Prima!

Goed contact gehad, auto ingeruild en andere gekocht.

Bij apk wordt er eerlijk aangegeven wat vervangen moet worden en wat er in de nabije toekomst aan onderhoud te wachten staat. - Geen onzin reparaties. - Duidelijke rekening. - Goede uitleg. - Monteurs zijn erg kundig en aardig. - Bij aankoop auto wordt er goed geluisterd naar wensen en verwachtingen. - Uitstekende service. - Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. - Al jaren klant, nooit klachten of onduidelijkheden gehad.

Prima contact gehad, afspraken is afspraak

tweedehands auto gekocht bij Dylan, Prima uitleg gehad, en goed contact gehouden. Auto na verkoop een paar weken later pas op kunnen halen, ook dit was geen probleem.

Zeer vriendelijk en service gericht. En wisten waar ze het over hadden.

Zeer prettig en adequaat geholpen.

Gewoon goed

Eerlijke garage

Prettig geholpen.

Ongehaast en vrijblijvend geholpen

Prima geholpen. Vriendelijk en duidelijk, ik zou er zeker terug gaan of het een ander persoon aanbevelen.

Prima service en betrokken medewerkers !

Mijn Saab heb ik hier ingeruild en er een mooie Jaguar X-Type voor terug gekocht. De APK en aflevering verder prima, alleen was de airco niet goed uitgetest.

Betrouwbaar en gemoedelijk

Ik heb de aankoop, onderhandelingen evenals de aflevering als zeer prettig ervaren. Sympathieke mensen die afspraken nakomen. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Top service!

Auto rijdt zoals aangegeven. De service was uitmuntend, de mensen zijn vriendelijk en hebben verstand van zaken.

Wederom een top ervaring

Nadat we eerder dit jaar al een auto hadden gekocht bij garage Klumper ( zie eerdere recensie) waren we toe aan een andere "tweede" auto. Ik kon met al mijn vragen/ wensen bij ze terecht, op dat moment hadden hun niet de auto die ik zocht maar samen hebben we een mooie auto uitgezocht. Jammer genoeg was het niet bij hun zelf, maar zelfs dat was voor hun geen probleem. Tijdens het maken van de proefrit telefonisch contact gehad met Dylan, en besloten om de auto te kopen. Er bleek toch een klein mankement te zijn aan het raam, maar ook dat was geen probleem! Zelfs bij een auto die niet van hun zelf was werd er meteen een onderdeel besteld, en ik kon hem de volgende dag weer ophalen. Super service!! Dus bij dezen wederom, Bedankt voor al jullie tijd, energie, klantvriendelijkheid, enthousiasme en expertise . Jacquelin Oostervink

Prima.

Prima geholpen en eerlijke prijzen.

Vakgarage met topservice

Bij Dylan en team een in topconditie BMW X1 20i SDrive High Exectutive aangeschaft. Na lang speuren op internet troffen wij de X1 aan die voldeed aanonze gewenste specificaties. Vanuit Amsterdam naar Eefde gereden, proefrit gemaakt en aansluitend de deal ook maar rond gemaakt. 'Man om, woord om woord' is hoe hier zaken gedaan worden. 3 weken later de auto opgehaald. Hoe goed de service was blijkt uit het volgende. Het weekend er op reden we terug vanuit Noordwijk naar Amsterdam en ineens viel het vermogen weg, rook uit uit de uitlaat! Direct de snelweg verlaten. De auto vervolgens niet meer aan de praat gekregen. Enorm balen! Wegenwachtwacht erbij, kapotte injector/ verstuiver. Kan gebeuren. Toevallig stonden we bij een bedrijf waar de auto op het terrein mochten laten staan. Direct gebeld met Klumper. Zij hebben de volgende ochtend onze BMW met een trailer opgehaald en de reparatie binnen 7 dagen uitgevoerd. Grote klasse!

Klantvriendelijk, informerend, en eerlijk..zeer fijn bedrijf met vakkundige medewerkers!

Na een debacle met een auto die gekocht was bij een ander garagebedrijf, heeft garage Klumper ons vanaf het begin bijgestaan in ons proces om toch nog via advocaten iets terug te krijgen omtrent deze miskoop. Naderhand waren wij erg terughoudend geworden omtrent het kopen van een andere auto, maar omdat wij zo'n goed gevoel hebben gekregen bij garage Klumper hebben wij bij hen weer een andere auto aangeschaft. Na een proefrit, en een fijn gesprek, een mooie auto uitgezocht, ze hebben alles in orde gemaakt en toen er toch een klein mankement was, hebben zij deze meteen gerepareerd. Ik heb nog nooit een garage bedrijf meegemaakt die zoveel energie en tijd aan hun klanten besteedt! Voor ons een dikke 10. Bedankt, Dylan, Jesse, Peter en "vaders" voor al jullie steun en geduld.

15.3.22 afgelopen zaterdag een subaru forester gekocht, prima auto op gas, goed geadviseerd en goede service door Dylan en ga met plezier en een goed gevoel de weg op met een auto geleverd door Klumper autos David

In een woord ,uitstekend !

Prettig geholpen en en alles goed geregeld

Zer mooi en klantvriendelijk bedrijf.

De menselijke benadering en klantvriendelijke behandeling worden door ons als een groot pluspunt ervaren.

Goede en snelle service!

Super vriendelijk en eerlijke mensen.

Aanrader!

Na mijn aankoop werden de goede reviews van anderen bevestigd. Nu heerlijk genieten van mijn nieuwe auto. De heren van Gebr. Klumper Auto's nogmaals dank voor de geweldige service!

Topbedrijf

Klantvriendelijk, denken mee. Goede prijs- kwaliteitverhouding

In 1 woord zeer goed

Afspraak is afspraak woord is woord

Gewoon top!

Auto voor mijn dochter daar gekocht. Is een top auto zonder mankementen. Communicatie is vriendelijk en duidelijk. Zeker een aanrader,deze autodealer.

Prima geholpen, vriendelijke mensen

Laatst een 2e hands Renault Megane bij de Gebr. Klumper gekocht. Werd netjes en duidelijk te woord gestaan en na een testrit heb ik besloten om deze te kopen. Na 2 dagen in de auto gereden te hebben (die prima bevalt) kwam ik erachter dat de cd speler het niet deed. Dit gemeld en ik kon de auto naar Eefde brengen en kreeg een leen auto terug. Uiteindelijk hebben ze de autoradio vervangen en de kosten voor deze autoradio hebben we gedeeld, wat ik erg netjes vond. Verder hebben ze geen kosten gerekend voor het plaatsen van de autoradio. Kortom ik ben nu 3 weken verder en nog steeds erg tevreden. Greetz, Axel