geweldig goed

wij zijn sinds de start van dit bedrijf klant, hier wordt een geweldige service verleend.

Hele fijne garage met goed communicatief sterk personeel

Afgelopen maand een skoda fabia gekocht bij Langwerden. Erg fijne ervaring, er wordt echt de tijd voor je genomen. Auto is echt snel en top afgeleverd. Ik beveel deze garage aan

100% betrouwbaar

100% betrouwbaar

Altijd vertrouwd en meedenkend.

Klantgericht bezig en komt afspraken na.

Klant gericht, vakdeskundig en snelle service

Ivm defecte verlichting op onmogelijke plaats, afspraak gemaakt. Ik kon gelijk komen en werd vrijwel direct geholpen bij het oplossen van het probleem. Het geheel met eem duidelijke omschrijving van dit specifieke defect.

goede service en klantvriendelijk

Word altijd fijn geholpen en gewaardeerd als vaste klant, Vandaar dar we ook altijd alles mbt de auto met een gerust hart aan hun toe vertrouwen

Prettig bedrijf

We hebben hier een auto gekicht. Zijn flexibel, komen afspraken na en leveren keurig werk

Fijn bedrijf, goede service

Medewerkers altijd behulpzaam, netjes en klant vriendelijk. We worden altijd netjes geholpen.

Goede strakke afspraken

Gerust ook over de prijs

Zal tijd klantvriendelijk en behulpzaam

Goeie service, waar in Nederland je ook bent. Net uurloon tarief

Prima geholpen

Een garage met hart voor de klant

Dank voor alles buiten de goede service en klantvriendelijkheid zijn jullie bovendien zeer sociaal. Onze ervaringen met jullie bedrijf zullen wij koesteren. Door omstandigheden moeten wij afscheid nemen van de jaren dat wij bij jullie klant waren. Veel succes

Dit is niet alleen een zeer sympathiek bedrijf maar vooral een betrouwbaar adres! Wij willen geen andere meer na zeer goede ervaringen.

Uitstekend! Betrouwbaar, professioneel en prettig personeel. Al jaren tevreden klant.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Eerlijk en prettig

Snelle service, duidelijke informatie over eventuele gebreken en er wordt goed meegedacht over mogelijkheden/oplossingen. Wij zochen naar een andere auto en na onze wensen door gegeven te hebben kregen we op de dag zelf al te horen dat er een auto gevonden was. 1,5 week later reden we er in weg!

Altijd goede service, overleg alvorens de reparatie wordt uitgevoerd over eventuele kosten en altijd klantvriendelijk.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Tijdens het zoeken naar een nieuwe (gebruikte) auto kwamen we ook terecht bij Langwerden. We hadden gelijk een goed gevoel bij het bedrijf en de openheid waarmee werd gesproken (o.a. rapportages leasebedrijf en foto\'s) over de auto. Auto werd perfect afgeleverd en we rijden er met veel plezier in! Dank Rob voor de goede service.

Altijd behulpzaam, van Leidinggevende tot Personeel zeer vakkundig, zeer goede service, korte lijnen, schone en overzichtelijke werkplaats!!!

Gemoedelijk bedrijf, klantvriendelijk, servicegericht en flexibel. Wij hebben via via deze garage leren kennen en zijn erg enthousiast over de service van dit bedrijf. Deskundigheid en benadering staat voor klanten is top! Rob bedankt voor alles onze nieuwe aanwinst rijdt heerlijk.

Bij de vorige beoordeling zaten nogal wat typefouten, vandaar deze nieuwe beoordeling. Na aanschaf auto een bosje bloemen gekregen. Een paar keer terug geweest met vragen en zeer correct en goed geholpen. Van schakel naar automaat, maar kreeg daar uitstekende uitleg over en het wende snel. Een aardig klein familiebedrijf waar service ook echt service is en waar je vriendelijk te woord wordt gestaan, hoe vaak je ook komt, belt of mailt. Ik ben dik tevreden met mijn aankoop en stap met veel plezier in mijn \"oude\" nieuwe auto. Vooral de hoge instap en zelfontdooier bevalt erg! Ik mis helaas wel de cruise control, maar als ik dat zou willen kan ook dat worden gerealiseerd.

Na aanschaf auto een bosje bloemen gekregen. Een paar keer terug geweest met vragen en zeer correct en goed geholpen. Van schakel naar automaat, maar kreeg daar uitstekende uitleg over en het wende snel. Een vriendelijk klein familiebedrijf waar service ook echt service is en waar je vriendelijke te woord wordt gestaan, hoe vaak je ook komt, belt of mailt. Ik ben dik tevreden met mijn aankoop en stap met veel plezier in mijn \"oude\" nieuwe oude. Vooral de hoge instap en zelfontdooier bevalt erg! Ik mis helaas wel de cruise control, maar als ik dat zou willen kan ook dat worden gerealiseerd.

Net correct bedrijf

correcte benadering, goede service, doen wat er afgesproken is, snelle hulp

Lankhorsterstraat 28 7234ST Wichmond