Van vriendelijk en geduldig tot professioneel en vakbekwaam

Al mijn reparatie- en onderhoudswensen zijn vervuld, ook toen daarvoor door mijn omstandigheden op het laatste moment minder tijd beschikbaar was. Ik kom zeker terug!

Uitstekende service tegen een goede prijs

Wij brengen onze camper al een aantal jaar voor onderhoud bij Stokman. Altijd deskundige en vriendelijke service.

Zeer klantvriendelijk

Bij lekke band en enige schade vlak voor onze vakantie werd er toch tijd vrijgemaakt. Op een zeer vriendelijke wijze.

GIGASERVICE met de hoofdletter S ( of G... )

Direct klaar staan, mocht het nodig zijn. Meedenken....... en je bent er zeker geen klant nummer zoveel !

Openheid en aandacht voor de klant zonder drang.

ONS bezoek aan uw bedrijf ervaren wij als gemoedelijk. De verkoper (dhr Blokdijk ) kwam met een duidelijk voorstel. Wij besloten om tot de koop over te gaan. Ook de aflevering is prima verlopen.

Fijn bedrijf!

Je wordt er prettig te woord gestaan, er wordt goed werk geleverd én meegedacht!

Prima bedrijf

Goed in de persoonlijke en technische begeleiding bij storingen tijdens huur.

super

aflevering caravan was super geregeld

Van ons krijgen ze een TIEN met een griffel,

Vriendelijke ontvangst,goede service probleem wordt gelijk opgelost,

TOP!

Goed vakmanschap en technisch voortreffelijk! Daarnaast vriendelijk personeel

Prima bedrijf; goede, vriendelijke monteurs

Ik had een grote onderhoudsbeurt, die naar behoren is uitgevoerd ! Ik heb echter een opmerking over de oplevering. Mijn deurmat (binnen) en de mat voor de wastafel vertoonde grote zwarte voetstappen, die ik met grote moeite heb kunnen verwijderen. Ik denk dus van vette schoenzolen van een monteur. Leg voortaan de matjes even opzij ! Dan zijn er geen problemen. Overigens verder prima geholpen !!

Vakkundig en vriendelijk.

De laatste "verplichte" vochtcontrole was op tijd en vlug klaar. De showroom ziet er weer nieuw uit en de koffie smaakte lekker.

Fijne mensen die doen wat ze beloven

Staan altijd klaar met raad en daad

Niet oplossingsgericht

Waarneer het afwijkt, meteen de handdoek in de ring. Niet meedenken aan oplossing, aftersale kort door de bocht .

Vriendelijk en deskundig

Prima adres. Voor onderhoud camper

Uitstekend en vriendelijke geholpen.

Mooie caravan zaak. Werden meteen hartelijk ontvangen . Onze vragen werden duidelijk beantwoord. Tijdens het ophalen van onze caravan werd alles doorgelopen, en werd de tijd voor ons genomen. Wat wij erg waarderen. Bedankt Sjoerd!

Super klantvriendelijk en staan garant voor service en kwaliteit

Super vriendelijk team zowel in de verkoop als in de werkplaats. Altijd behulpzaam, staan klaar voor gedegen advies. Laatst dompelpomp stuk. Zonder problemen direct binnen de garantie opgelost en vervangen. Echt een zeer tevreden klant.

Ik ben zeer tevreden over Frans Stokman

Prima voor elkaar.

Fantastisch geholpen door Sjoerd.

ik ben goed geholpen bij de firma Stokman. goed meegedacht, alles 100% geregeld en vriendelijk personeel. ook met vragen na aflevering wordt je goed te woord gestaan.

Vriendelijk en deskundig

Snel geholpen en meedenken met onze wensen.

Geweldige mensen

door omstandigheden de auto en de caravan moeten verkopen ik kreeg alle hulp dank daarvoor

Service ten TOP!

Fijne caravan dealer waar je echt welkom bent. Bij de aanschaf van onze 5 jaar oude caravan werd alles keurig uitgelegd. Voor de overdracht is onze caravan compleet nagekeken, gekeurd en schoon gemaakt, en leek dan ook als nieuw. Kleine onderdelen, die mogelijk essentieel zijn voor het gebruik van onze caravan met voortent en luifel, kregen we uit voorzorg mee zodat we niet voor verrassingen zouden komen te staan op plaats van onze eerste vakantie adres. Inmiddels een tweede fijne vakantie gehad met onze caravan en wij hopen deze nog een aantal jaren met veel plezier te gebruiken.

Snel en vakkundig

Goeie afspraken en kosten vooraf.

Snelle service

Ik was zo blij verrast autootje ingepakt super leuk nooit verwacht maar zeer gewaardeerd

Over Frans Stokman Caravans en Campers

Frans Stokman is al ruim 40 jaar een begrip in mobiliteit in heel Noord-Holland Sinds 1982 is Frans Stokman BV als Renault- en caravandealer in Heerhugowaard gevestigd op het industrieterrein de Zandhorst. Na een explosieve groei is Frans Stokman BV uitgegroeid tot een bedrijf met ruim 30 medewerkers die als doel hebben om u optimaal van dienst te zijn. Tot onze activiteiten behoren verkoop Renault nieuw, occasions, onderhoud, APK, leasing en airco service. Daarnaast verkopen wij nieuwe caravans van het merk Caravelair en nieuwe campers van Weinsberg en Dethleffs. Ook voor gebruikte caravans en campers, caravan- en camperonderhoud en verhuur bent u bij ons aan het juiste adres. Gastvrijheid en service staan nog steeds hoog in het vaandel bij Frans Stokman BV.