Top garage voor onderhoud van mijn V70

Aardige en vakkundige monteurs. Heb mijn auto al jaren in onderhoud bij Gemmink. Altijd zeer tevreden. En onderhoud is stukken goedkoper dan dealer-garages.

Top bedrijf

liefde voor het vak! Eerlijk en oprecht!

Altijd goed

Altijd goed

Prima service en duidelijk in afspraken

Auto afgeleverd voor APK. 's ochtends neergezet. Makkelijk en duidelijk afspraken gemaakt over de gevolgen (reparaties) voortvloeiende uit APK keuring. In de loop van de ochtend gebeld dat de keuring was voltooid volgens de gemaakte afspraken. Kleine compacte garage met weinig tot geen "overhead" aan mensen die niet in het reparatieproces deelnemen en die betaald moeten worden.

Top garage

Altijd prima service en goed advies. Doet nooit een grote reparatie zonder toestemming. Blij met jullie!

Goede service en prettig contact

Het team denkt echt mee met oplossingen. En dan niet voor de duurste oplossing, maar gewoon wat praktisch en goed is. Prijs/kwaliteit is zeker goed in balans. Maar het belangrijkste is het contact; men kent de klant!! Daarom ben ik al jaren vaste klant en zal ik ook nog jaren blijven.

Vakkundig en prima service

Ook tegen goede prijs

Altijd vakkundig en behulpzaam

Echt een garage waar vakmanschap nog hoog in het vaandel staat.

100% prima

kan niet beter... 100% positief , geen minpunt te bedenken

Snelle service, goede communicatie

Een ABS-ring vervangen binnen 24 uur zonder te reserveren. Er werd bij binnenkomst al gezegd dat het wellicht een ABS-ring betrof en achteraf werd netjes gemeld dat de auto klaar was. De kosten vond ik aan de hoge kant.

Kundige hulp voor een redelijke prijs

Goed tevreden. Klein (familiebedrijf) bedrijf, waar hard gewerkt wordt en de service goed is.

Uitstekend en goede service

Denken goed mee

Nieuwe motor in laten bouwen snel ervoor een topprijs. Bedankt mannen !

Zoals altijd goed werk

Mijn auto vindt het altijd fijn om bij de garage op bezoek te gaan.

Goed als altijd.

Prima!

Prima service door deskundige mensen

Ik kom hier al jaren mijn auto brengen en wordt altijd netjes geholpen.

Zoals altijd alles weer top geregeld

In goed overleg de airco nagekeken en alleen vervangen wat echt nodig is.

APK keuring

Ik zocht dichtbij een keurings bedrijf voor mijn Ford Ranger van 2016 Maar bovenstaand bedrijf had geen eigen Website dus kon niet weten of ze auto.s keurden Het is 1.5 km van mijn huis vandaan Even er naar toegereden Kon mijn auto 's middags brengen, maar kon er niet op wachten Maar omdat de prijs van de keuring heel redelijk / goedkoop was nam ik het besluit om de auto daar te brengen Na dat deze was gekeurd en afgemeld werd ik gebeld Alles was prima geregeld Vriendelijke mensen en vakkundige behandeling Een menselijk bedrijf Volgend jaar ga ik er weer naar toe of ik moet een reparatie nodig hebben Ze hebben cijfer 10 zekernodig

Vriendelijk en zeer behulpzaam

Zoals gewoonlijk heel vriendelijk en Garage Gemmink zoekt altijd naar de beste oplossing. Even tussendoor naar een raar geluid luisteren of een lampje verwisselen kan altijd! Hele fijne garage!

Zeer Goed!

Prima kwaliteit, goede prijs, (klant)vriendelijke benadering. van harte aanbevolen!

Betaalbaar

Vriendelijk en vak kundig .

toppers zijn het !!

vanaf het noorden van het land reizen wij af om de auto te laten repareren..

Topgarage!

Vakkundig , vriendelijk , altijd behulpzaam

Zeer tevreden!

Heel fijn adres! Waar we altijd snel en vakkundig geholpen worden!

Vorkweg 9 2408ZD Alphen a/d rijn