Als 20 jarige alleen naar een auto gaan kijken en werd heel goed geholpen met waar ik op moest letten ect. Voelde mij heel erg op mijn gemak, dankjewel daarvoor Piet! Net de auto opgehaald en wat ben ik er blij mee, super service en super mooie auto!!!! Super bedankt AUTO BOON!

professioneel, vriendelijk en betrouwbaar

Overtrof de verwachtingen, geweldige klantenservice en vooral betrouwbaar. Kreeg professioneel advies zonder trucjes. What you see is what you get en ik zou niet gelukkiger kunnen zijn met mijn nieuwe auto. Thanks Auto Boon!

Vriendelijke TOP service

Het is dubbel feest als je ergens een grote aankoop doet en je ook nog eens super vriendelijk behandeld wordt. Nou dat is hier het geval. Leuke vriendelijke mensen met een topservice en super tevreden over mijn nieuwe aankoop en de mooie bloemen :)

Mooie auto

Een mooie auto met vele opties voor een hele leuke prijs. Het was fijn om kennis te maken met Piet en hij kon me goed adviseren. Ik ben blij dat ik zo`n geweldige auto heb kunnen aanschaffen.

Zeer aan te bevelen

We waren op zoek naar een auto met minder kilometers op de teller en kwamen bij garage Boon terecht. Prettige ontvangst en manier van zaken doen. Auto werd gereserveerd op de website in afwachting van onze proefrit. Het afleverpakket was boven verwachting. Kortom een tevreden klant en we vertellen dat verder in onze omgeving.

Gewoon een bedrijf wat voor de klant staat

Werd goed ontvangen en de service was erg goed vriendelijke mensen, en ook bereid om een klant te helpen aan een auto naar zijn wens kortom gewoon een vertrouwd bedrijf met goed personeel en vakkundige monteurs in huis.

Fantastisch geholpen

We zochten een andere auto, omdat onze auto voor de deur in de nacht in elkaar was gereden. Kwamen via internet bij Auto Boon terecht. We zijn zo goed en professioneel geholpen door Piet van der Perk. Super relaxt zaken doen met hem en alles ziet er bij het bedrijf ook spik en span uit. Ik raad iedereen, die een 2e hands auto met weinig kilometers op de teller zoekt, aan om bij Auto Boon te gaan kijken.

Hier is de klant nog koning!

Vanuit Zuid-Limburg een dagje er op uit om diverse auto’s te bekijken. Auto Boon had een witte Audi A1 te koop staan; zonder afspraak zijn we de showroom binnen gelopen. We werden vriendelijk ontvangen. Toen ik vroeg of ik een proefrit kon maken was dat geen enkel probleem. Diverse auto’s werden aan de kant gezet, nummerplaten gemonteerd en ik kon op mijn gemak een proefrit maken zonder tijdslimiet. De auto zag er schoon uit (bij andere garages was dit wel anders), hij reed fijn en ik heb hem uiteindelijk ook gekocht. 1 week later kon ik de auto ophalen. Ook deze dag werden we weer vriendelijk ontvangen. Alle afgesproken werkzaamheden waren keurig uitgevoerd en de auto zag er wederom tip top uit. Na wat uitleg en een inspectie van de auto werd ik met een mooie bos bloemen de weg opgestuurd. Het was de autorit vanuit Zuid-Limburg dubbel en dwars waard, blij dat ik bij dit bedrijf terecht ben gekomen.

Service op maat

Toen ik de showroom binnen liep werd ik op slag verliefd op een BMW 1-serie. Hartstikke mooi natuurlijk, maar de BMW paste totaal niet bij het wensenlijstje dat ik vooraf had gemaakt: Ik wilde een kleine, zuinige stadsauto, 5-deurs, met cruise control en binnen mijn budget. Piet luisterde goed naar mijn wensen en raadde me aan om mijn budget niet op te rekken voor een auto die niet aan mijn wensen voldeed. Een paar dagen later stuurde hij me een Whatsapp berichtje over een Peugeot 207 die net was binnengekomen. Die auto voldeed aan al mijn vereisten én was ook nog ruim binnen budget. Ik rijd er nu al een paar maanden in rond en ik ben elke dag weer blij met de aankoop van de Peugeot. Kortom, bij Auto Boon proberen ze je niet zomaar van alles te verkopen. Ze luisteren goed naar je wensen en geven eerlijk advies. Super goede service op maat dus.

