Onlangs onze tweede auto hier gehaald, en wat een super service. Er is niet veel wat niet mogelijk is, en dat maakt deze garage / werkplaats een bedrijf waar wij graag terugkomen. Ook het bloemetje wordt niet vergeten.

Bijzonder prettig en deskundig behandeld bij de aanschaf van een gebruikte auto. Erg persoonlijke benadering en ook erg attent naar onze kinderen. Goede prijs-kwaliteit verhouding en vooral ook eerlijk over de prijs en kosten.

Auto altijd tot volle tevredenheid in onderhoud gehad. Echter nu pech - reparatiekosten hoger als dagwaarde. Hierop een snel traject met deskundig advies, koopondersteuning, optimale service en snel handelen. Kortom: Uitstekende service! En bij dat alles goede garantievoorwaarden, en accurate prijzen. Werkplaats staat altijd klaar voor onderhoud, geeft duidelijke uitleg. Kortom: een garage zoals ze allemaal zouden moeten zijn.

Klantvriendelijk....open....eerlijk....betrouwbaar! Kortom een echt familiebedrijf waar de klant nog koning is!

ik heb pas bij auto boon een auto gekocht echt een super auto en de service is uitmuntend en ze staan altijd voor je klaar. zou iedereen dit bedrijf aanraden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik heb hier vorig jaar december een opel corsa gekocht en heb er tot op de dag van vandaag geen problemen mee gehad. Ik ben vriendelijk en met alle eerlijkheid en openheid geholpen door de verkoper. Heel netjes kreeg ik gratis een maand garantie mee en een bosch service pakket met olie, ruitenwisservloeistof, etc. Auto Boon is wat mij betreft een aanrader!

De meest vakkundige en klantvriendelijke autodealer waar we ooit zaken mee gedaan hebben. Nemen alle tijd om goed te luisteren naar de wensen van de klant. Open en eerlijke mensen.

Wat een fijne garage met TOP service.

Op internet had ik een auto gezien waar ik in geïnteresseerd was. Een gele Opel Corsa. Ik ben naar autobedrijf Boon gereden om de auto te gaan bekijken. Ik werd snel en vriendelijk aangesproken. Ik had een aantal vragen over de auto en heb mijn wensen voorgelegd. Ik werd deskundig geholpen en heb een proefritje gemaakt. Ik was al snel geïnteresseerd in de auto. De auto was al vele jaren onderhouden bij Boon, dus ik kreeg alles te zien wat er al die jaren al aan de auto was gedaan. Ik kreeg vertrouwen in de aankoop van deze auto, omdat er veel openheid was. Ik heb een afspraak gemaakt om de auto te kopen. Dit was 1.5 week later. De auto zou nog een kleine beurt krijgen, een andere koplamp, een auto radio en het dak van de auto zou gerapped worden. Helaas was de auto niet binnen de 1.5 week klaar. Omdat de folie voor het rappen niet op tijd binnen was, maar er stond een leen auto voor me klaar en er werd gelijk excuus gemaakt. Ik werd tussendoor op de hoogte gehouden van hoe het er voor stond met de auto. Het contact voelde vertrouwd en werd erg betrokken. Ik heb dit als prettig ervaren. De garage krijgt van mij een dikke voldoende voor de service en betrokkenheid.

zeer goede ontvangst, vriendelijk, behulpzaam en zeker niet onbelangrijk het meedenken met de klant.

De sevice bij auto boon vind ik fantasties er werd ruimschoots tijd aan de klant gegeven om alles uit te leggen bovendien werd er prima product afgeleverd ik ben zeer tevreden

Bij Boon krijg je Service met een hoofdletter S! Goede prijs/kwaliteitverhouding en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een gewoon goede garage!

We kwamen van ver (helemaal uit Groningen) voor een mooie ford transit. We werden zeer vriendelijk ontvangen met heerlijke koffie en later zelfs nog een broodje. Erg vriendelijk personeel. Bedankt!

Bij aanschaf nieuwe Bus goed ontvangen en het contact verliep ook goed. Prijs en kwaliteit zijn zeer goed. Mijn complimenten daarvoor.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer fijne ontvangst, vriendelijke personen, we kregen zelfs een bloemetje bij het ophalen van onze tweede hands auto. Wij komen hier graag terug voor onze tweede occasion.

Zeer klant vriendelijk bedrijf. Heb vorige week een andere auto gekocht en ben heel tevreden over de afhandeling van de gang van zaken.

Bij binnenkomst waren wij prettig verrast door het enthousiaste personeel. Wij zijn uitstekend geholpen. Buiten de kundigheid en het met ons meedenken waren de gesprekken ook erg gezellig. Auto Boon is een garage waar je je als klant echt klant voelt. Klantgerichtheid en service staan hier hoog in het vaandel. Wij hebben Auto Boon ook al aangeraden bij iemand die ook op zoek is naar een auto en zullen dit zeker nog vaker doen.

Hele goede ervaring met dit autobedrijf! Dankzij de medewerkers van Auto Boon heb ik nu een hele mooie auto waar ik heel blij mee ben :) Een autobedrijf wat eerlijk en deskundig is. Alles word netjes uitgezocht en uiteindelijk word een goede auto afgeleverd. Kortom een betrouwbaar en deskundig autobedrijf wat u aan te raden is!

Eerste auto die we bij autoboon hebben gekocht, we zijn zeer vriendelijk en goed geholpen. Erg blij met de auto. We raden u allemaal autoboon aan!

Zeer vakkundig en eerlijk autobedrijf. Een tweedehands auto gekocht en alles is precies gegaan volgens afspraak. De aanschaf van een auto ver buiten Zeeland meer dan waard.

2013 onze eerste auto gekocht bij garage boon een super mooie auto maar we wilden altijd een citroen c3. na ervaringen en heel goede service en kwaliteit bij garage boon hebben wij in2014 de citroen c3 weer bij garage boon gekocht. wij raden garage boon van harte aan omdat piet van de perk en zijn team altijd voor je klaar staan met raad en daad.

Blokdrukweg 1

4104 BD Culemborg