Super bedrijf snel en eerlijk verstand van zaken

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Na onderzoek op internet naar een geschikte occassion met het liefst minder aantal kilometers kwamen we uit op Auto Boon. Een afspraak was zo geregeld. Toen we langskwamen hebben we een proefrit kunnen doen. De auto beviel en we wilden hem gelijk meenemen. De oude auto ingeruild. Dat alles binnen 2-3 uur tijd. De deskundigheid van de eigenaar was zeer welkom. Omdat het totaal bedrag hoger uitkwam dan wat we op dat momen konden betalen, mochten we de rest op afbetaling doen. De volgende dag onderweg helaas de schakelbak stuk gegaan. De eigenaar (Piet) kwam zelf naar Dordrecht rijden om de auto mee te nemen en een leenauto te geven. Er bleek een bout los te zitten. Daarna is de auto na reparatie naar ons huisadres in Zaanstad gebracht. Het is allemaal niet om de hoek van de garage maar bleek geen probleem te zijn. Goede communicatie met Piet via Whatsapp al die dagen. Daarna 2 dagen later wilde de auto niet starten. Achteraf toch eigen schuld geweest want lampje trok accu leeg. De auto was uit voorzorg meegenomen en gechecked. We kregen een nieuwe accu en konden de auto met de leenauto een paar dagen later ophalen. Nu al een aantal weken tot tevredenheid mobiel onderweg. De auto werkt prima. Ik kan deze garage zeker van harte aanbevelen door de deskundigheid en behulpzaamheid.

We waren op zoek naar een occasion voor woon-werk verkeer. Via marktplaats uitgekomen bij AUTO BOON. Op een zaterdag in februari wilden we een proefrit maken, na een telefoontje was dat geregeld, het was geen enkel probleem. Bij aankomst vriendelijk geholpen door Piet en we konden gelijk instappen en een stukje rijden. Wij waren snel overtuigd en wilden de auto meteen meenemen. Ook dit, geen enkel probleem, de auto was al gekeurd! Na 2 dagen sprong er een lampje aan, via de Bosch garantie langs een andere garage gereden die dit, kosteloos, verhielp. Na een week stopte de navigatie ermee. Terug gestuurd naar AUTO BOON die ook constateerde dat het apparaat overleden was. Hier kregen we een vergoeding voor! Tijdens de afgelopen weken goed contact gehad met Piet, via whatsapp! Ondanks de kleine misstanden in en aan de auto, goed en fijn geholpen. Het bloemetje wat bezorgt werd na aankoop ook erg attent! We raden het bedrijf zeker aan, was het maar iets dichterbij voor ons.

Fantastisch bedrijf, eerlijk en zeer klantgericht.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

aantal weken terug een renault megane gezien via marktplaats bij auto Boon ,het was voor ons1,5 uur rijden vanuit Staphorst maar zeker de moeite waard . Piet is een man die weet waar hij over praat en dacht met ons mee konden gelijk de auto meenemen en een klein deukje wat er nog uitgehaald zou worden is bij ons in de buurt gedaan op kosten van auto Boon zodat wij de auto gelijk mee konden nemen en niet weer terug hoefden . zou auto Boon zeker aanbevelen en mochten wij aan een andere auto toe zijn zeker overwegen om er weer een auto te kopen ondanks de afstand voor ons .

Na enige maanden zoeken naar een gebruikte Renault Clio, hebben wij de juiste gevonden bij Auto Boon. Door Piet en het gehele Boon team zijn wij zeer goed geholpen. Van de proefrit tot en met de overdracht. Onze Renault rijdt als een zonnetje!

Via internet een hele leuke auto gezien bij Auto Boon. Ik maakte snel een afspraak voor de volgende dag. Piet en zijn collega\'s maakten al een oprechte indruk over de telefoon, en die inschatting bleek terecht toen ik en mijn vrouw na onze proefrit andere genoemde geinteresseerden langs zagen komen. -Op dat moment zaten we echter net te tekenen voor de aankoop! Toevallig hadden we ook nog even kunnen spreken met de vorige eigenaar, die in de buurt woonde. Zij had onze nieuwe auto net ingeruild voor een andere. Na deze ervaring zou ik zo terug gaan naar Auto Boon voor inruil of een volgende auto. Men werkt zo te zien vooral met lokale klanten, die graag terug komen omdat ze simpelweg tevreden zijn.

Ik was al lange tijd op zoek naar een Opel Agila vanwege de hoge instap. Nergens te vinden in mijn woonplaats. Toen kwam ik de advertentie van Auto Boon uit Culemborg tegen. Een Agila in nieuwstaat met lage kilometerstand en voor een nette prijs. Meteen op gereageerd en twee dagen later vriendelijk ontvangen door Piet en zijn team. Er werd ruim de tijd voor ons genomen en goed meegedacht met vragen of verzoeken. Ook toen er na aankoop onverhoopt wat vervangen moest worden stonden Piet en Cornee klaar om alles naar tevredenheid op te lossen. Bedankt nogmaals voor de service en graag tot ziens!

Vandaag een mooie bedrijfswagen gekocht. Prima ervaring en Piet is een man van zijn woord. Bedankt en we spreken elkaar snel. Zaanshine disteleerdrij.

Heel erg goede ervaring. Een defect binnen de garantieperiode die echt niet te voorzien was is door Boon echt helemaal perfect opgelost. Geen gezeur over bijv kleine letterjtes of zo. Ze komen hun woord/slogan echt na. Uniek in de branche.

