Goed werk, volgens afspraak.

Duidelijke afspraken. Snelle afhandeling. Goede service.

Aan mijn vraag werd snel en betrouwbaar gevolg gegeven

Snel en kundig met spoed geholpen

Spiegel van de auto gereden. Door garage meteen een nieuwe besteld en kon er toen onderdeel binnen was snel opgezet worden. Kundig en snel geholpen.

Prima garage!

Klachten worden serieus genomen en zeer goed afgehandeld.

Super aardige mensen

Altijd bereid om te helpen

Gelijk

Werd gelijk geholpen . En dit was prettig

nette garage

het is een nette garage werd er netjes behandeld voelde mij al meteen goed en vertrouwd ben er zeer tevreden over ben ook tevreden met mijn nieuwe auto de afhandeling was goed groetjes Jan Janssen

een zeer goede garage

een zeer goede garage met hele goede service

Defect snel aan huis verholpen!

Defect aan auto binnen garantie. Zonder verdere vragen is men direct langs gekomen om alles snel en naar volle tevredenheid te verhelpen.

Fijne betrouwbare garage

Hebben voor mij een andere auto gezocht en in zeer korte tijd gevonden. Voldoet aan mijn wensen. Fijne service, vriendelijk personeel.

Al ca. 30 jaar een zeer tevreden klant.

Hoog service gehalte, betrouwbaar, deskundig.

Supersnel en vakkundig geholpen

Erg prettige ervaring

Prima geholpen

Zoals altijd netjes geholpen.

Onderhoud precies volgens fabrieksopgave maar geen maatwerk naar gebruiker.

Beurt keurig uitgevoerd volgens fabrieksopgave. Pas maatwerk richting klant verricht na verzoek van klant. Graag gezien dat dit uit eigen beweging had plaatsgevonden. Dat zou meer het idee geven dat met de klant wordt meegedacht.

Alles helemaal naar wens.

Goede uitleg, houdt zich aan afspraken, aardige mensen, vakwerk.

Wij zijn vriendelijk ontvangen zelf de kinderen hebben zich prima vermaakt. Groeten fam woertman

Zet goed

Zeer prettig en snelle service

Vriendelijk, correct en profisioneel

Zeer goede ervaring!

Na een telefoontje direkt een afspraak. Afspraak goed nagekomen. Probleem snel opgelost.

Fijn en vriendelijke garage, je kan erop rekenen

Top garage bedrijf Denk mee vriendelijke medewerkers en men komt afspraken na. Kortom je kan op ze rekenen

Prima geholpen en vriendelijke mensen

Duidelijke uitleg van wat er gerepareerd moest worden

Top bedrijf met goed advies

Een bedrijf wat klaar staat voor een klant met goed advies en goede service.

Zoals altijd, prima !

Vriendelijk en servicegericht!

Uitstekend als altijd.

Als boven.

Over Aal-Storteboom Dieren

Wij zijn Bosch Car Service garage en wij nemen de slogan Wij doen alles voor uw auto dan ook zeer serieus! U kunt bij ons terecht ongeacht welk merk, zowel uw privé als uw lease-auto, voor onderhoud, reparatie, banden of schade-afhandeling. Daarnaast hebben wij een altijd gemiddeld 40 occasions staan van verschillende merken en in diverse prijsklassen. Ook voor de aanschaf van een nieuwe auto kunt u bij ons terecht! Ons personeel is heel goed geschoold en maakt gebruik van de nieuwste apparatuur! Sinds de jaren 70 zijn wij al gevestigd in Dieren!! Wij waren vooral bekend om Peugeot en Citroën, maar voor andere merken kunt u ook gewoon bij ons terecht!!