Super begeleiding en rijles auto

Rijles gehad van Carolien Alles wordt goed aangeleerd geduldig en op je eigen Tempo Super blij met m’n rijbewijs auto

Het was een leuke uitdaging

Goede begeleiding, rustige uitleg en een fijne sfeer.

heel erg blij

Bedankt Carolien Gortzen Dat je mij zo goed hebt geholpen mijn rijbewijs weer verlengt met 3 jaar zo blij

Super strakke rijopleiding geen nonsens to the point.

Mijn ervaring met theo zelf als motor instructeur is me erg goed bevallen. Theo is correct duidelijk en no nonsense instelling zodat je goed opgeleid naar je examens gaat....ikzelf voor alle 2 de motor examens "probleemloos" en zelfverzekerd de eerste keer geslaagd. Bedankt theo wischmann en zn team.

Uitstekende begeleiding

Ik heb met veel plezier mijn auto rijbewijs gehaald onder begeleiding van Theo. Dankzij zijn vakkundige en kalme aanpak verliepen de lessen erg soepel en heb ik ook alles in 1 keer kunnen afronden. Ik kom hier zeker terug voor mijn motorrijbewijs ;)

Goede begeleiding

Werd met open armen ontvangen en de instructeur geeft goede tips omtrent het rijden Met een woord top Ga zo door

Ik heb het als heel leerzame lessen gehad

Ik vind wishman echt top rijschool Ze helpen je heel goed met behalen van je rijbewijs.

superrijlessen en in een keer examen C gehaald

Fijne lessen op de vrachtauto gehad met ervaren en gemoedelijke instructeurs. Alle toetsen in een keer kunnen halen.

in een 1keer geslaagd bedankt nog

Hartstikke vriendelijke en goeie rijopleiding

heb een super ervaring opgedaan met deze rijopleiding

THEO IS AWESOME:) geweldige leraar, goed, geduldig, legt je perfect alles uit. Ben voor de avb en rijexamen in 1x geslaagd. Het heeft wel wat langer geduurd dan ik gedacht had, maar dat komt door de corona. Ik raad iedereen aan bij Wischmann motor rijles te doen.

Een goede en nette rijschool

Het is een goede rijschool met veel andacht voor de leerling. Ook geven ze therorie lessen waardoor ik mijn therorie in een keer heb gehaald, ook rijden ze in goede en degelijke auto's

Manon forever

Mijn god,wat ben ik nog steeds met mijn moterrijbewijs,

Een ervaren en zorgzame rijschool

Heel erg te spreken over de positieve begeleiding en deskundigheid van instructeur Paul. 04-06-2020

Fantastisch! Een vrij grote rijschool maar toch een zeer persoonlijke aanpak!

Rijbewijs gehaald voor Categorie BE, les gehad van de Grote meneer Wischmann zelf. Een zeer goede ervaring en rijbewijs gehaald in maar liefst 6 uur en binnen 2 weken. Ben een zeer te vrede klant en zal altijd terug komen mocht ik nog een rijbewijs willen halen in de toekomst.

Recht door zee, goede feedback met gevoel voor de klant

Rijles gehad voor het rijbewijs C. Goede feedback en tips van de heer Wischmann Sr. Met rust en goede opbouw in de lesomstandigheden ga je van eenvoudige naar de meest complexe opdrachten, passend bij de mogelijkheden van de klant. Ik ben zeer tevreden over het resultaat maar ook over de ‘weg’ naar dit positieve resultaat. Aanrader.

Goede begeleiding en altijd feedback krijgen na je rit. Duidelijke uitleg en genoeg ruimte voor humor!

Direct, eerlijk en simpel

Fijne motorrijlessen hier gehad die duidelijk, direct en simpel worden uitgelegd met soms een leuk ezelsbruggetje waardoor je de belangrijke zaken niet vergeet. Ook krijg je het zeker te horen wanneer je iets niet goed doet, wat ik als positief ervaar. Zeker het aanraden waard voor als je het motorrijbewijs wilt halen.

Goede rijschool

Leuke maar vooral leersamen rijlessen gehad zeker een aanrader

Wij zijn met 9 personen binnen ons bedrijf bij jullie komen lessen voor het BE en allemaal geslaagd Bedankt voor de goeie lessen Tamara Görtzen Iso Techniek Boomen BV

Vriendelijk, geen overbodige informatie, binnen 1x geslaagd.

Vriendelijk, geen overbodige informatie, binnen 1x geslaagd.

Veel plezier gehad

Goede rijschool! Ik heb met heel veel plezier gelest. De rijlessen waren de hoogte punten van de week. Rijschool en in het bijzonder Carolien, dankjewel!!

Goede rijschool met genoeg kennis en ervaring

Motorrijles gehad van Theo en alles in 1x behaald. Theo geeft goede uitleg en maakt je alles op een rustige manier duidelijk. Veiligheid en kwaliteit staan hoog in het vaandel zodat je goed voorbereid de examens kan afleggen. Theo, nogmaals bedankt!

bedankt voor supergoede begeleiding autorijschool Wischmann B.V

vandaag ben ik superblij met mijn rijbewijs ik bedank de rijschool en Carolien voor de geduldige hulp 11 van de elfde een te gekke dag

Gewoon goed

Een super rijschool Theo en zijn team jullie zijn geweldig. hele fijne en leerzame tijd gehad tijdens mijn motor lessen en alles wat er bij komt.