Vriendelijk, correct en profisioneel

Zeer goede ervaring!

Na een telefoontje direkt een afspraak. Afspraak goed nagekomen. Probleem snel opgelost.

Fijn en vriendelijke garage, je kan erop rekenen

Top garage bedrijf Denk mee vriendelijke medewerkers en men komt afspraken na. Kortom je kan op ze rekenen

Prima geholpen en vriendelijke mensen

Duidelijke uitleg van wat er gerepareerd moest worden

Top bedrijf met goed advies

Een bedrijf wat klaar staat voor een klant met goed advies en goede service.

Zoals altijd, prima !

Vriendelijk en servicegericht!

Uitstekend als altijd.

Als boven.

Zeer tevreden over hoe dingen aangepakt en gecommuniceerd worden

Een hele snelle service gehad.Goed te woord gestaan door de mannen.

Goede service! Vlot en vriendelijk geholpen.

Je voelt je altijd welkom. De service is fantastisch en je wordt altijd snel en heel fijn geholpen.

Betrouwbaar

Betrouwbaar en snel

Beste garage in dieren en omstreken. Eerlijk, vakbekwaam en betrouwbaar.

zeer tevreden

fijne betrouwbare garage

Fijne service en heel vriendelijke medewerkers!

Ik word altijd erg vriendelijk geholpen zelfs als ik niet op afspraak kom. Dat waardeer ik enorm! Ze houden mijn oude auto scherp in de gaten en dat geeft mij een gerust gevoel.

Goed overleg over de te verrichten werkzaamheden. Vriendelijk geholpen.

Prettige garage om een auto te kopen. Tot nu toe prima service. Wij zijn tevreden

Prima bedrijf met allerlei categorieën auto's word goed geholpen en geadviseerd

Prima bedrijf en prettig geholpen

Marterpieper laten inbouwen waar ik even op kon wachten onder genot van kop koffie.

Fijne en capabele mensen

Wij hebben onze Saab en Volvo bij hen in onderhoud en dat gaat gewoon goed.

Snelle service, goed overleg. Snel gemaakt erg fijn!

Heel vlot en prettig opgelost!

Een probleempje met de achterklep werd snel verholpen. En dat in de vakantietijd! Dank.

Als altijd is de dienstverlening door het bedrijf Aal Storteboom prompt, vriendelijk, hulpvaardig, informatief en effectief.

Nijverheidslaan 2 6951KN Dieren

Over Aal-Storteboom Dieren

Wij zijn Bosch Car Service garage en wij nemen de slogan Wij doen alles voor uw auto dan ook zeer serieus! U kunt bij ons terecht ongeacht welk merk, zowel uw privé als uw lease-auto, voor onderhoud, reparatie, banden of schade-afhandeling. Daarnaast hebben wij een altijd gemiddeld 40 occasions staan van verschillende merken en in diverse prijsklassen. Ook voor de aanschaf van een nieuwe auto kunt u bij ons terecht! Ons personeel is heel goed geschoold en maakt gebruik van de nieuwste apparatuur! Sinds de jaren 70 zijn wij al gevestigd in Dieren!! Wij waren vooral bekend om Peugeot en Citroën, maar voor andere merken kunt u ook gewoon bij ons terecht!!