Top rijlessen gehad en goeie instructeurs

Zeer deskundige rijinstructeur met waarschijnlijk de meeste ervaring in de regio en daar voorbij!

Ik heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf. Positieve benadering en altijd een doelgerichte motorrijles gehad. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden als men het motorrijbewijs wilt halen.

Deskundig zeer ervaren goede afspraken Prettige leerzame lessen goede instructeurs auto en motor goede eerlijke inschatting voor aantal lessen wat nodig zijn Dan slaag je ook vinnen aantal maanden eerste keer top ! Niet zoals zgn stuntsrijscholen !!! waar goedkoop duurkoop blijkt achteraf !!

Zeer goede en kwalitatieve begeleiding. Waar nodig streng maar altijd rechtvaardig. Ook een zeer gemoedelijke sfeer . Er wordt 1000% aandacht aan individuele wensen gegeven bijvoorbeeld mbt het inroosteren van de lessen . Top rijschool!

Erg fijne en duidelijke lessen

Bijzonder positief, in minder dan 4 maanden rijbewijs A gehaald. Persoonlijk en zeer deskundige (en geduldige) begeleiding.

Een hele fijne ervaring. Goede uitleg van de instructrice Leuke, gezellige maar vooral leerzame lessen.

Dankzij de jarenlange ervaring ben je bij het goede adres voor het behalen van je bromfiets, auto, motor, aanhanger of vrachtwagen rijbewijs. Er kan geoefend worden op het eigen terrein en de lessen verlopen altijd professioneel en rechtvaardig. Mijn instructeur was Theo wischmann, hij is heel rustig professioneel en heeft het eeuwige geduld en hij is zeker een bekend gezicht bij de examinatoren. Ik zou zeker weer voor deze rijschool kiezen.

Hele prettige manier van lesgeven

Rijschool Wischmann heb ik zeer prettig en professioneel ervaren. Dhr T. Wischmann en zijn medewerkers hebben mij uitstekend geholpen met het behalen van mijn motorrijbewijs cat.A. Met dank aan T. Wischmann!

Top ervaring. Aan iedereen aan te bevelen !!

ik heb een goede ervaring met jullie bedrijf en paul was een top instructeur gaf me af en toe een schop onder de kont maar tilde me wel steeds een level hoger in mijn rijden

zeer bekwame en deskundige instructeurs, al jaren vertrouwd adres voor het hele gezin in diverse categorieën. goede uitleg.

Toppers aan het werk ik hen met veel plezier onder andere mijn motor rijbewijs gehaald vooral doorgaan

Een top rijschool, ik ben zeer tevreden met de begeleiding die ik gekregen heb van Dhr. Wischmann.

Ze zijn zeer vriendelijk en vertrouw baar Ze steken veel energie om je te laten slagen

zeer zeer zeer goed ik heb mijn rijbewijs bij jullie gehaald david zijn personen auto en nu dit een woord geweldig bedankt en zeker delen wij dit op facebook xxx thanks

Hele goeie rijschool ..me rijbewijs gelijk de eerste keer gehaald !!

Altijd leuke en leerzame lessen gehad.

Europaweg-Zuid 340

6374KZ Landgraaf