Geweldige verkeersopleiding met goede begeleiding

Goede rijinstructeurs die duidelijk bespreken tijdens en na de rijlessen wat verbeterd moet worden. 3 verschillende rijbewijzen binnen 1x gehaald. Top rijschool

Yayyyy, Vroemmmm! :)))

Nou, geloof het of niet.. maar in een recordtijd van ANDERHALF maand lessen, ben ik dolgelukkig dat ik afgelopen 10 november met vlag en wimpel geslaagd ben voor categorie A !! ... Natuurlijk geen ruimte genoeg in dit vakje voor mijn complete ervaring met deze school. Maar via deze onderstaande linkje (kopieren en plakken kan ook), is de rest van mijn beoordeling te lezen: https://dl3.pushbulletusercontent.com/KaqiSTUJCE3x5X6yosmmGzX8fizIoliZ/PietDubbeldamRijschoolBarendrecht.png Vrolijke groetjes, Bernadet.

Hele goede en fijne motorrijlessen gehad

Ben van een andere rijschool waar ik geen vooruitgang boekte over gestapt naar Dubbeldam en motor rijlessen gehad van Arie. Heb weer vertrouwen in het motorrijden gekregen en ben voor het avd examen in één keer geslaagd.

Zelfs ik heb mijn rijbewijs gehaald

Na jaren twijfelen toch besloten te gaan lessen, hier geen moment spijt van gehad, ik ben niet klaargestoomd voor een examen, maar heb leren motorrijden

Veilig en vlot leren motorrijden, met veel plezier!

Zowel Arie als Adelbert zetten hun enorme dosis ervaring en liefde voor de motor elke les in. Geen enkele keer zonder plezier gereden en telkens weer veel geleerd, tot aan de les voor het afrijden aan toe. Veel zin om verschillende motoren te huren en te gaan ervaren! Echte aanrader voor de motor. En wanneer ik groot rijbewijs wil halen weet ik waar ik dat ga doen :-)

Alles is goed geregelt! Mooi en snel af kunnen rijden.

Hele fijne rijschool!

De kwaliteit van de lessen is uitstekend en de instructeurs beschikken over veel ervaring en sociale vaardigheden. Al met al ben ik zeer tevreden over de rijschool.

Geweldige rijschool

Heb net voor de zomer in een keer mijn motorrijbewijs gehaald. Hele leuke en leerzame lessen met Adelbert, Arie en Edgar. Was altijd gezellig.

Ik heb veel geleerd tijdens de lessen. Ik voelde me comfortabel in de auto en heb veel instructies gekregen. Rijinstructeur was heel aardig en we konden vaak lachen. Tot slot heb ik mijn rijbewijs in 1 keer gehaald.

Het is een goeie instructeur die goede lessen geeft en verstand heeft van het vak.

Leuke lessen

Mijn instructeur was Ger en heb leuke lessen gehad met hem. Rustige man die je ook prima laat weten wanneer het even niet goed gaat. Probeert je alvast voor te bereiden voor het theorie examen en vertelt je goed wat er gevraagd word bij het praktijk examen. Ik was voor beide examens in 1 keer geslaagd.

Leuke rijlessen, Super ervaring

Ik heb het tijdens mijn rijlessen ontzettend naar me zin gehad met Ger. Hij gaf de juiste aanwijzingen om in 1 keer te slagen! Ik raad de rijschool Piet Dubbeldam zeker aan!

Geduldig en ervaren rij instructeur

Mijn ervaring met rijschool dubbeldam zijn erg goed. Heb snel goed leren rijden en kon erg goed opschieten met mijn rij instructeur.

Aardige rij instructeur, die duidelijk is in zijn uitleg.

Ik heb een fijne ervaring gehad. Als iets niet lukte deden we het net zo vaak opnieuw tot het goed ging. Als ik ergens aan wilde werken dan werd daar tijd voor gemaakt.

Leuke motorlessen gehad. Grote plus is dat de instructeurs zelf ook op de motor meerijden. Geven duidelijke instructies en goede tips, zijn zeer professioneel en sociaal. Kan iedereen aanraden hier voor je motorrijbewijs te gaan!

Goede rijlessen gehad van verschillende instructeurs die verstand van zaken hadden. Doordat ze alle 3 net wat anders tegen het rijden aan kijken krijg je diverse feedback waar je wat mee kan.

Wederom in één keer geslaagd! Net als bij mijn vorige rijbewijs! Hier leer je écht goed motorrijden!

Je haalt niet alleen je roze papiertje, je leert ook echt rijden.

Prima lessen, professioneel, goede motoren.

Hele vriendelijke instructeurs, je wordt goed voorbereid op je examen en de veiligheid is ook goed in orde, dus al met al top!

Arnhemseweg 41 2994LA Barendrecht