Top garage!

Zag op internet bij Auto Boon een Fiat 500X Cross , afspraak gemaakt en kon op dezelfde de dag nog terecht voor bezichtiging en proefrit. Na proefrit, onder het genot van een lekkere kop koffie een prettig aankoop gesprek met Piet. Iemand met veel ervaring en duidelijke met afspraken netjes op papier. Bij aflevering met koffie overhandigen van papierwerk, en nog een en ander uitgelegd gekregen over de auto. Kreeg als afsluiting ook nog een mooie bos bloemen en ben tevreden huiswaarts gereden. Had in het begin nog wat problemen met nieuw ingebouwd multimedia systeem, heb daar nog meer uitleg overgehad, systeem beviel me toch niet zo en is weer vervangen door het originele systeem. Nu werkt alles naar tevredenheid, met dank aan het zeer vriendelijke en deskundig personeel.

uitstekende trekhaak montage

Auto Boon monteerde een trekhaak aan mijn auto; dat deden ze tegen een concurrerende prijs en met uitstekende service. Mijn auto werd netjes en schoongemaakt opgeleverd. Top service dus en een zeer tevreden klant.

Goede verkoopervaring, prettig!

Ik twijfelde over hoe mijn auto te verkopen en besloot toch Marktplaats als verkoopkanaal te proberen. Een beetje huiverig was ik wel, ten aanzien van de de berichtjes en telefoontjes die ik kon verwachten. Je hoort gekke verhalen en ik kreeg ook wel wat bizarre berichtjes, onbeschoft en kort door de bocht. Gelukkig was daar de uitzondering! Van auto Boon kreeg ik van Floris een heel net berichtje met een goed bod voor mijn auto. Die avond hebben we met elkaar gebeld en heeft Floris me heel goed geholpen. Hij nam de tijd mijn vragen te beantwoorden en gaf me informatie over het verkopen van mijn auto. Deze telefonische kennismaking was prettig en hij nam me door het proces mee, van wat ik kon verwachten. Twee dagen later kwam er iemand van de garage kijken. Een heel prettige en nette kerel die geduldig te werk ging en de tijd nam voor het afhandelen van de verkoop. Ter plaatse hebben we de financiële afhandeling en vrijwaring geregeld waarna de auto werd meegenomen. Dit is iets wat verkopen aan een garage een voordeel geeft ten opzichte van consument naar consument. De garage ontzorgt je door kennis en ervaring in kopen en verkopen. Ik vond het spannend de auto via Marktplaats te verkopen. Was bang dat me een boevenstreek geleverd zou worden. Maar auto Boon heeft het tegendeel bewezen en vertrouwen gegeven. Dit was oprecht een prettige verkoop ervaring. Wanneer ik een nieuwe auto kopen ga zoek ik, door de ervaring die ik nu heb opgedaan, deze garage op! Mijn complimenten aan auto Boon. Een aanrader!

Klantvriendelijk en team met enthousiaste vaklui.

10-12-2021 Vandaag onze nieuwe auto opgehaald bij Auto Boon. Ontzettend blij mee, alles keurig uitgelegd en zelfs een bosje bloemen mee voor mijn vrouw die helaas niet mee kon. Vandaag keurig afgeleverd na onze koop vorige week te hebben gesloten. Nog even wat laatste puntjes op de i en vier nieuwe banden en trekhaak erop gemonteerd. Duidelijk volgens afspraak en geen achteraf verhaal zeg maar. Tevens onderhoud volgens fabrieksopgave uitgevoerd ( nog twee remblokken vervangen)en geleverd met nieuwe APK. Goede indruk, wat een fijn bedrijf ! Geen louche verkooppraatjes, maar gewoon een eerlijk en reeel verhaal. Veel technische kennis ook. Je merkt echt iemand met een passie voor auto’s en waar je je op je gemak voelt. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden. Frank en Monique uit Waddinxveen

Zeer klantvriendelijk, eerlijk, en niks is teveel gevraagd.

Leuke auto gezien op de site, gelijk telefonisch een afspraak gemaakt om te komen kijken. Vriendelijk ontvangen met een lekker bakje koffie. Alle tijd gehad om bij de auto te kijken en een proefrit te maken. Ik was er al gauw over uit dat ik deze auto wilde. Alles gelijk netjes geregeld met Floris, en Piet vanaf zijn vakantieadres! Goede prijs voor mijn auto terug gekregen. Ik wilde nog wat aangepast hebben aan de auto; wordt geregeld! Weer fijn om rond te rijden in een vertrouwde auto. Mannen bedankt!