Plezierig persoonlijk contact, duidelijke informatie mondeling en op papier, goede afspraken (jammer dat Bosch service periode net van 24 naar 18 mnd was veranderd). Geeft betrouwbaar gevoel.

Wat een super service weer. November hier een auto gekocht. Nu kwamen we per toeval er achter dat de koplamp stuk was. Geen probleem nieuwe koplamp er ingezet. Kunnen wachten met een heerlijk kopje koffie. We blijven ook ons onderhoud hier doen. Ook al moeten we hiervoor uit Den Haag komen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Super klantvriendelijk bedrijf. Bedrijfsleider Piet van der Perk is erg behulpzame en vriendelijk. Hij weet duidelijk waar hij over praat en wij hebben ook weer veel gekeerd van Piet. De auto die we gekocht hebben is supergoed afgeleverd. Auto Boon is een bedrijf waar de service voorop staat en je het gevoel krijgt de klant is belangrijk.

Zeer prettige en zeker ook eerlijke contacten met garage Boon/Piet. Plezierig in de omgang, komt afspraken na, is zeer attent met het reageren op vragen. Een absolute aanrader en een zeer goed onderscheidende garage en mn Piet zelf.

Betrouwbaar en vakkundig adres , goeie service, en bij de aflevering van onze occasion een prachtige bos bloemen cadeau😉

Auto nr 3 hier gekocht Ga geen langdradig verhaal type gewoon TOP 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Super service! Zeker een aanrader!

Wij zijn goed te woord gestaan, niet opdringerig en kregen goed advies. De mail werd snel beantwoord zelfs \'s avonds wat zorgde dat wij nog een keuze konden maken op dat moment i.v.m. aanschaf gebruikte auto. De uitstraling van verkoper en het bedrijf kwam bij ons integer over al vanaf het eerste bezoek. Ga zo door garage Boon!

Zes weken geleden was ik op zoek naar een nieuwe auto. Auto Boon had er een staan. Op basis van de goede reputatie van Auto Boon zijn we gaan kijken... Auto Boon heeft stuk voor stuk ook nette auto\'s staan. Het contact met Piet en zijn team gaf direct een warm en prettig gevoel. En zijn reputatie leek hij dan al gauw ook waar te maken. We besloten de auto dan ook te kopen. Piet als verkoper is niet opdringerig, maar lijkt oprecht geïnteresseerd in zijn klanten. Er was prima zaken te doen. Wat bewonderenswaardig is, is dat Auto Boon al voor we in de showroom stonden telkens netjes reageerde op elke mail. Iets dat de concurrentie niet lijkt te hebben begrepen! Mede bepalend voor het feit dat we echt zijn gaan kijken naar de auto. Naast het feit dat Piet aangaf mee te willen denken in de mogelijkheden. Ook fijn: Piet reserveerde de auto direct op de sites waar hij stond aangeboden, waardoor ik niet bleef zitten met het gevoel dat de auto onder me uit verkocht zou worden. Een klein ding misschien maar erg prettig. De auto werd netjes gepresenteerd en een proefrit was geen enkel probleem. Tijdens de proefrit voelde ik een trilling en was de auto wat zoekerig. Dit bij terugkomst direct aangegeven. Een en ander werd netjes in het koopcontract opgenomen, want we hadden het vertrouwen dat dit goed ging komen. Ook de inruil van onze oude auto was goed te bespreken. Ik kreeg een nette prijs. Kort gezegd de pre-sales en de deal sluiten zelf verliepen prettig. De dag dat we de auto zouden mogen ophalen kwam en toen bewees Auto Boon zijn reputatie echt waard te zijn. Alle afspraken werden nagekomen! De auto had zijn onderhoud gekregen, verse APK, de trilling was opgelost met twee hagelnieuwe banden en ter controle nog de uitlijning. In ons geval hielp Auto Boon ook een aanpassing van de oude auto over te zetten op de nieuwe. In samenwerking met de monteur(s) werd dat keurig gedaan. Al met al heel tevreden!! Het voordeel van het feit dat ik deze beoordeling wat later schrijf is dat ik inmiddels ook wat kan zeggen over de after sales, wanneer je als klant al even met de auto rijd. Ik vond een paar kleine puntjes, maar de merkdealer was er niet in geïnteresseerd, ondanks fabrieksgarantie. Auto Boon liet mij zonder enig probleem met de auto langskomen en heeft de puntjes met mij onderzocht en aangepakt. Zo hoort het dus!! Maar dat is dus lang niet overal vanzelfsprekend. Wederom voelde ik de prettige (werk)sfeer bij Auto Boon en of je nu met een monteur of met Piet zelf praat, je voelt je altijd gehoord en gewaardeerd. Het hele team staat ook echt voor je klaar! Piet en Team, naast de facebook beoordeling nu ook hier een welverdiende 10+

vriendelijk en deskunidg.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Telefonisch eerste contact erg prettig verlopen, vriendelijk en uitnodigend. Eerlijke informatie. Bezoek aan de showroom lag geheel in lijn met de prettige ervaring aan de telefoon. Gebruikte auto aangeschaft. Helaas kwam een paar dagen later een technisch mankement bij de auto naar voren. Na overleg tot een schikking gekomen. Een autobedrijf wat service nog hoog in het vaandel heeft staan. Beslist een aanrader voor iedereen die een eerlijk en oprecht advies waardeert!

Werden bijzonder prettig en hartelijk geholpen. Niet opdringerig en zeer kundig. Meedenkend en open contact. Niets dan lof, zijn ook heel blij met onze auto.

SChade auto

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prettig contact en juiste adviezen

Blokdrukweg 1 4104 BD Culemborg