Flexibel en professioneel

Tijd en aandacht. Afspraak kunnen maken die past in mijn volle agenda. Meedenken in mijn zoektocht naar een andere auto en prima service daarna.

Netjes en correcte behandeling

Verkoop en aflevering geheel volgens afspraak en zeer netjes verlopen.

no-nonsense en duidelijk

Het was een heldere en duidelijke verkoop waarin geen issue wordt gemaakt van aanvullende vragen. Kortom wij zijn netjes en adequate geholpen.

Betrouwbare kwaliteit en ik ben welkom

Vriendelijk welkom , goede uitleg en vertrouwen in kwaliteit

Bedrijf komt als zeer betrouwbaar over.

Prima ervaring. Prettig gesprek gehad . Alle gemaakteafspraken worden op datum aflevering nogmaals doorgenomen Auto is keurig afgeleverd.

Het bedrijf straalt warmte en vertrouwen uit

De bandenwissel is keurig en snel uitgevoerd. De factuur was een verrassing: lager dan alle voorgaande keren bij andere garages. Ook opvallend: de ontvangst. De heer achter de balie heeft direct alle aandacht en alle tijd voor me, dat heb ik elders wel anders meegemaakt (bij een specifiek duits merk, waar je slechts een nummer bent). Kortom: een hele aangename ervaring.

Snel weer onderweg

Ik had geen afspraak en merkte een probleem toen ik in de buurt reed. Dat werd gelijk verholpen terwijl ik erop kon wachten met een krant en een kop koffie. Opgelost, viel mee gelukkig, en weer onderweg! :-) Heel fijn.

Snelle er goede service

Probleem met motorstoring snel en onder garantie verholpen.

super

Wij komen al jaren bij de firma Aal - Storteboom . Dan kunnen we dus ook spreken van een fijne samen werking tussen klant en garage.

Prima service en advisering

Onderhoud werd zoals besproken uitgevoerd.

Prettig en fijn contact

Prettig en snel geholpen.

Leuk ontvangen

Gisteren onze nieuwe auto gekocht. Erg vriendelijk ontvangen en een fijn gesprek gehad.

Prima garage

Duidelijk en betrouwbaar

Super snel en goed geholpen

Meegedacht met mijn probleem en de auto is klaar op dezelfde dag dat ik hem breng. Zoals altijd vriendelijk en correcte mensen. Fijne garage!

Goed bedrijf

Legt iets duidelijk uit.

Altijd vriendelijk

Goede snelle service

Voor de eerste keer hier geweest met mijn auto, vriendelijk personeel en ze denken graag met je mee als klant!

de klant is koning

ik ervaar een fijne communicatie en goed overleg met uitleg zodat je een goede beslissing kan nemen m.b.t. de reparatie.

Zoals biina altijd: prima!

Snel en vriendelijk

Goed..

Goed geholpen, aardige behulpzame mensen.

Een fijne betrouwbare garage.

Voor een oudere vrouw zoals ik is het een bijzonder luxe dat ik me nooit over mijn auto zorgen hoef te maken. Ik rij hiervoor graag 23 kilometer voor. Het voelt na al die jaren nog steeds goed.

Prima garage

Prima garage heel goed geholpen vriendelijke medewerkers heel goeie service

Zeer goed!

Ik ben heel goed geholpen. Luchtfilter was kapot, eerst werd er nagedacht over verschillende manieren om deze te repareren. Uiteindelijk moest er een nieuwe op, maar er wordt wel met de klant meegedacht zodat het misschien wat goedkoper kan. Super! Zaak ziet er verzorgd uit en iedereen groet je vriendelijk. Dit was mijn eerste keer hier en ben echt tevreden.

Goede garage

Goede garage met expertise en een duidelijke communicatie

Vooraf overleg, geen onverwachte reparatie kosten achteraf.

Over Aal-Storteboom Dieren

Wij zijn Bosch Car Service garage en wij nemen de slogan Wij doen alles voor uw auto dan ook zeer serieus! U kunt bij ons terecht ongeacht welk merk, zowel uw privé als uw lease-auto, voor onderhoud, reparatie, banden of schade-afhandeling. Daarnaast hebben wij een altijd gemiddeld 40 occasions staan van verschillende merken en in diverse prijsklassen. Ook voor de aanschaf van een nieuwe auto kunt u bij ons terecht! Ons personeel is heel goed geschoold en maakt gebruik van de nieuwste apparatuur! Sinds de jaren 70 zijn wij al gevestigd in Dieren!! Wij waren vooral bekend om Peugeot en Citroën, maar voor andere merken kunt u ook gewoon bij ons terecht!!