Fijne en capabele mensen

Wij hebben onze Saab en Volvo bij hen in onderhoud en dat gaat gewoon goed.

Snelle service, goed overleg. Snel gemaakt erg fijn!

Heel vlot en prettig opgelost!

Een probleempje met de achterklep werd snel verholpen. En dat in de vakantietijd! Dank.

Als altijd is de dienstverlening door het bedrijf Aal Storteboom prompt, vriendelijk, hulpvaardig, informatief en effectief.

Fijne service!

Ik ben goed geholpen. Fijne service en aardige medewerkers. Super

Onvoldoende

In april de apk laten doen, na 2 keer aandringen ook een kleine beurt laten uitvoeren, waar ik eigenlijk spijt van had want de auto is dat niet meer waard en heeft het jaar ervoor nog een grote beurt gehad. En de eerste keer gaf ik al aan dat ik het niet wilde. In juni bleek de airco niet meer te werken door een kapotte multiribriem. Van te voren aangeven dat ik twijfelde over de afspraak omdat het niet te veel mocht kosten. Afgesproken om contact te hebben over de kosten voordat het gerepareerd zou worden. Het is toch zonder overleg gerepareerd, er is bijna 2 uur aan gewerkt met kosten van €200,-. Ik begrijp dat het niet gratis is, maar beide ervaringen waren niet helemaal zoals afgesproken en ervaar ik daardoor toch negatief, dat vind ik jammer want ik vond het een hele nette, vriendelijke en behulpzame garage.

totale ontzorging

Vriendelijk en gastvrije ontvangst. Vakkundige mensen, duidelijk advies en een snelle service.

Kwaliteit en hartelijk

Alle in de showroom staande modellen zijn super schoon geen een uitgezonderd Ze zien er prachtig uit. De hartelijke ontvangst zijn uitzonderlijk en gemeend

Super snelle en eerlijke service!

Contact verloopt snel en transparant. Goede service en vriendelijk personeel.

Goede service vriendelijk personeel

Na het garagebezoek weer een perfect rijdende auto!

De auto had een storend rammeltje, en was toe aan een APK. Bij het garagebezoek kwamen allerlei mankementen aan het licht, die naar volle tevredenheid zijn verholpen. Nu rijdt de auto weer zoals een Citroën hoort te rijden!

Grote klasse

Super garage goede service

Ik ben heel vriendelijk en professioneel geholpen

Goede service en prettig contact.

Goede service vriendelijke mensen

Eerlijk autobedrijf

Hier een andere auto gekocht. Ben hier goed geholpen en hetvoelde ook goed, geen opdringerige gladde autoverkopers, maar een eerlijke man die je alles uitlegt en de tijd neemt voor je.

Doen wat ze beloven!

Vriendelijke en bekwame mensen!

Fijne service

Ik kon er zo even tussendoor. Wat fijn!

Word altijd goed geholpen en alles in overleg!echt een topbedrijf

Super fijn, om zo snel bij jullie terecht te kunnen. En dat jullie mijn auto even opgehaald hebben! Top service

Vriendelijke en snelle service

Vriendelijke en snelle service

Goede service ook met een auto waar ze zelf niet alles mee kunnen

In oktober een Renault zoe aangeschaft via Aal-Storteboom. Camera moest uiteindelijk toch vervangen worden na het aanhouden van blauwe schermen. Keurig via Renault geregeld onder BOVAG-garantie. Zelfs inclusief twee een leenauto omdat de camera besteld moest worden.

Prima onderhoud

Nijverheidslaan 2

6951KN Dieren

Over Aal-Storteboom Dieren

Wij zijn Bosch Car Service garage en wij nemen de slogan Wij doen alles voor uw auto dan ook zeer serieus! U kunt bij ons terecht ongeacht welk merk, zowel uw privé als uw lease-auto, voor onderhoud, reparatie, banden of schade-afhandeling. Daarnaast hebben wij een altijd gemiddeld 40 occasions staan van verschillende merken en in diverse prijsklassen. Ook voor de aanschaf van een nieuwe auto kunt u bij ons terecht! Ons personeel is heel goed geschoold en maakt gebruik van de nieuwste apparatuur! Sinds de jaren 70 zijn wij al gevestigd in Dieren!! Wij waren vooral bekend om Peugeot en Citroën, maar voor andere merken kunt u ook gewoon bij ons terecht!!