Prettig en vertrouwd

Prettig en vertrouwd, we komen nog wel eens langs.

Prettig bedrijf

Bij de aankoop van onze nieuwe auto was het telefonisch als mede persoonlijk contact met Dirk Olijve en zijn medewerker netjes, vriendelijk en onderhoudend. Geen beren op de weg en onze auto werd keurig volgens de ons gemaakte afspraken afgeleverd.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Uitstekende flexibele service!

Altijd goede service

Zeer klant vriendelijk !

subliem

Vriendelijke ontvangst en benadering, doet vertrouwd aan. Eigenaar is zeer hulpvaardig en denkt met je mee. Keurige zaak en goede service. Occasions zien er zeer verzorgd en betrouwbaar uit en de vraagprijzen lijken mij zeer reëel. Kreeg ook goede prijs voor mijn inruilauto's.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ben heel positief over hoe alles gegaan tijdens de koop.

Prettig en vriendelijk geholpen door Olijve. Auto zag er piekfijn uit en stond in de starthouding, ik kon zo instappen. Nu na 1 maand nog steeds heel tevreden over de auto.

Súper tevreden

Ik kwam per toeval bij Auto Olijve in Assen terecht. Nadat ik een proefrit gemaakt had , waren we het al snel eens. Een mooie redelijke prijs voor mijn inruil auto gekregen. De oplevering en afhandeling van de papieren waren vlot geregeld. Zeker een aanrader voor wie een no- nonsens deal wil sluiten .

Goede persoonlijke service

Bij de zoektocht naar een nieuwe auto werd er goed naar mijn wensen geluisterd. Door het vakkundige service reed ik uiteindelijk met een goed gevoel in mijn nieuwe auto naar huis!

• Deskundigheid/Vakmanschap

zeer vriendelijk, zorgzaam en goed bedrijf.

Kort geleden heb ik een Volvo gekocht bij Olijve. Wat mij opviel was de vriendelijkheid van het personeel. Niet opdringerig maar erg behulpzaam. De auto waar wij voor kwamen werd netjes aangeboden en bij de koop was de verkoper erg schappelijk. Ik heb Olijve als vriendelijk, netjes maar vooral uitermate goed ervaren. ook technisch werd er alles aan gedaan om de auto zo goed mogelijk aan te leveren. Ik ben een zeer tevreden klant die in het verleden wel anders heeft meegemaakt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar autobedrijf met goede service!

Betrouwbare indruk en een professioneel bedrijf wat afspraken nakomt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vriendelijke en hulpvaardige garage

Zeer goede service in combinatie met een uitstekende prijs! Ook nog even de auto gewassen voor het afleveren en de tank volledig gevuld bij het afleveren

Vertrouwen is belangrijk!

Eerste ervaring met kopen van auto bij dit bedrijf. Meteen zeer persoonlijk contact dat een goed gevoel geeft. Volgens afspraak proef gereden. Auto stond al klaar voorzien van handelaarskentekens. Auto was brandschoon, echt als nieuw. Deal was snel beklonken, denk dat beide partijen er een goed gevoel bij hebben. Tank was bijna vol, een extraatje. Tevreden klant.

• Deskundigheid/Vakmanschap

No nonsens bedrijf. Eerlijk netjes goed... en zo moet het zijn. Mensen die je helpen en weten waarom het gaat.

Goede service!

Alles netjes geregeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en behulpzaam. Passie voor auto’s!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik werd zeer goed geholpen erg vriendelijk en kundig.

En heel mooi en net bedrijf met fijn personeel en ook erg kundig. Met volste vertrouwen mijn auto achter gelaten en naar alle tevreden weer op gehaald. Top service

De Heer D Olijve is zeer gastvrij

Mijn ervaring is Ik voelde mij gelijk op mn gemak , de Heer D Olijve is een zeer vriendelijke gastheer. Even een proefritje gemaakt in de Citroën ds3. Daarna een bakje thee of koffie aan geboden. Ik zou het zeker aanraden om daar een auto te gaan kopen.

Prettig zaken gedaan

Voelde mij op mijn gemak.

Fijn dat er zo meegedacht wordt! Fantastische auto gekocht.

Vriendelijk en behulpzaam.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

De Airco van mijn auto koelde onvoldoende. Door de zeer goede ervaring bij de aankoop van mijn auto er voor gekozen om de reparatie uit te laten voeren door Olijve Auto\'s BV. Absoluut geen spijt van! Reparatie is snel en goed uitgevoerd. Top!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer klantvriendelijk. Goede service.

Zeer vriendelijk en snelle levering van de auto.

Zeilmakerstraat 15

9403VA Assen