Persoonlijke en stressvrije aanpak!

In mijn zoektocht naar een motorrijschool, na een minder fijne ervaring bij een andere rijschool waar ik mijn autorijbewijs heb gehaald, kwam ik van waardenburg tegen. De rustige en geduldige aanpak was zeker wat ik zocht, alles wordt duidelijk uitgelegd en herhaald waar nodig. Gewoon weg een erg positieve ervaring en in 1x geslaagd!

Deze rijschool is gewoon super goed.

Bij deze rijschool nemen ze de tijd voor je, je kunt je lessen of cursus doen met de juiste begeleiding en een open en eerlijk oordeel. Doe jij je best komt het vast goed. Uiteindelijk blijft het examen een momentopname, dus doe je best en laat je niet afleiden.

Hele leuke en gezellige rijlessen bij Saskia

Samen met Saskia heb ik flink wat maanden toegewerkt naar het halen van mijn rijbewijs. Uiteindelijk is dit heel goed gelukt! Het was altijd gezellig in de lessen, heb er veel geleerd en heb ook zeker het gevoel dat ik veilig de weg op kan.

Veel geleerd en is duidelijk in het uitleggen.

Ik heb een goede en prettige ervaring gehad. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd en daar mee heb ik helle prettige lessen gehad.

Fijne rijschool

Fijne rijschool, Ingmar geeft heel prettig moter rijlessen, goede uitleg en altijd duidelijk ook wat je verkeerd doet, zodat je juist van je fouten leert Gewoon echt een aanrader

Hele goede rijschool

Door een goede voorbereiding is het gelukt om in één keer te slagen. De uitleg was altijd duidelijk en werd verteld op een fijne manier.

Zeer fijne rijschool!

Ik had even tijd nodig. Maar ze hebben heel veel geduld met mij gehad. Nu kan ik met zelfvertrouwen zelfstandig de weg op!

Veel geleerd op mijn tempo

Ik kreeg goeie en duidelijke aanwijzingen tijdens mijn lesperiode bij Waardenburg. Er werd goed gekeken naar mijn vaardigheden achter het stuur en wat een goede vervolg les zal zijn om weer door te ontwikkelen. Mijn ervaringen waren zeker positief in de tijd dat ik heb leren autorijden:)

Goed, duidelijk en snel.

Ik werd goed voorbereid en kon daardoor in een keer slagen.

Top rijschool!!!

Super fijne en goede rijschool. Ze nemen echt de tijd voor je en leggen alles super goed uit. Daardoor ben ik ook in 1x geslaagd. Iedereen heeft enorm veel geduld en zijn heel lief. Ook als je angst hebt voor rijden is het een super fijne rijschool.

Top ervaring

Heel goed en duidelijk uitleg daarbij een ontspannen sfeer in de auto. Aanrader!!!! Bedankt voor de leuke lessen. Sergio van berneveld

Geweldige rijschool

Vandaag mijn motorrijbewijs mogen behalen. De rijinstructeur Ingmar helpt je van A tot Z, alles word rustig en goed uitgelegd. De motoren en overige uitrusting zijn goed onderhouden en in perfecte staat. Al met al een top rijschool.

Perfect!

Hele fijne ervaring bij rijschool Waardenburg! En ook nog in 1x geslaagd!!

Mij ontzettend goed door het hele traject begeleid ook op de mindere momenten. Verder altijd netjes en vriendelijk gebleven en mij uiteindelijk ook het vertrouwen gegeven om te slagen

instructeurs met liefde voor het vak!

Het was heel prettig om van twee bevlogen instructeurs les te krijgen, die het behalen van het rijbewijs E achter B mogelijk kunnen maken. Niet voor niets, al vele jaren een begrip in Dordrecht!

Zo is motorrijden nog leuker dan leuk!

Vanaf 0 begonnen op de motor, Ingmar legt het je allemaal erg rustig en duidelijk uit! Blijft ook altijd rustig, erg fijn om zo elke les iets zekerder op de motor te zitten. Ik zou rijschool Waardenburg zeker aanbevelen aan anderen! Erg bedankt Ingmar voor de top lessen

Fijne rijschool met duidelijke instructie.

Ik heb het tijdens de rijlessen altijd erg gezellig gehad in de auto. Door de fijne begeleiding in 1x geslaagd!

Hele fijne rijschool waar structuur en gezelligheid samenkomen.

Uitstekende rijschool. Instructeurs weten heel goed waar ze het over hebben. En bieden alles heel duidelijk aan. Je wordt heel goed stap voor stap meegenomen in het proces en op eigen tempo steeds zelfstandiger. Niets op aan te merken. Daarbij is er ook nog een goede sfeer tijdens de lessen

Perfect echt geweldige uitleg en altijd rustig gebleven

In het begin was ik echt zenuwachtig om te rijden, maar Ingmar heeft mij hier echt gelijk vanaf geholpen. De lessen verliepen altijd echt geweldig en de uitleg was altijd echt duidelijk. Ook bleef Ingmar altijd rustig en dit was ook erg fijn voor mij.

Duideijke en heldere begeleiding

Ingmar gaf me veel verantwoordelijkheid in de auto. Hierdoor is mijn zelfstandigheid achter het stuur flink gevorderd. Met de basis in het achterhoofd werd ik op pad gestuurd om de verkeerssituaties veilig op te lossen. De feedback van Ingmar was helder en ondersteunend aan de problemen die ik nog had. Top traject gehad!

Leuke en leerzame motorlessen van Ingmar, écht top!

Tijdens mijn motorrijlessen heeft Ingmar mij goed geholpen bij het onder de knie krijgen van zowel de voertuigbeheersing als de verkeersdeelname. Er word goed gelet op en gewerkt aan wat je minder goed kunt, maar je krijgt ook te horen wat je goed doet. Bedankt Ingmar voor de lessen!!