Waardeloze zaak!

Meneer Piet komt tot 2 maal toe de gemaakte afspraken niet na! Eerst zou hij na het behalen van de theorie zoals beloofd de geplande datum voor lessen en praktijk vervroegen (niets meer van gehoord), vervolgens haalt hij 2 dagen van te voren de geplande afspraak uit de agenda (doorgeschoven naar jan 2022!). Dan bel je op om te vragen of dit een misverstand is en krijg je vage excuses. Wat een namaak rijschool!

Beste heer van Schaick, Wij betreuren uw ontevredenheid betreft het organiseren van een praktijkexamen bromfiets voor uw dochter. Om in te gaan op uw kant van het verhaal is het zo dat wij altijd proberen een praktijk examen na boeking te vervroegen met de nadruk op proberen, van beloven is echter geen sprake. Dat kan immers niet, wij zijn hier in afhankelijk van het CBR of zij extra examen capaciteit kunnen inzetten of niet. Daarnaast is het reserveren van een praktijk examen alvorens het behalen van een theorie examen van de leerling een risico voor de rijschool. Dit doen wij echter om de klant wat tegemoet te komen in de lange wachttijden van het CBR. Een voorwaarde van onze praktijk dagopleiding is het nemen van een proefles, deze les kan pas afgesproken worden nadat het theorie examen is behaald. De proefles is bedoeld om het niveau te bepalen van de leerling en te beoordelen of het inzicht voldoende aanwezig is alvorens dat deze de dagopleiding ingaat. Na herhaaldelijk gebeld, ingesproken te hebben en een verzoek van terugbellen te hebben gedaan (echter zonder resultaat) zijn wij genoodzaakt het examen te verplaatsen voor onbepaalde tijd totdat er weer contact is met de klant. Wij dragen namelijk op voorhand de financiële verplichtingen aan het CBR. Wij zijn verantwoordelijk voor onze rijopleidingen, het niveau daarvan en het daarbij behorende slagingspercentage. Een door ons aangeboden alternatief, een nieuwe, iets latere examen datum (eind september), dus 2 weken later dan de oorspronkelijke datum werd door u niet geaccepteerd. Na een onplezierig gesprek voor beide is besloten de samenwerking te beëindigen. Nogmaals we betreuren de situatie daar wij zoveel mogelijk naar klanttevredenheid streven. Maar als bedrijf blijven we ook graag trouw aan onze eigen bedrijfsvoering.

Je komt er om wat te leren!

Al wat ouder (56) en m’n C vandaag gehaald! Geven feedback aan de hand van de situatie en hoe het gaat. Direct als het moet en vragend als het ook anders opgelost had kunnen worden. Goed gedaan Leen!!

Gezellig, leerzaam en direct

Ze nemen geen blad voor de mond als je iets 'anders' doet, het wordt op een vriendelijke maar directe manier verteld. De lessen waren altijd erg gezellig maar ook leerzaam. Ik ben gelukkig in 1 keer geslaagd.

Goeide en duidelijke begleiding t/m mijn examen

Vanaf het begin werd ik al goed begeleid, alles werd duidelijk uitgelegd en tijdens het rijden kreeg je altijd tips en trucjes om je te helpen.

Goede en uitstekende rijschool!!

Zeer fijne en directe instructeurs, zowel Arie als Adelbert die je met goede en opbouwende kritiek klaarstomen voor het examen. Ook de feedback tussen het lessen door en na afloop van de les zijn fijn, zo weet je waar je de volgende les op moet letten. Heel fijn gelest bij deze rijschool en uiteindelijk het rijbewijs gehaald. Al met al zou ik de rijschool bij iedereen aanbevelen.

Duidelijke lessen en een fijne sfeer

Ik heb zowel mijn auto als motor rijbewijs gehaald bij Dubbeldam. De sfeer is tijdens de lessen fijn en je voelt je op je snel op je gemak. De instructeurs leggen je alles goed en duidelijk uit en de manier van lesgeven vond ik erg fijn. Ze hebben geduld en nemen de tijd voor je.

Fantastische ervaring

Vakkundig

Ik heb in September 2019 een proefles genomen en het "motor virus" opgelopen. Met 0.0 ervaring op gemotoriseerde tweewielers was het vallen en opstaan, maar ik zette door. Doordat er meerdere instructeurs anderhalf uur lestijd geven kon ik veel rijden, wat ik echt een groot pluspunt vind. De routes vond ik ook leuk om te rijden. Zo werd ik klaar gestoomd voor de twee examens voertuigbeheersing en verkeers deelname die ik allebij in één keer heb afgerond. Er wordt goed ingeschat of je wel, of niet klaar bent voor het examen. Op negenentwintig mei ben ik geslaagd, ondanks de corona toestanden is het toch snel gegaan. Helemaal top !

Na iets meer dan een maand lessen, geslaagd voor m’n A rijbewijs. Zowel Arie als Adelbert hele fijne instructeurs die je voorzien van goede en opbouwende kritiek. Voor je motorrijbewijs moet je hier zijn!

Altijd duidelijke instructies en zeer goede uitleg hoe je dingen moet verbeteren. Ik heb altijd met veel plezier gelest.

