg. Het voelde voor mij meteen goed en betrouwbaar!

Afwerking echt een onvoldoende jammer genoeg.

Ik heb een trekhaak laten monteren, ik heb de auto opgehaald en de heer kleis bedankt. Aangekomen thuis bleek dat er nog kapjes binnen in de auto niet goed terug zijn geplaatst.in De kofferbak zijn de spullen ook niet terug geplaatst op de plek waar ze lagen. Dit vind ik wel jammer want dit geeft aan dat het allemaal maar snel gedaan is. Klantvriendelijkheid was oké.

Toppers!!

Altijd goede service!

Goede voorlichting en service

Prettige correcte snelle afhandeling

Prijs-kwaliteit verhouding gunstig , doelgerichte communicatie als prettig ervaren

Goed en snel geholpen

Trekhaak laten plaatsen. Dit is super snel en netjes gedaan

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Er was een afspraak komen te vervallen waardoor we heel snel een afspraak hadden. Goede uitleg gekregen over de afneembare trekhaak. We hebben samen de verlichting gecheckt. We hebben nog geen ervaring met de trekhaak.

Top service!

Hele fijne service!

Zeer goede en persoonlijke service!

Ik heb altijd een zeer positieve ervaring gehad

Keurig en Correct

Geweldige auto gekocht en zeer goed geholpen!.

Goede service en deskundig advies!

Heb nu voor de tweede keer een occasion bij Hans Kleiss gekocht, en ben alweer tevreden over de vakbekwaamheid en de prettige manier van zaken doen. Ben er zeker van dat mijn nieuwe aankoop geen misser is!

Fantastische service

Na een goede proefrit (en daarna wat mindere bij andere dealers) bewust gekozen om met deze in zee te gaan. En zowel de service, de klantvriendelijkheid en de familiaire sfeer in dit familiebedrijf hebben ons absoluut niet teleurgesteld.

Prima garage.

Wordt prima geholpen.

Vrindelijke service

Vrindelijke service

Schade

De schade aan mijn auto is zeer vakkundig en snel gemaakt.

Mooie auto's en goede service

Goed en netjes geholpen door het oprecht vriendelijke personeel. Er staan mooie Seats en Volkswagens. Het ritje naar het Westland waard.

Uitstekende service tegen een lage prijs.

Trekhaak geplaatst onder nieuwe auto. Uitstekend vakwerk met extra aandacht voor mijn wensen. Minimaal 25% voordeliger dan bij de dealer!