Ik heb Auto Boon als prima ervaren

Wij werden heel vriendelijk ontvangen En mochten ook meteen een proefrit maken Ook daarna werd ik uitstekend op de hoogte gehouden over het vervangen van onderdelen. De afhandeling verliep uiterst plezierig. Ik ga deze garage zeker bij andere mensen aanbevelen.

Binnen een minuut weer de weg op

Op weg naar een belangrijke afspraak helaas moterstoring. Boon gebeld. Konden gelijk komen. Gelijk in een vervangende auto gestapt en weer op weg terwijl zij naar de auto gingen kijken. Erg fijne service en dat hebben we vaker bij ze gehad

Ouderwetse service !

Wij hebben daar net een auto gekocht. De onderhandeling ging prettig. Eerlijk en service gericht. Ze nemen de tijd en denken mee over het totale autoplaatje. Als de garage het zelf niet kan leveren zoekt hij actief naar een oplossing. Nog een ‘klant is koning’ gevoel en dat wordt helaas steeds zeldzamer.

Duidelijkheid en goede service

Vriendelijk en duidelijkheid snelle en goede service .

Goede garage!

Autobedrijf met duidelijke betrokkenheid en prima service.

In een fijne sfeer ons kunnen oriënteren en auto hier aangeschaft. Het gaat in dit bedrijf niet alleen om het verkopen, maar zeker ook om het meedenken met de klant.

Ze kijken verder dan de lengte van je auto. Top garage!

Top garage. Ze kijken verder dan de lengte van de auto, zeer vriendelijk en klantgericht! Denken met je mee, zijn makkelijk te bereiken en zijn de moeilijkste niet. Zeer betrouwbaar en eerlijk.

Geweldig wat een transparantie bij jullie bedrijf . Eerlijk verhaal, perfecte service en zeer klantvriendelijk en klant gericht denken! Groeten uit Rijssen Enorm bedankt.

autobedrijf met goede service, afspraak = afspraak. klant staat hier op no.1 echte aanrader.

Piet jest najlepszy w swojej branzy! Profesjonalne podejscie do klienta oraz expresowa obsluga sprawily ze napewno tam powroce. Szczerze polecam!

Heel goed autobedrijf. Goede verkoop. Super monteurs in dienst. Vriendelijkheid is groot. Service is perfect.

Bardzo mila i profesjonalna obsluga- Piet! Bardzo dobry kontakt! Firma przyjazna klientowi. Wszystko zgodnie z umowa. Jestesmy bardzo zadowoleni z zakupu Forda Transita. W stu procentach polecamy ta firme! Wat een top bedrijf! Piet bedankt!

über goed

Hele fijne ontvangst, zeer net bedrijf, super opvolging en aftersales. Voor export waren extra documenten en handelingen noodzakelijk, deze heeft Piet / Auto Boon vlot en zonder aanvullende betaling verzorgd bezorgd. Auto Boon is ZEKER een aanrader. Auto is Top en voldoet aan alle verwachtingen. Bedankt Piet en hele Auto Boon Team

Wij hebben snel, en persoonlijk service ontvangen van autoboon. Ik vond het persoonlijk fijn dat er veel contact onderhouden word waardoor, je voor geen verrassingen staat. Piet hartstikke bedankt ik zal zeker terugkomen! Ashiq

vandaag voor de 2e keer hier een auto gekocht.wat een top bedrijf.piet heb hart voor zijn zaak en klanten.goede informatie gehad over de auto.ga zo door piet en personeel.

Wat een super service en wat ben ik goed geholpen door Piet. Een mooie en goede auto voor mijn gezin gekocht bij jullie. Dank je wel. M.v.g. Misja van den Berg

Piet wij zijn zeer tevreden , aangaande aankoop Ford Transit , daarbij bedankt dat je op ons heb gewacht , je had deze bus ook aan een ander kunnen verkopen . Je hebt een goede karma Die goed doet , die goed ontmoet Nogmaals bedankt , George en Wilma Moens Woningverbetering EDE

Wat een service heb ik afgelopen week ervaren. Ik ben geholpen door Edwin Kuipers. Een kundig man met een klantvriendelijkheid op 10. De problemen met onze auto zijn goed en vakkundig verholpen. Vanaf nu ben ik klant bij deze garage!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Is even geleden, maar toch een beoordeling waard. In 2013 een uitermate nette Ford Transit gekocht. We konden onze bus daar inruilen, wat bijzonder is als je een bus particulier rijdt. Ongezien deed Piet een bod. Bij bezichtigen kwam daar nog eens 1000 euro bij op. Ook de winterbanden werden geregeld. Stiekem houdt ik de occasions weer in de gaten. Alle lof voor Alm...…. grapje Auto Boon

Al jarenlang klant bij AUTO BOON en waarom? Ze staan altijd voor je klaar, zijn een gastvrij en behulpzaam team. Cornee is een super receptionist en Piet weet zeker ook waar hij over spreekt. De Opel Meriva die wij recent kochten (3e auto bij AUTO BOON) voldoet aan alle verwachtingen.

Perfect!!

Nobody is perfect maar Auto Boon bijna

Enige weken geleden een 2e hands Fiat Bravo gekocht bij Auto Boon. Bij 1e bezoek heel netjes en eerlijk te woord gestaan door Piet. Wekte direct vertrouwen. Bij 2e bezoek tot zaken gekomen. Na de koop geheel gratis nog een aantal zaken voor elkaar gebracht. Dikke pluim voor de service. Goed en vertrouwt adres !!!

Prima service van dit bedrijf, Piet was eerlijk over de bijzonderheden en historie van de auto die ik heb gekocht. Maakt een hele betrouwbare indruk, samen met de staat van de auto heeft dit mij doen besluiten tot koop over te gaan.