Complete service met vriendelijkheid

Het begin was al goed toen ik binnen kwam en warm werd ontvangen door Piet met een kop koffie. Piet kon mij alles vertellen over de auto die ik op het oog had. Tijdens de gesprekken kon je merken dat hij de klant voor op stelt en voor kwaliteit gaat. Het contact is transparant gelopen, iets wat ik persoonlijk erg prettig vind. Ik ben hierdoor niet voor verrassingen komen te staan en wist waar ik aan toe was. Je krijgt ook al het complete papierwerk wat maakt dat de gehele service compleet is, incl. De ruitenwisservloeistof en olie die ik erbij heb gekregen. De auto zelf ben ik zeer over te spreken, mijn complimenten hier voor 4/5 sterren omdat ik denk dat er altijd ruimte is om nóg beter te worden!

vriendelijk en professioneel

Heel vriendelijke ontvangst. Supermooie complete auto met heel weinig kilometers gekocht. Duidelijke, open en eerlijke voorlichting. Goede prijs voor onze oude auto terug gekregen. Alles goed en netjes geregeld. We hebben er wel even voor moeten rijden, maar zijn zeer tevreden over Piet en zijn team.

Afgelopen week heb ik een Renault Clio gekocht bij Piet. Het was een verrassing voor mijn vriendin en Piet heeft er ook alles aan gedaan om het zo snel en goed te regelen! Ik zou iedereen deze garage aanbevelen!

Onwijs leuk ontvangen

Ik ben heel impulsief naar Culemborg gereden vanuit Aalsmeer om een Fiat 500 te gaan bekijken en ben er direct mee naar huis gereden. Zo leuk ontvangen. Zeer klantvriendelijk en enthousiast.

Vriendelijke en goed

We zijn daar vriendelijke en goed voorgelicht

Scherpe prijs, duidelijke uitleg en goede afhandeling. Je weet waar je aan toe bent. Aan te raden

Goed geholpen en goed afgehandeld door Piet,heel tevreden

Een Nissan Micra gekocht bij Auto Boon. Wij komen zelf uit Geleen Limburg Op de Zaterdag met het hele gezin naar Culemborg gereden,na eerst gebeld te hebben met Piet vd Perk..zeer prettige man overigens. Aangekomen auto bekeken en en proefrit gemaakt,heel tevreden. Direct alles ik orde gemaakt door Piet Vandaag 30 April werd de auto thuis afgeleverd in Geleen. Wij zijn helemaal happy hier in het Zuiden van het land. Ik wil Piet en zijn collega's bedanken voor de goede service.

Top Bedrijf! Een aanrader

Fantastisch goede service. Vriendelijk personeel. Telefonisch eerst goed contact gehad voor een auto, daarna keurig ontvangen in de zaak. Een betrouwbaar bedrijf! Een aanrader...

Prettig contact en een eerlijk bod

Prettig contact, zowel telefonisch met de inkoper als met de chauffeur die de auto komt ophalen. Ter zake kundige chauffeur die de auto goed nakijkt. Eerlijk bod. Zeer correcte afhandeling voor wat betreft betaling en vrijwaring.

Uitstekende kennis en goed in de omgang met klanten

Goed geholpen kon snel terecht, alles wat je wilt als je een nieuwe wagen wilt! Zeker een aanrader.

Een top bedrijf

Wij hadden 2 twee Volkswagen Polo's gezien bij Boon autoservice wat gelijk ons aandacht trok. 1e contact via de telefoon, afspraak belichting geregeld en kon gelijk dezelfde dag al terecht. 2e contact vriendelijk te woord gestaan door Piet en vervolgens door zijn zoon. Goede uitleg gehad over de auto gehad. Ik was uitermate tevreden over de service, het kon niet beter. Proefritje gemaakt en aangegeven dat we over wilde gaan tot de koop. Vanwege drukte hadden we gehoopt dat de auto snel mee te krijgen. JA hoor, Piet en zijn team hadden voor mij de auto snel klaargemaakt en heb deze na twee dagen opgehaald. Piet en het volledige team ontzettend bedankt voor jullie goede service waarbij de klant centraal staat en niet alleen om verkopen gaat!!!! Zet 'm op en wellicht tot de volgende koop (of verkoop) Ajenthan