De verkoop is goed verlopen, we zijn netjes geholpen door Roderick Stout, ook de na zorg is veel aandacht aan besteed

uitstekende dealer toyota. neemt alle tijd voor vragen bij aankoop nieuwe auto

nieuwe auto tip top afgeleverd en uitgebreid de tijd genomen om nog eens alles door te nemen.

Door foute communicatie, heel lang gewacht

In oktober sleutel laten bestellen en pas begin februari kon ik de sleutel laten inlezen. Door slechte communicatie. Pas toen het echt opgepakt werd, kon ik snel terecht. Eenmaal bij de garage werd ik nors ontvangen.Ik hoefde gelukkig niet lang wachten op het inlezen +- 20 minuten. Vervolgens kreeg ik de de rekening en wat mij tegenviel is dat ik de volle pond moest betalen..Het was netjes geweest als er iets met de prijs gedaan zou zijn. Positief ben ik wel over dat ze wel aangaven dat zij fouten hadden gemaakt.

Zolang ik in Dalfsen woon ben ik klant tot volle tevredenheid.

Men wordt echt ontvangen als een goede relatie en merkt geen verschil tussen trouwe klant als nieuwe klant. Dit waardeer ik echt. Bij garagebezoek is men vriendelijk en heeft een luisterend oor voor jouw probleem. Indien mogelijk wordt er direct hulp geboden en anders wil men - indien nodig - graag een afspraak maken op zo kort mogelijke termijn, zodat alles weer werkt zoals het moet. Wordt direct hulp geboden, dan kan je wachten onder het genot van een kopje koffie. Houden zo! Dit is persoonlijke aandacht.

prima, snel geregeld allemaal

Prettig contact met Andy Kuiper, ik had snel een auto nodig en dat is allemaal goed en snel geregeld. Top, bij de volgende auto kom ik weer !

Prima auto

Alles was goed geregeld toen ik de auto kwam halen

Afspraken goed nagekomen

Prijs wat we overeengekomen zijn klopt zelfs nog wat exstra werk Ben zeer tevreden

Prima tevreden

Hier een Ford Transit Custom gekocht, deze werd keurig afgeleverd, en na 45.000 probleemloze kilometers werd ook de service keurig en volgens afspraak uitgevoerd. Prima bedijf!

Ik word helemaal blij altijd van jullie service

Tim is een eerlijke verkoper. Goede inruilprijs en uitstekende afhandeling. Bij het ophalen was hij ziek, maar zijn collega heeft het geweldig overgenomen. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe aygo.

Uitstekende aflevering

Vol verwachting gingen wij onze Corolla ophalen. En dat stelde niet teleur, de auto stond prachtig gepoetst op ons te wachten. De aflevering verliep vlekkeloos en na een korte uitleg zijn wij vertrokken en een grote lach op ons gezicht.

De verkoper heeft zijn best gedaan om mij uit te leggen over hoe de auto werkt en goed ontvangen. De auto zelf is keurig afgeleverd en functioneert zoals verwacht. Goede ervaring!

Super service

Nette ontvangst Prima service Alle tijd en aandacht Goede nazorg tot nu toe

Geweldig.

Zeer goed geholpen.

Top verkoop service, geen gladde praatjes.

We zijn n.a.v. een autoscout24 zoektocht gaan kijken naar een voorraadauto in Raalte. Fijne ontvangst, géén opdringerige verkoper. Duidelijke uitleg over mogelijkheden, geen onzin, meteen een eerlijke offerte. Mooi aanbod van voorraadauto’s. De keuze was snel gemaakt en de koop gesloten. Top service, fijne ervaring. Bedankt Erik Stokvis!

Prettige uitleg en verkoop en goede aflevering van de auto

Rustige en duidelijk uitleg bij de verkoop. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Aflevering duurde even vanwege drukte, maar ook dat was vooraf bekend.

Prima en snel geholpen

Prima en snelle service gehad met het vervangen van de accu.

Goede service.

Vertrouwd en vakkundig

Idem

Uitmuntende service

Bas van lexus heeft ons hartstikke top geholpen met de aanschaf van onze mooie lexus rc300h Fsport Aanvang was ook onwijs spectaculair en we wijn erg vriendelijk ontvangen Wij komen in de toekomst ceker weten terug naar lexus van leussen in zwolle voor een nieuwe lexus!! Dank je wel Bas!!

Vlotte afhandeling en goede service

Zie boven⁹

Uiteindelijk tevreden.

Uw chef werkplaats heeft goed gehandeld. Bij aanname van een lak beschadiging aan de bumper heeft hij goed advies gegeven. Echter twee maal de auto een volledige week moeten missen is tegen gevallen. Ondanks het aanbod van een leenauto. Uiteindelijk is het eind resultaat nú acceptabel. U heeft de lakschade uitbesteed.

Goed geholpen,vriendelijk personeel.

Goed geholpen,vriendelijk personeel.

Netjes geholpen

We zijn netjes geholpen, alle tijd voor uitleg en bezichtiging

We zijn netjes en heel vriendelijk geholpen door jullie verkoper Rob

Gewoon top!

Via internet op een Toyota Yaris gereageerd die te koop stond bij van Leussen in Dalfsen. Het maken van een afspraak voor een proefrit en de verdere afhandeling na aankoop lekker simpel en goed geregeld door dhr. Jansen.

Brink 2 7731TG Ommen

Over Autobedrijf van Leussen

Het familiebedrijf Autobedrijf van Leussen staat al meer dan 40 jaar voor vertrouwde service en is uitgegroeid tot een begrip in de regio Zwolle, Raalte, Ommen, Dalfsen. Wij zijn officieel dealer van de automerken Toyota, Lexus en Ford en beschikken over vestigingen in Zwolle, Raalte, Ommen en Dalfsen. Al sinds 1976 zijn wij actief op het gebied van verkoop, onderhoud, APK en reparaties van auto's. Service en persoonlijke aandacht vinden wij daarbij erg belangrijk.