Voel mij als klant goed behandeld

Vriendelijke eerlijke behandeling ik ben zeer tevreden

Vriendelijk, en goed

Werd snel en vriendelijk geholpen geen gehaast wordt tijd voor je gemaakt. Goede plek om je auto's te kopen.

Eerlijke en goede garage

Wij zijn goed geholpen door Jesse en Dylan bij de aanschaf van onze Volvo V70. Een nette inruilprijs voor onze oude auto gekregen en de koop gesloten. Een vriendelijke, persoonlijke en behulpzame garage.

Uitstekende service !

Vorige week mijn nieuwe auto opgehaald bij Gebr. Klumper Auto’s! Meer dan tevreden! Heren bedankt voor de geweldige service en tot de volgende keer !

Soepel

Vriendelijk, persoonlijk, geïnteresseerd, behulpzaam, meedenkend en hart op de juiste plaats mbt auto’s.

Alles goed en snel geregeld

Gewoon goed!

Gemoedelijk,enthousiast en niet opdringerig.

Prima zaken mee gedaan, voor een nette prijs een nette auto. Wij waren heel tevreden, nogmaals bedankt.

Prettig en betrouwbaar

Prettige ervaring om bij dit bedrijf een auto te kopen. Snelle en duidelijke reacties op vragen en verzoeken. Auto is zoals omschreven op de site. Geen onzin of gladde verkooppraatjes maar heldere informatie en afspraken.

Goed eerlijk proffesionele vakmensen

Mooie Saab 9-3 gekocht. Zeer vriendelijk en open verkoopgesprek en met een oplevering en service die mijn verwachtingen te boven ging.

Behulpzaam, meedenkend en betrouwbaar!!

Zeer toegankelijk bedrijf, denken goed mee. Maken het niet mooier dan het is... Geven een realistisch beeld van de auto. Een prettig familie bedrijf met een vriendelijk en kundig team. Altijd behulpzaam, je ziet dat ze allemaal met passie werken. Heb al een aantal auto's gekocht bij klumper auto's en altijd in onderhoud bij ze, dat bevalt me zeer goed! Ik ben blij met dit bedrijf:-)

Fijne garage, sympathieke medewerkers, goede auto's, uitstekende service....

Occasion (Saab 9-5) bij gebr. Klumper gekocht; op verzoek werd ook de APK vernieuwd; kleine werkzaamheden voor de APK werden duidelijk gecommuniceerd. Bij het ophalen zag de auto er spic en span uit. Erg goede ervaring.....

Nette en eerlijke garage

Ik heb hier kort geleden een Alfa Romeo Giulietta gekocht. Binnen een paar dagen duidelijke en vertrouwde afspraken mee gemaakt. Aan het eind van de week kon ik de Alfa al ophalen. Geen garanties maar bij onduidelijkheden of problemen kan je altijd bij ze terecht. Eerlijke en nette heren die alleen bij een goed gevoel een auto willen verkopen.

Meer dan tevreden!

Een prachtig aanbod en enorm vriendelijk en deskundig personeel! Ga zo door!

Enthousiast team, bereidwillig richting klant.

Prettig, ongedwongen.

Fantastische vaklui !!!

Je wordt keurig geholpen !! Top garage !

Prima geholpen met nieuwe auto

We werden prima geholpen met een nieuwe auto, de service was eerlijk en er waren geen problemen.

Duidelijk, oprecht en klantgericht

Zeer tevreden met Gebr. Klumper Auto's, voldeed helemaal aan verwachtingen bij het kopen van een auto.

Vriendelijk en ter zake

Bij dit bedrijf heb ik twee auto's gekocht. Het zijn beide prachtige auto's voor een goede prijs. Helaas zaten er bij beide auto's wel wat verborgen gebreken. Klumper doet er echter alles aan om deze gebreken zo snel mogelijk te herstellen. De service is goed en altijd vriendelijk en vol begrip. Ondanks de tegenslagen zou ik dit bedrijf nog steeds aanraden.

Ik heb mijn nieuwe auto nu een week. Prijs en kwaliteit is goed in verhouding. Goed geholpen en meteen mijn oude auto kunnen achterlaten. Alles meteen kunnen regelen. Vriendelijk en fijn geholpen

Vriendelijk personeel

We hebben bij Klumper een andere auto gekocht. Hier zijn we heel tevreden mee en we zijn heel netjes en correct geholpen.

Top garage

Super geholpen mooie nette opel ampera gekocht.

Vriendelijke open houding

Goede informatie, vriendelijke bejegening

Goed opgelost

Auto gekocht zonder garantie. Na 3 dagen bleek de radiateur lek te zijn. Dit hebben ze netjes afgehandeld.

Fijne, prettige sfeer waar je professioneel geholpen wordt.

Vooraf een afspraak gemaakt om een proefrit te maken. Dat was handig. We werden netjes en professioneel te woord gestaan, alle vragen werden vriendelijk beantwoord. Er was een rustige sfeer, prettig om zo een mooie auto te kunnen kopen, in ons geval een mooie, blauwe BWM. Het papierwerk werd goed doorgenomen. U kunt hier met een gerust hart een auto kopen.

Top bedrijf

Goude mensen, voelt als een vertrouwd bedrijf aan. Een echte aanrader. We hebben daar onze oude auto omgeruild voor een mooie exemplaar, waar we nu van genieten.