Uitstekende rijschool!!

Zeer prettige rijschool

Het lessen was erg goed bij Dubbeldam. Tijdens het examen had ik het gevoel dat ik er klaar voor was en goed voorbereid. Arie en Adelbert lessen allebei fijn.

Goeie en leuke rijschool

Ik heb de rijschool als prettig ervaren, de instructeurs geven goede aanwijzingen en zijn lekker direct, daar hou ik van en heb ik ook nodig. Als je je motorrijbewijs wilt halen raad ik rijschool Piet Dubbeldam zeker aan!

Zeer goed en geduldig.

Ik heb met veel plezier mijn motorlessen gehad en uiteindelijk met een goed gevoel mijn examen mogen doen. Goed materiaal is het halve werk dus met de les motoren en het geduld van de instructeurs zit het goed. Neem een proefles en laat je verrassen.

Snel, meedenkend en goed bereikbaar

Ik had mijn rijbewijs binnen 3 weken nodig ivb met vakantie, Arie heeft het voor elkaar gekregen om mij binnen 2 weken examen te kunnen laten doen. Dikke aanrader!

Goede begeleiding en altijd gezellig

Erg naar mijn zin gehad en de lessen zijn voorbij gevlogen. De instructeurs zijn duidelijk en doen hun uiterste best om er voor te zorgen dat je het zo snel mogelijk onder de knie hebt.

Goede rij-opleiding op een prettige manier

Prettige instructeurs Motoren in nette staat Ook BE rijopleiding gedaan, goed materieel Feedback op een duidelijke en prettige manier, zodat je het niet vergeet

Je mag pas afrijden als je echt kunt aurorijden

Dubbeldam is een fijne rijschool waar ze luisteren naar de wensen van de leerlingen. Er is nooit moeilijk gedaan om me ergens anders af te zetten. Wel was het lastig een afspraak te plannen, want vindt het stressvol als ik de avond van tevoren te horen kreeg dat ik de volgende dag moest lessen. Hoewel ik begrijp dat het lastig plannen is met scholieren die vaak wisselen in beschikbaarheid.

Slechte ervaring met rij-instructeur, geldklopperij

Toen ik begon met lessen was mijn rij-instructeur wel oké, hij zat veel achter zijn telefoon maar af en toe leerde ik er nog wel iets, een redelijke basis. Vervolgens kwam er een nieuwe rij-instructeur en moest ik bij hem gaan lessen. We kwamen op het punt dat ze zeiden, jij kunt wel afrijden. Maar niemand die mij had verteld hoe ik correct moest kijken, ik heb meerdere malen aangegeven dat ik niet precies wist hoe ik moest kijken. Maar nee, ik was klaar om examen te doen. Natuurlijk zakte ik. Ik ging weer door met lessen, weer heb ik aangegeven dat ik nog vragen had en dat ik sommige dingen niet snapte, maar na een maand mocht ik gewoon weer afrijden. Ik had nog steeds vragen omdat die niet beantwoordt werden door mijn rij-instructeur. Weer zakte ik. Ik ben overgestapt naar een andere rijschool, mijn nieuwe rij-instructeur leerde mij in twee weken wat ik wilde weten en beantwoorde mijn vragen. Ik had nooit bij Dubbeldam moeten gaan lessen!

Goede begeleiding van beide instructeurs.

Er wordt goed op je gelet, alle fouten en goede acties worden meteen gezien. Fijn dat er tussendoor eventjes rust is om feedback te krijgen. Kijkgedrag, plan maken, voorspellen, actie ondernemen, etc. wordt allemaal goed aangeleerd.

Fijne lessen gehad en goed klaargestoomd voor het examen

Leerzame leuke lessen, weten precies wat er beter kan en wanneer je er klaar voor bent. Kortom top rijschool waar ik met plezier mijn rijbewijs heb gehaald en het gevoel heb dat ik zelf de weg op kan!

Goede rijschool

Goede rijschool. Lessen zijn goed en duidelijk, instructeurs zijn erg betrokken. De sfeer is ook goed. Zou iedereen deze rijschool aanraden.

Goeie, gedegen rijschool

In het verleden bij deze rijschool E achter B gehaald, chauffeursdiploma, rijbewijs C en CE. Onlangs AVB EN AVD. Het is prettig lessen bij Arie. Heeft prima lesmotoren . Ik heb bij Dubbeldam een leerzame tijd doorgemaakt. Arie is altijd scherp en objectief. Niets wat hem ontgaat. Voordat je examen hebt afgelegd ben je zeker dat je veilig de weg op kunt . Bovendien altijd gezellig,,en elke les bij het CBR langs voor een bakkie. Kortom, een aanrader.

Super rijschool

Ik heb mijn scooter praktijk in 1 keer gehaald dankzij de goeie lessen en de duidelijke instructies.

Goede instructeurs en goede sfeer

Hier afgelopen jaar gelest voor mijn motorrijbewijs. Vooral les gehad van Adelbert, fijne en leuke instructeur die duidelijk is maar je ook vertrouwen geeft. Ook lessen van Arie als heel prettig ervaren in de aanloop naar mijn AVB. Beide examens in 1 keer gehaald. Zeker een aanrader om hier te lessen!