Prima ontvangst en onderhandeling

Prettig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een dealer die je volledig ontzorgt en heel veel aandacht heeft voor je wensen.

Dirk Olijve heeft voor mij een Seat Leon ST uit het buitenland geïmporteerd. Tijdens het gehele proces was hij eerlijk, proactief en zorgde hij er voor dat alles tot op de puntjes was geregeld. Apple Carplay regelde hij, hij liet de ramen blinderen en een afleverbeurt was ook geen probleem, niets was te gek en dat alles voor een eerlijke prijs. Ook als je aanvullende wensen hebt, dan denkt hij met je mee en eventuele aandachtpunten lost hij meteen op. Ik ben oprecht heel blij met de hulp van Dirk. Je krijgt geen bosje bloemen bij je aankoop, maar wel een volle tank (waar je natuurlijk veel meer aan hebt bij een nieuwe auto :-) )

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle service. Goed geregeld!

Ik heb mijn auto verkocht aan Olijve auto’s. Snelle service en goed geregeld. Komt afspraken na.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prettige sfeer en gastvrij!

Prettige sfeer, goed contact, zijn betrokken en denken mee in mogelijkheden! Prima service en weken oplossingsgericht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg plezierig, klantvriendelijk bedrijf!

Heb er mijn auto ingeruild bij de aankoop van een jong gebruikte auto. Erg prettige, klantvriendelijke eigenaar en dito personeel in een erg verzorgd uitziend bedrijf. Vooraf goede afspraken gemaakt over de prijs, geen verrassingen. Zeker een aanrader!

Geweldige service

Snel en vakkundig weer het onderhoud uitgevoerd. Fijne zaak!

Super geholpen!

Met Olijve heb ik een erg prettige ervaring opgedaan. Ik werd snel en goed geholpen. Een gezellig ontvangst en de auto werd ook gebracht. Erg fijn bedrijf.

Zeer vertrouwd gevoel

Komt heel vertrouwd over en heel vriendelijk en goed behandeling

Top garage

Snelle service, Goede En duidelijke afspraken, Vakman personeel,

Super bedrijf!

Je wordt er super ontvangen het voelt als thuiskomen!

Fijne service en advies

betrouwbaar adres, je wordt goed en kundig te woord gestaan

Snel en goed

Ik had een een auto gekocht bij Olijve, maar na 5 maand ging er een lampje branden . Ik heb gebeld met Dirk Olijve en kon gelijk de middag langs komen om er naar te kijken. Helaas konden we het niet gelijk oplossen, maar binnen 2 dagen was alles weer oke. Zeer tevreden met de auto en de service van Olijve.

Top zoals altijd

Vandaag onze derde auto hier gekocht, en dat het een reden. Goede prijs, goede service en een mooie occasion. Daarbij komt nog dat je fijn geholpen wordt... Dus ik hoop dat ie nog een poosje doorgaat. Dan komt die vierde auto er ook wel

Super geholpen!

Kan niet beter

Wij zijn super geholpen door Dirk bij de aanschaf van onze tweede auto. Beter dan dit wordt het niet. Gastvrij ongedwongen sfeer en er wordt echt oplossingsgericht met je meegedacht. Wij komen hier zeker weer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super en top ontvangen en geholpen

Zeer relax en top afhandeling

Ewa

Snelle, vriendelijke service. Mini gekocht die voldoet aan alle wensen. Bedankt Dirk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een mooie auto gekocht bij deze keurige garage. Prima geholpen door Dirk Olijve! Super service geleverd.

Super service

Ik ben via via in contact gekomen met Olijve auto's. Vanmiddag startte mijn auto niet meer, ik werd direct gelopen en kreeg een leenauto voor the time being. Nog geen 3 uur later werd ik gebelt dat de auto klaar was. Keer op keer goede service! Ik ben zeker tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig bedrijf met passie voor het vak.

Voor de 2e keer bij Olijve auto's een zoekopdracht geplaatst voor een nette auto met weinig kilometers op de teller. Na een korte zoek periode, de auto gevonden die bij ons past. Dirk en zijn team zijn gedreven vakmensen die begrijpen hoe het werkt in deze bussines. Afspraak is afspraak en de auto is boven verwachting op hoog niveau afgeleverd. Team Olijve bedankt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerste heel fijne ervaring met Olijve Auto’s!!!

Wat een leuke 1e ervaring in Assen. Wij werden zeer gastvrij ontvangen. Binnen 10 minuten maakten wij een proefrit, waren meteen verkocht en 10 minuten later hadden een deal! Dezelfde week onze mooie nieuwe rode Mercedes kunnen ophalen. Zo snel & gezellig zijn we nog nooit voor een auto geslaagd! Bedankt, Dirk Olijve!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle, vriendelijke service. Andere auto gekocht en die is snel geleverd en voldoet aan alle wensen. Bedankt Dirk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne garage, super goede service en aflevering, kan niet beter!

Goede ontvangst, aandacht voor de klant, goede service, auto wordt met de grootste zorg afgeleverd. Erg tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige en persoonlijke ambiance om een auto te kopen

Een persoonlijke en oprechte benadering bij verkoop van 'oude' auto en koop 'nieuwe' auto. Eerlijke informatie en een goede prijs. Vertrouwen als basis voor contact.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Persoonlijk en professioneel contact gehad. Ik had een zoekopdracht aan Dirk Olijve gedaan voor een Nissan Qasqai. Nadat hij de specificaties goed had opgenomen is er een auto geleverd zeer naar mijn zin en is de levering in alle opzichten prima verlopen. Zelfs zijn er nog originele matten in de auto geplaatst en is deze tip-top afgeleverd. Prettig contact in no-nonsens sfeer. Zeer tevreden dus.