Prima en vriendelijk service

Prima en vriendelijk behandeld.

Altijd keurig en goed geholpen

Altijd behulpzaam, goede kwaliteit, recht door zee en snel geholpen

Super snel geholpen

Goede sfeer

Altijd vakwerk en meedenken.

Houden al jarenlang het wagenpark van zowel zakelijk als privé in optima forma.

De BESTE!!!

Zelfs in Spanje gaf Richard na het telefonisch aanhoren van het probleem een advies voor de reparatie. Met behulp van de ANWB (vertalen en afspraak maken bij een vertrouwde garage) is de reparatie verricht en liep alles weer als een Spaans-zonnetje!! Geweldig Richard ! Dank en - bij deze - natuurlijk ook aan Marcel en Sjors voor Nederlandse reparaties/onderhoudsbeurten en mevrouw Gemmink voor de administratieve afwikkeling en altijd een gezellig gesprek.

klantgerichtheid zit in hun DNA

Als altijd: geen overbodige reparaties, zelfs niet wanneer de "boordcomputer" het aangeeft. Prima advies hoe ermee om te gaan en voor een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

In een woord top

Super snelle top service

Super snel geregeld weer !! Bedankt.

Top bedrijf

Altijd super service!!

als gebruikelijk, klantvriendelijk en snel

Ik kom hier al jaren voor de seizoensbandenwissel en het onderhoud van de 2e auto. Prettige familie garage met vakbekwame mensen. Eerlijk technisch advies en een eerlijke prijs.

Service en vakmanschap

Gewoon een garage waar je weet dat je goed en vakkundig wordt geholpen.

Een klantgerichte vakman

Een garagebedrijf dat zijn vak verstaat en altijd oog heeft voor zijn klanten.

Heel goed!

Medewerkers staan altijd voor je klaar!

Hit the road again

Hoi Richard. Ik had even mijn twijfels aan mijn Colt, zou ik er weer mee naar Frankrijk durven nadat ik met pech bij Antwerpen was gestrand. Jij hebt een open-hart(kleppen) operatie uitgevoerd. Toen ik je vroeg wat jij zou doen was de reactie: volgooien en gaan…heb ik het gedaan en ben nu zonder problemen bijna op plaats van bestemming. Dank!

Altijd perfecte service.

Zoals gewoonlijk weer snel en betrouwbaar.

Altijd vriendelijk en snel. Nooit de hoogste prijs; ze denken mee hoe het probleem zo snel mogelijk tegen een normaal bedrag opgelost kan worden.

Zoals gebruikelijk prima service!

Er is weer snel gezorgd dat ik weer gebruik kon maken van mijn auto. Heel fijn!

Prima en snelle service

Weer vlot en goed geholpen

Wederom prima geholpen!

Zoals altijd goed geholpen! Vakkundig, snel, goed betaalbaar en altijd bereid om bij n klein probleem direct tot n oplossing te komen!

Kundig

Ze zijn altijd nauwkeurig en lossen de problemen vakkundig op.

Goede ervaring (een aanrader!)

Goede ervaring zeker aan te raden bij vele andere!

prima autoreparatiebedrijf, no nonsense aapak

ik ben hier al jaren klant, alles wordt volgens afspraak en op tijd geregeld

Altijd op een reële manier geholpen. Goed gevoel als consument!

Geen poeha tent. Kundig en doen niets wat niet hoeft!

Top garage voor onderhoud van mijn V70

Aardige en vakkundige monteurs. Heb mijn auto al jaren in onderhoud bij Gemmink. Altijd zeer tevreden. En onderhoud is stukken goedkoper dan dealer-garages.

Top bedrijf

liefde voor het vak! Eerlijk en oprecht!