Top bedrijf

Betrouwbaar, vriendelijk, goede service.

Fijne service en niet opdringerig.

De verkoper gaf eerlijk antwoord op de vragen en liet ook echt de keus aan jezelf. Wij zijn zeer tevreden!

medewerker was beleeft en vriendelijk.

Goeie service en nazorg

Leuke auto gekocht. En wanneer ik belde vanwege de code van de radio, werd er gelijk moeite gedaan en kreeg ik de code snel.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Netjes geholpen. Concurreerde prijzen, aankoopkeuring ter plekke kunnen laten uitvoeren. Opleverniveau interieur kan netter.

Klantvriendelijk

Mijn ervaring als klant:Vriendelijke mensen,mijn vragen worden eerlijk beantwoordt. Zijn niet opdringerig,geen verkoop praatjes,eerlijke uitleg. Ze hebben me zelfs aangeboden om me op het station op te halen als ik de auto komt halen top service. Bedankt gebr. Klumper

Top Service: Klantgericht en vriendelijk

Prettig ontvangst, bij aankomst stond de auto al klaar, mooie auto. Jessie heeft ons geholpen. Na inspectie van de auto hebben we een proefrit gemaakt, auto in prima conditie. Vervolgens naar het kantoor waar Jessie ons hielp met de afhandeling van de koop (zeer gastvrij). Als extra service werd de auto nog gecheckt en werd de auto nog getankt. Klaar om naar huis te rijden: Jessie en Gebroeders Klumper hartelijk bedankt !!!

Plezierig en vertrouwenwekkend bedrijf

Het eerste contact direct gaf al gelijk vertrouwen. Prettige sfeer. Rustige sympathiek bedrijf. Alleen jammer voor ons dat het bedrijf ver weg van mijn woonplaats is. Een eerlijk bedrijf. Heeft ook oog voor de koper. Alles goed geregeld voor onze aankoop.

Voor mij een goed bedrijf.

Heb afgelopen week een redelijk nette Opel Corsa daar gekocht voor een redelijke prijs. De auto heb ik gekocht zonder garantie en de APK was bijna verlopen. Maar ik had voldoende mensenkennis om de verkoper te vertrouwen en besloot ik de auto zo mee te nemen. Thuis aangekomen heb ik de auto naar mijn eigen garage gebracht waar ik altijd met mijn auto in onderhoud ben voor een APK en grote beurt. De auto was de volgende dag klaar gekeurd en al. Geen gebreken voor de APK,wel wat achterstallig onderhoud van diverse beurten. Maar alles is opgelost en ik ben zeer tevreden over de auto en de verkoper.

Prettig contact, ruim voldoende informatie gekregen

Prima contact, ze nemen de tijd om je ruim voldoende antwoorden te geven op vragen. Ze geven je vertrouwen.

Prima garage waar uk zo weer een auto zou kunnen kopen.

Ik kwam via een website bij gebr. Klumper auto's terecht. Ik kende het bedrijf niet, maar na een keurig welkom, blijkt het een gemoedelijke 'dorpsgarage' te zijn. We hebben er een andere auto voor mijn vrouw gekocht, dikke prima! Ze maken een eerlijke indruk en dat is helaas in de autohandel regelmatig anders. Mocht ik in de toekomst een andere auto willen kopen, dan zou ik zeker even bij ze kijken. Kortom, een aanrader.

Klant vriendelijk

Auto gekocht prima geholpen

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk

Ben al vele jaren klant. Altijd vriendelijk, behulpzaam en meedenkend en zeer goede service verlening.

Zeer tevreden over de aan schaf van mijn auto

Nu een week geleden een auto gekocht. Goede inruil prijs gekregen en op een vlotte prettige manier geholpen.

Al dertig jaar mijn betrouwbare 'garagist'.

Het bedrijf, waarmee ik in 1989 voor het eerst kennismaakte, kenmerkt zich door persoonlijk advies gericht op wensen en behoeften van de klant. Ook minder rationele argumenten zoals 'gehecht zijn aan je auto' worden gerespecteerd. Eigenaren en medewerkers denken altijd met je mee. Daarbij zijn de gehanteerde prijzen helder en billijk.

Fijn geholpen super blij met de auto

Fijn geholpen super blij met de auto

Netjes geholpen en blij met m'n nieuwe auto

Zeer goede service

Auto voldeed aan de verwachtingen, en na een telefoontje dat er geen krik in zat, had ik een dag later een exemplaar via de post ontvangen. TOP!

Nette afhandeling met het kopen van de kia sorento ga vaker kijken als ik weer een andere auto moet hebben

Fantastisch!

Wat een top bedrijf! Eerlijke mensen met zeer goede service! Een aanbeveling voor iedereen!

Super Bedrijf

Een dikke 10 voor het bedrijf.

Hier nemen ze de tijd voor je!

Ik was op zoek naar mijn 1e bestelauto voor een redelijke prijs. Ik begin net mijn eigen zaak. En die stond bij Gebroeders Klumper. Ze hadden een duidelijk verhaal over de 11 jaar oude Ford met scheur in voorraam onder de wissers. Starten was een probleem want hij had lang stil gestaan. Werd opgelost door de radio te vervangen. Die was de veroorzaker. De remmen piepen na aankoop maar dat was alleen vuil en/of roest. Ik hoop nog een tijdje plezier aan deze bestelauto te hebben. Hij is lekker ruim, ik heb er al aardig wat kilo's mee geshouwd

Net en oprecht bedrijf

Eind 2019 heb ik een Volvo gekocht bij Gebr. Klumper Auto's in Eefde. Hoewel ik van tevoren geen afspraak had gemaakt, werd ik vriendelijk en ongecompliceerd ontvangen door de eigenaar. Na een korte proefrit heb ik besloten de auto te kopen. 3 weken na aanschaf van de auto ging het linkerachterportier ineens niet meer open, een bekend kwaaltje bij dit type Volvo. Hoewel ik geen garantie had afgenomen, was Gebr. Klumper Auto's toch bereid een deel van de reparatiekosten te compenseren. Ook bij overige vragen was de communicatie met Gebr. Klumper Auto's altijd erg plezierig en correct. Ik kan Gebr. Klumper Auto's zeker aanbevelen.

Net bedrijf

Bmw bevalt prima na 6 weken Helaas had ik iemand voor me die ook kwam kijken voor de auto Maar dat heb je als je niet van tevoren belt. Wel computer vervangen van de auto Maar daar was de prijs op afgestemd . Kort samengevat : net bedrijf vriendelijke personeel eerlijken prijs koffie gratis helaas geen lekkere koffie . Ik ben wel tevreden ik kan ze wel aanbevelen

Prima bedrijf !

Vakkundig, erg aardige en beleefde mensen en waar je met alle vragen op autogebied terecht kan dus erg klantvriendelijk.

Kapperallee 87 7211CC Eefde