Prettige uitleg en verkoop en goede aflevering van de auto

Rustige en duidelijk uitleg bij de verkoop. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Aflevering duurde even vanwege drukte, maar ook dat was vooraf bekend.

Prima en snel geholpen

Prima en snelle service gehad met het vervangen van de accu.

Goede service.

Vertrouwd en vakkundig

Idem

Uitmuntende service

Bas van lexus heeft ons hartstikke top geholpen met de aanschaf van onze mooie lexus rc300h Fsport Aanvang was ook onwijs spectaculair en we wijn erg vriendelijk ontvangen Wij komen in de toekomst ceker weten terug naar lexus van leussen in zwolle voor een nieuwe lexus!! Dank je wel Bas!!

Vlotte afhandeling en goede service

Zie boven⁹

Uiteindelijk tevreden.

Uw chef werkplaats heeft goed gehandeld. Bij aanname van een lak beschadiging aan de bumper heeft hij goed advies gegeven. Echter twee maal de auto een volledige week moeten missen is tegen gevallen. Ondanks het aanbod van een leenauto. Uiteindelijk is het eind resultaat nú acceptabel. U heeft de lakschade uitbesteed.

Goed geholpen,vriendelijk personeel.

Goed geholpen,vriendelijk personeel.

Netjes geholpen

We zijn netjes geholpen, alle tijd voor uitleg en bezichtiging

We zijn netjes en heel vriendelijk geholpen door jullie verkoper Rob

Gewoon top!

Via internet op een Toyota Yaris gereageerd die te koop stond bij van Leussen in Dalfsen. Het maken van een afspraak voor een proefrit en de verdere afhandeling na aankoop lekker simpel en goed geregeld door dhr. Jansen.

Snel geholpen met de APK keuring van mijn BMW 3 serie. Goede service.

Een correct bedrijf, eerste hier een zakengedaan , fijn onderhandeld met Roderick de verkoper en alle afspraken zijn na gekomen ,houden zo ook voor de toekomst.

Fijn en zeer vriendelijk geholpen

We zijn heel fijn geholpen bij de aanschaf van onze auto.

Betrouwbaar

Betrouwbaar, doen wat ze moeten doen !

Veel nieuwe dingen even wennen, maar blij met m'n aankoop

Een eerlijk bedrijf met een sociaal karakter richting haar klanten.

Door mijn fysieke beperking heb ik helaas moeten besluiten om mijn Lexus vroegtijdig in te ruilen voor een andere Lexus. Meer dan oprecht met mij meegedacht en nú helemaal happy. Alle lof voor de verkoopadviseurs van de Van Leussen-organisatie in Zwolle.

Zeer prettig geholpen bij aankoop Toyota CH-R

Onlangs een gebruikte Toyota CH-R gekocht bij deze dealer. Prettig geholpen door verkoper dhr. Koggel en goede uitleg gekregen van de auto. Totaal geen opdringerig gedrag. Tot op heden erg tevreden met de auto.

Dealer waar iedereen voor je klaar staat

Behulpzaam, komen afspraken na en zijn zeer klantvriendelijk

Betrouwbaar en correct

Mijn ervaring met het Autobedrijf Van Leusden heb ik als plezierig ervaren. Servicegericht en aardige mensen en ik vertrouw erop dat dit natuurlijk ook in de toekomst zo zal blijven, mocht dat nodig zijn.

Geweldige auto, maar..

De auto die wij gekocht hebben (toyota corolla touring sport 1.8 hybrid) is echt een fantastische auto. Maar wat wij ook proberen om zuinig te rijden op een lager verbruik van 1:18,3 komen wij niet. Terwijl ons tijdens het verkoopgesprek werd verteld dat 1:20 gemakkelijk haalbaar is. Natuurlijk is hij erg zuinig in verbruik maar het is geen 1:20 zoals ons is verteld.

Geweldig geholpen

Geweldig geholpen door de verkoper. Zeer tevreden met de aankoop van mijn nieuwe Fiesta!

Prima prijs kwaliteit + klantvriendelijkheid ten top

Prima prijs kwaliteit + klantvriendelijkheid ten top!

vriendelijk ontvangen, duidelijke uitleg over mogelijk / onmogelijkheden.

Bij opzoek naar andere auto, vriendelijk ontvangen, wel de keuze gelaten om eerts zelf rond te kijken. bij vragen duidelijke antwoorden en wat er wel en niet mogelijk is.

Betrouwbaar, snel en vakkundig

Goede ervaring

Brink 2

7731TG Ommen

Over Autobedrijf van Leussen

Het familiebedrijf Autobedrijf van Leussen staat al meer dan 40 jaar voor vertrouwde service en is uitgegroeid tot een begrip in de regio Zwolle, Raalte, Ommen, Dalfsen. Wij zijn officieel dealer van de automerken Toyota, Lexus en Ford en beschikken over vestigingen in Zwolle, Raalte, Ommen en Dalfsen. Al sinds 1976 zijn wij actief op het gebied van verkoop, onderhoud, APK en reparaties van auto's. Service en persoonlijke aandacht vinden wij daarbij erg belangrijk.