Snelle service

Ik was zo blij verrast autootje ingepakt super leuk nooit verwacht maar zeer gewaardeerd

Allen bij Stokman zijn zeer betrokken bij het uitvoeren van hun werkzaamheden. Ĺ

Vriendelijk en deskundig personeel.

Toegankelijk, klantvriendelijk en attent

Wij zijn zeer tevreden over hoe wij werden te woord gestaan en bejegend. Onze caravan is goed opgeleverd. Wij zijn dik tevreden.

Service met uitroepteken

Ondanks de topdrukte, werd écht goed geluisterd en expertise van elders erbij gehaald. Het gevoel, dat Stokman tot het uiterste gaat om de reparatie naar voldoening af te ronden.

vriendelijk en correct geholpen met goed advies

We zijn een paar keer terug geweest om naar een caravan te kijken en informatie ingewonnen over een tweetal caravans. Kregen hier goed uitleg en advies over. Er was voldoende tijd om alles met elkaar door te nemen en er was ook zeker geen sprake van opdringerigheid. Het was voor ons een heel fijn bedrijf wat zeker aan te raden is voor mensen die een nieuwe of gebruikte caravan zoeken

Afspraken worden nagekomen. Prettig, correct en kundig personeel. Prima service en garantie.

Duidelijk, helder en eerlijk!

Goed geholpen en duidelijk verhaal zonder allerlei bullshit er om heen. Het personeel denkt goed mee en is flexibel. We konden de caravan eerder halen om te gebruiken en later terug brengen voor de fietsendragers en er wordt goed meegedacht met de luifel. Kortom bijzonder prettige ervaring!

Onze ervaring met Stokman is super!

We hebben onze eerste camper gekocht bij Stokman. We werden zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen vanaf het eerste gesprek tot aan we wegreden met onze camper. Ook daarna is het contact professioneel en worden kleine puntjes onder garantie opgepakt. Wij raden iedereen aan om zaken te doen met Stokman!

Fijne garage

Onderhoud van de camper naar volle tevredenheid gedaan. Goed overleg over extra werkzaamheden. Meteen geholpen nadat er nog een kleine storing achteraf was ontstaan. Top! Wij zijn zeer tevreden over stokman en blijven ook zeker in de toekomst hier komen voor het onderhoud.

Deurscharniet was afgebroken en deze is direct gerepareerd kon gelijk door op vakantie.

Netjes

Stokman komt heel professioneel over.

Zeer vriendelijke ontvangst we werden direct geholpen. Bij de aankoop en het ophalen van de caravan is er veel tijd genomen. Zeer uitgebreide uitleg is er gegeven. Het is onze eerste caravan en bij het ophalen van de caravan is er door Danielle Stokman tot in detail uitleg gegeven. Ook op de website is er een duidelijke instructie film, mocht je het eea niet meer vergeten zijn.

Geweldig geholpen.

Alles is helder en transparant verteld door Danielle. We zijn zeer tevreden.

geweldig

Uitermate tevreden. Vriendelijke mensen en goede service

Bellen en meteen terecht kunnen en opgelost

Deur van het toilet in de caravan wilde niet meer sluit door een verkeerd geplaatst wandje. Los halen en opnieuw vastzetten en opgelost.

Super service!

Betrof enkele onverwachte reparaties die onder garantie zijn verricht en dit deed men zeer voortvarend en zeer vriendelijk. Daarom zijn wij er ook graag klant

Vriendelijk behulpzaam personeel

We zijn goed en vriendelijk geholpen

De communicatie heb ik als snel en doeltreffend gevaren

Super geholpen perfecte aflevering.

Super geholpen en naar m'n wensen geluisterd. Aflevering ook perfect

aandacht en meedenken met de klant

van het kijken tot en met het afleveren heeft Mitch ons goed begeleid. afgelopen week voor het eerst met de camper weggeweest goed bevallen.

Behulpzaam en meedenkend.

Goed geholpen ook in de aftershave.

Top voor elkaar

Leuk contact met de verkoper en een prima service

Een leuk bedrijf, wat ze zeggen doen ze ook, heldere communicatie en vriendelijke medewerkers.

Vriendelijk en behulpzaam

Vanmiddag even met Stokman gebeld, omdat we het gasfornuis in de net gekochte caravan niet aan de praat kregen. Meteen werd alle telefonische hulp geboden en werkt alles als een zonnetje. Nu alleen het zonnetje buiten nog. Maar dat komt ook vast goed.

Pascalstraat 2 1704RD Heerhugowaard

Over Frans Stokman Caravans en Campers

Frans Stokman BV. Pascalstraat 2 1704RD Heerhugowaard 072-5718055 Frans Stokman is al ruim 40 jaar een begrip in mobiliteit in heel Noord-Holland Sinds 1982 is Frans Stokman BV als Renault- en caravandealer in Heerhugowaard gevestigd op het industrieterrein de Zandhorst. Na een explosieve groei is Frans Stokman BV uitgegroeid tot een bedrijf met ruim 30 medewerkers die als doel hebben om u optimaal van dienst te zijn. Tot onze activiteiten behoren verkoop Renault nieuw, occasions, onderhoud, APK, leasing en airco service. Daarnaast verkopen wij nieuwe caravans van het merk Caravelair en nieuwe campers van Weinsberg en Dethleffs. Ook voor gebruikte caravans en campers, caravan- en camperonderhoud en verhuur bent u bij ons aan het juiste adres. Gastvrijheid en service staan nog steeds hoog in het vaandel bij Frans Stokman BV.