Leuke en leerzame motorlessen van Ingmar, écht top!

Tijdens mijn motorrijlessen heeft Ingmar mij goed geholpen bij het onder de knie krijgen van zowel de voertuigbeheersing als de verkeersdeelname. Er word goed gelet op en gewerkt aan wat je minder goed kunt, maar je krijgt ook te horen wat je goed doet. Bedankt Ingmar voor de lessen!!

Leuke en leerzame motorlessen van Ingmar, écht top!

Geweldige begeleiding van Ingmar voor mijn E achter B rijbewijs. Rijschool van Waardenburg is zeker een aanrader!

Geweldig, met dank aan Saskia!!

Hele fijne lessen gehad. Ik vond het heel fijn dat Saskia kritisch was waardoor het voor mij duidelijk was wat ik beter moest doen.

Streng maar goed

Ik kwam na een lange tijd minder gelest te hebben bij Saskia terecht. Die heeft mij erg geholpen door gewoon wat strenger en duidelijker te zijn, hierdoor leer je erg snel. In 2 maandjes klaargestoomd en in 1x gehaald.

Streng maar goed

Top team

Goede communicatie tussen leerling en het team

Goed team

Team werkt goed met elkaar samen. Er js de mogelijkheid om bij een andere instructeur te lessen zodat je leert hoe je met een andere instructeur/examinator naast je kan rijden. Verder een goede communicatie. Top

Goede lessen

Soms wat vertraging in het plannen van lessen. Verder inhoudelijk goede lessen en goede voorbereiding op examen.

Top Rijschool

Ik heb mijn rijlessen gevolgd bij Ingmar. Ik heb veel van hem geleerd en we hebben een leuke tijd gehad in de auto. Ingmar is een rustige en fijne instructeur. De goede lessen hebben ervoor gezorgd dat ik in 1x ben geslaagd.

Op zoek naar een rijschool? Keuze snel gemaakt!

Na al geruime tijd in het bezit te zijn van mijn B-rijbewijs, die ik ook bij Van Waardenburg heb gehaald, wilde ik graag mijn E achter B rijbewijs halen. De keuze voor Van Waardenburg was dan ook weer snel gemaakt. Een rijschool die vooral staat voor kwaliteit en non-nonsens. Om 08:00 uur begonnen en om 15:00 uur mijn rijbewijs al aangevraagd, dit dankzij de prettige manier van lesgeven van Ingmar die met zijn scherpe blik op didactische wijze mij klaar stoomde voor mijn examen. Kortom een rijschool waar het draait om de leerling en niet het verkopen van uren!

Top instructeur, hele goede begeleiding

Hele fijne rustige instructeur die, zoals het hoort, de juiste aanwijzingen geeft. Daarnaast goede sfeer in de auto!

Super fijn!

Saskia super fijne instructrice, streng maar wel goed streng. Gezellige rijlessen gehad, echt helemaal top!

Super fijne les gehad bij Ingemar! Ben geslaagd!

De beste

Professioneel, geïnvesteerd, eerlijk... rijschool Waardenburg is het allemaal. Vanaf de allereerste les krijg je al waarde voor je geld. Wil je goed leren rijden en dat dit je levenslang bijblijft? Dan zou ik Auto en motorijschool A. van Waardenburg iedereen aanraden!

Lessen gehad bij Igmar. Hij legt alles op een rustige en duidelijke manier uit. Er is ruimte om fouten te maken en deze te evalueren. Igmar geeft je het vertrouwen dat nodig is om zelfstandig veilig de weg op te gaan. 2e keer geslaagd, kortom fijne lessen gehad van een vak bekwaamde instructeur.

Dikkevetteprima

Goed begeleid, heel goed voorbereid op het examen

Super fijne rijschool die echt naar je luistert

Ik ben gewisseld van rijschool, toen ik bij waardenburg was leerde ik echt pas wat auto rijden was. Super vriendelijke mensen en enorm meedenkend. Ik zal dit echt iedereen aanraden als je een goede rijschool zoekt !

Baron van Boetzelaerlaan 3 3319 CK Dordrecht