Prettige ervaring

De ervaring kan ik niet anders omschrijven dan zeer klantvriendelijk. Ben zowel via de mail, proefrit als bij het ophalen van de auto zeer prettig geholpen.

Wel een goed gevoel van

Het onderstaande kan ik niet goed beoordelen, heb er een auto gekocht maar verder nog geen ervaring met dit bedrijf.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Een paar weken geleden een prachtige Audi A1 gekocht bij Olijve. Geweldige service én garantie, zeker een aanrader.

Betrouwbaar en vriendelijk

Vanwege omstandigheden waren wij niet in de mogelijkheid om een proefrit te maken, en hebben wij ‘blind’ een auto bij Olijve Auto’s gekocht. Wij hebben vooraf navraag gedaan over de staat van de auto en de garantie, waarin werd aangegeven dat de auto geen beschadigingen heeft incl. 12 maanden BOVAG garantie. Afgelopen week hebben wij de auto opgehaald en de auto zag er uit zoals beschreven. Dirk reageerde snel op onze vragen en heeft ons goed begeleid tijdens het verkooptraject, wat van onze kant redelijk vlot moest verlopen. Olijve Auto’s is een zeer betrouwbaar en vriendelijk bedrijf, die zorgt voor een passende oplossing.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne garage, kom er met plezier

Als er iets aan mijn auto mankeert kan ik hier altijd terecht. Goede service en aardige mensen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Wat een geweldige service!

Ik heb onlangs een Mini gekocht bij Olijve Auto’s B.V. en ik kan niet genoeg benadrukken hoe geweldig mijn ervaring was. De service was uitmuntend - het personeel was vriendelijk, behulpzaam en deskundig. De afhandeling verliep vlot en professioneel, waardoor het hele proces een plezier was. En de Mini zelf? Een absolute droom! De kwaliteit van de auto overtrof mijn verwachtingen. Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop en kan Olijve Auto’s B.V. ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een geweldige auto en een geweldige koopervaring.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend! Hele mooie auto! Top service!

We hebben een Volkswagen Sportsvan gekocht bij Olijve. Een hele mooie auto in uitstekende staat. Binnen een week klaargemaakt en onze eigen auto ingeruild. Toen we halverwege die week bedachten dat we er eigenlijk wel andere soort banden onder wilden, werd dit direct (kosteloos) geregeld. Al eerder een Tiguan gekocht. Hier zijn we nog steeds heel blij mee. Als er wat is met de auto, kun je terecht bij Olijve en wordt dit netjes verholpen. Aanrader! Niets voor niets een tweede auto gekocht bij deze garage.

Prettige en correcte ervaring

Een auto kopen bij Olijve was voor mij een prettige en uitermate goede ervaring.

Top garage

Vriendelijk personeel, altijd fijn ontvangst! Komen na, wat ze beloven. Erg blij met mijn VW Polo. Zeker een aanrader. Super!!

Top bedrijf!

Fijne en snelle service. Olijve levert goede kwaliteit auto’s en onderhoud. In overleg is veel mogelijk. Super tevreden met mijn nieuwe auto. Olijve is zeker aan te raden!

Vriendelijke eigenaar

Hele leuke eigenaar. Gaf ook een goede inruilprijs prijs voor onze auto Prima onderhandeling. Binnen een week stond de neiuwe auto incl garantie voor ons klaar

Hele goede eerste ervaring

Het was mijn eerste aankoop van een eigen auto. Dhr. Olijve was zeer behulpzaam en nam alle tijd om me zaken uit te leggen. De aankoop heeft (na een uitgebreide proefrit) uiteindelijk plaatsgevonden en het was al met al een fijne ervaring.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar en alles perfect geregeld

Aangeven wat mijn wens was en uiteindelijk de auto gevonden die op mijn lijf is geschreven. De mooie Audi A1! Wat een gave auto. Goed geholpen waarbij klantvriendelijkheid en service voorop staan! Een echte aanrader voor iedere autoliefhebber.

Heel prettig geholpen.

Tot nu toe zeer tevreden en hoop in de toekomst ook Alle vertrouwen in.

Klant vriendelijk

Super degelijke auto gekocht

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige sfeer bij binnenkomst daar.

Je komt binnen bij het bedrijf en je word met open armen ontvangen. Er word gergrapt ,zeer ontspannen sfeer daar. Netjes bedrijf schoon en opgeruimd, serieus kunnen ze zeker ook zijn. Kortom het is een geweldig bedrijf ik zou er zo weer een auto kopen. Van ons krijgen ze een11 i.p.v een 10.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Sinds het begin koop ik mijn auto's al bij olijve in Assen. Vanaf het begin tot eind wordt je altijd fantastisch geholpen. Deze keer doormiddel van een zoekopdracht een auto naar nederland laten komen. Elk moment werd even gedeeld over hoe het ging. Nu net als altijd een super auto geleverd gekregen, waar ik jaren mee voorruit kan. Voor iedereen een aanrader als je zeker weet dat je een goede auto wilt.

Goede service eerlijke prijs

Werden goed behandeld nette auto's. Met onderhandelen kreeg ik een goede eerlijke prijs!

Uitmuntende service betrouwbaar.!!!

Heb een auto gekocht bij dit bedrijf. Heb hier een top service gehad goede prijs voor een top auto gekregen!!! Super eigenaar en personeel Schone professionele zaak en deze mensen hebben verstand van auto’s! Zou hier zo weer een auto kopen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voor klantvriendelijkheid, service en top auto's ben je bij Olijve op het goede adres. Ik ben van de andere kant van het land gekomen om hier een auto aan te schaffen en dat was het zeker waard, perfect geholpen en een goede inruilprijs gekregen. Zeker een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zijn er betere auto bedrijven (spoiler alert: NEE)

Meedenken, meevoelen en uiteindelijk uitstekend adviseren. Dat doet Dirk.... Hij weet ze altijd weer te vinden, die uitzonderlijk mooie auto's. En als je de auto hebt gekocht is er natuurlijk die uitstekende na-zorg. Geen gezeur...Dirk regelt alles en als er al iets is wordt het prettig opgelost...

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede en duidelijke service

Zeer goed geholpen tijdens het kopen van een auto voor onze dochter. Goede service, mogelijkheden tot overleg en conform afspraak netjes geleverd. Tot dusver alleen maar pluspunten voor deze verkoop.

Prettig en klantvriendelijk.

Een net bedrijf, en een vriendelijke verkoper/eigenaar. Prima service ook. In de avonduren mijn auto opgehaald, dat was geen enkel probleem. Volle tank benzine mee, helemaal top! Kort om.. blij met mijn volkswagen up. Rijdt als een speer! Mis enkel nog een instructieboekje in de Nederlandse taal..;-)

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Uitstekend bedrijf

Prima geholpen, vooraf via de app en de telefoon. Op de dag dat we zijn gaan kijken en de auto hebben gekocht zijn we zeer gastvrij te woord gestaan. Erg vriendelijk.

top bedrijf!

top bedrijf !