Betrouwbaar eerlijk gastvrij

vader en zoon gemaild over een auto waarin ik in geïnteresseerd was, Keurige reactie, wij zijn met de auto 2.5 uur naar huis gaan rijden.....perfect!!! Dit autobedrijf echt een aanrader

Zeer goed, net als bij onze drie vorige aankopen.

Gemoedelijk en zonder kapsones.

Snel geholpen

Stond op de camping van mijn New beetle cabrio in één dag geholpen vriendelijke eigenaar en personeel

Klantvriendelijk en super service

Goed ontvangen bij aankomst. Hij was netjes en concreet geen push verkoop goede inruil prijs gekregen voor eigen auto ondanks een beetje pech met de aangekochte auto op dag van afhaal, is dat super netjes door hun opgelost en afgehandeld!

Super service!

Wij zijn heel fijn geholpen! In een woord! Prima!!!

Prettige communicatie

Prima autobedrijf. Prettige mensen. Geen gedoe. Auto kopen, afspraken maken en die nakomen.

Professioneel advies en snelle service

Onlangs kocht ik een auto bij Klumper. Ik kreeg goed advies en heb een mooie deal kunnen maken.

Prettig contact

Ze houden zich aan de afspraak en gaven een redelijke en reële inruilprijs.

Een bezoek waard!

Vriendelijk geholpen en netjes afgeleverd.toppie!!

Zeer klantvriendelijk

Wij hebben met groot vertrouwen een occasion gekocht bij de gebroeders Klumper. De verkoper was een zeer ervaren en vriendelijke gast. We zouden hier zeker nog eens terug gaan mochten we over een aantal jaren weer een andere occasion zoeken.

Persoonlijke service

De service bij klumper als persoonlijk ervaren, ze nemen de tijd voor je en luisteren goed.

Topservice!

Met inruiler vanuit het noorden des lands richting Klumpert Automobielbedrijf te Eefde getogen. Echter, halverwege met pech gestrand. Vervolgens Klumpert gebeld en men nam direct het initiatief door hun, door mij begeerde, Audi A5 Cabrio op auto-ambu te plaatsen en binnen een uur naar onze pechlokatie te rijden. Op locatie proefrit gemaakt en vervolgens de aankoop-admi rond gemaakt. Pech-auto op hun ambu geplaatst en wij prinsheerlijk de terugweg naar het noorden aanvaard. Wellicht overbodig te vermelden; firma Klumpert, dank voor de puike service! Overigens met de A5 cabrio een prima aankoop gedaan. Let the sun shine....:-))

Correcte afwikkeling en duidelijk over de auto.

Vooraf duidelijk geïnformeerd over de te kopen auto. Nog foto´s nagestuurd van de onderzijde van de auto. E.e.a. netjes afgehandeld en doen niet moeilijk als je aanvullende diensten wilt hebben. Bij het ophalen van de auto was ik vergeten de papieren history mee te nemen. Deze werd meteen nagestuurd, helemaal TOP.

Voel mij als klant goed behandeld

Vriendelijke eerlijke behandeling ik ben zeer tevreden

Vriendelijk, en goed

Werd snel en vriendelijk geholpen geen gehaast wordt tijd voor je gemaakt. Goede plek om je auto's te kopen.

Eerlijke en goede garage

Wij zijn goed geholpen door Jesse en Dylan bij de aanschaf van onze Volvo V70. Een nette inruilprijs voor onze oude auto gekregen en de koop gesloten. Een vriendelijke, persoonlijke en behulpzame garage.

Uitstekende service !

Vorige week mijn nieuwe auto opgehaald bij Gebr. Klumper Auto’s! Meer dan tevreden! Heren bedankt voor de geweldige service en tot de volgende keer !

Soepel

Vriendelijk, persoonlijk, geïnteresseerd, behulpzaam, meedenkend en hart op de juiste plaats mbt auto’s.

Alles goed en snel geregeld

Gewoon goed!

Gemoedelijk,enthousiast en niet opdringerig.

Prima zaken mee gedaan, voor een nette prijs een nette auto. Wij waren heel tevreden, nogmaals bedankt.

Prettig en betrouwbaar

Prettige ervaring om bij dit bedrijf een auto te kopen. Snelle en duidelijke reacties op vragen en verzoeken. Auto is zoals omschreven op de site. Geen onzin of gladde verkooppraatjes maar heldere informatie en afspraken.

Goed eerlijk proffesionele vakmensen

Mooie Saab 9-3 gekocht. Zeer vriendelijk en open verkoopgesprek en met een oplevering en service die mijn verwachtingen te boven ging.

Behulpzaam, meedenkend en betrouwbaar!!

Zeer toegankelijk bedrijf, denken goed mee. Maken het niet mooier dan het is... Geven een realistisch beeld van de auto. Een prettig familie bedrijf met een vriendelijk en kundig team. Altijd behulpzaam, je ziet dat ze allemaal met passie werken. Heb al een aantal auto's gekocht bij klumper auto's en altijd in onderhoud bij ze, dat bevalt me zeer goed! Ik ben blij met dit bedrijf:-)

Fijne garage, sympathieke medewerkers, goede auto's, uitstekende service....

Occasion (Saab 9-5) bij gebr. Klumper gekocht; op verzoek werd ook de APK vernieuwd; kleine werkzaamheden voor de APK werden duidelijk gecommuniceerd. Bij het ophalen zag de auto er spic en span uit. Erg goede ervaring.....

Nette en eerlijke garage

Ik heb hier kort geleden een Alfa Romeo Giulietta gekocht. Binnen een paar dagen duidelijke en vertrouwde afspraken mee gemaakt. Aan het eind van de week kon ik de Alfa al ophalen. Geen garanties maar bij onduidelijkheden of problemen kan je altijd bij ze terecht. Eerlijke en nette heren die alleen bij een goed gevoel een auto willen verkopen.