goede service, goed behandeld

Heb gelest met Els super fijne en leerzame lessen. Kan deze rijschool zeker bij iedereen aanbevelen. Els super bedankt!!!!!

goede service, goed behandeld

Ik ben zeer tevreden over deze verkeersschool. Elke maandagavond geven theorieles, waarbij je tijdens en na de lessen nog eventuele uitleg kunt vragen. Vooral in het begin heb ik gebruik gemaakt van de simulator. Verder heb ik fijne en gezellige rijlessen gehad van Els, die ik hierbij hartelijk wil bedanken, omdat ik dankzij haar deskundige uitleg, voor de eerste keer ben geslaagd!!! Ik beveel daarom deze rijschool aan.

perfect, zeker aan te bevelen

Goede rijschool, Els is een fantastische rijinstructrice, dankzij haar inzet en geduld ben ik geslaagd.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Geachte heer/mevrouw, U heeft u aangemeld voor een intakerijles waarvoor u een bedrag van Euro 50,- moet betalen, indien u niet bij ons de opleiding gaat volgen. Dit is voorafgaande met u gecommuniceerd. Dat u bij 4 andere rijscholen op deze manier gratis rijlessen hebt genoten, laat onverlet dat u deze factuur dient te betalen. Immers u heeft anderhalf uur gebruik gemaakt van onze auto en instructeur en daarna nooit geen contact meer opgenomen. Wij bedanken u dat u onze vakkundigheid heeft beoordeeld met een 8, daar zijn wij blij mee. Wij betreuren het wel dat u dit geschil communiceert middels een negatieve recensie, terwijl u onze verkeersschool in het geheel niet kent. Een gewoon gesprek biedt vaak oplossingen. Wij wensen u veel succes met uw zoektocht.

perfect, zeker aan te bevelen

top rijschool! in een keer geslaagd,altijd goede uitleg en begeleiding gehad.ik ben erg tevreden op de manier waarop ik rijles heb gehad en af en toe was er ook tijd voor een lolletje ;)

goede service, goed behandeld

De lessen zijn informatief en je doet goede ervaringen op. Goede ervaring gehad bij Verkeersschool Ben Verhagen en in één keer geslaagd. Streng maar rechtvaardig.

perfect, zeker aan te bevelen

Rustgevend, vertrouwengevend, heelveel ervaring&inzicht en geeft les op de manier die het beste bij de kandidaat past!

perfect, zeker aan te bevelen

Super fijne en gezellige lessen gehad. Ik zal rijschool Ben Verhagen zeker aanbevelen. Iedereen daar bedankt voor alles!

goede service, goed behandeld

Meteen de eerste keer geslaagd!! Duidelijke uitleg, goede auto, passende planning, goed georganiseerd en mevrouw E. Verhagen is een top rij-instructrice!

goede service, goed behandeld

Super fijne ervaring gehad bij Verkeersschool Ben Verhagen en in één keer geslaagd. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen!

goede service, goed behandeld

Super fijne lessen, en met resultaat! Meteen de eerste keer geslaagd! Dankjewel BenVerhagen

perfect, zeker aan te bevelen

Goede en leerzame lessen! In 1 keer geslaagd voor mijn autorijbewijs. Bedankt!

goede service, goed behandeld

Ik heb voor mijn aanhanger rijbewijs gekozen voor verkeersschool Ben Verhagen mijn ervaring was zeer goed duidelijke uitleg en goede informatie, ik ben dus ook in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs bij Ben Verhagen.

goede service, goed behandeld

Eerste keer geslaagd! Dankjewel Els voor de goede en gezellige rijlessen

goede service, goed behandeld

Top lessen gehad, altijd goede begeleiding en wanneer je een foutje maakt netjes en duidelijk uitgelegd hoe je het beter had kunnen doen. Hierdoor in 1 keer geslaagd!

goede service, goed behandeld

Ik ben buitengewoon tevreden over het traject naar het behalen van mijn rijbewijs. Ik heb dankzij de goede en prettige begeleiding alles in één keer gehaald. Alle afspraken zijn nagekomen en ik kan iedereen deze rijschool aanbevelen! Els, heel erg bedankt!

goede service, goed behandeld

Goede begeleiding tijdens de lessen! Fijne afspraken en altijd bereikbaar. Bedankt iedereen!

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi. Via deze weg wil ik iedereen van Rijschool Ben Verhagen bedanken voor jullie goede service en vriendelijkheid. Speciaal dank aan Will voor de interessante leerzame maar vooral leuke rijlessen. Het is een aanrader voor iedereen om bij jullie rijles te nemen. Nogmaals iedereen BEDANKT. Mvg Ronald Donkers P.s. Ger....de koffie met gebak verdeel je maar onder jullie :)

goede service, goed behandeld

Erg goede begeleiding tijdens de lessen. Fijne instructeurs die op een duidelijke manier uitleggen. Bedankt!

goede service, goed behandeld

Hele leerzame lessen gehad, in een jaar tijd heel veel geleerd! Ik had erg goede begeleiding en ben dus zeer tevreden. Alles was goed geregeld en gepland, zeker aan te raden.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb dankzij rijschool Ben Verhagen mijn theorie-examen, mijn tussentijdse toets en praktijkexamen in 1 keer gehaald, binnen een jaar. Ik heb andere vrienden deze rijschool ook aanbevolen, die hier hun rijbewijs hebben gehaald!

goede service, goed behandeld

Goede instructeurs die alles op een duidelijke manier uitleggen. Goede begeleiding, ben erg tevreden dat ik bij deze rijschool heb gelest. Ik raad iedereen deze rijschool aan! Bedankt voor de goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

Vandaag 19-1-2017 geslaagd voor e achter c mede dankzij de goede begeleiding Ook alles goed geregeld en zeer goede Service toppers

perfect, zeker aan te bevelen

Ik raad deze rijschool bij iedereen aan!! Geweldige instructeurs, goeie begeleiding. Jongens van Verhagen; BEDANKT Peet