Prima!

Vriendelijke benadering, goede service en bekwaam personeel. Goed meedenken met hoe je het wilt hebben. Fijne sfeer, zodra je een voet over de drempel zet.

Hele goede service en advies

Wij hebben hier recent onze nieuwe caravan gekocht en dat is heel goed bevallen.

zeer prettige aankoop van onze caravan en heel goede service

Zowel bij het kopen van onze occasion caravan als bij het onderhoud voor de BOVAG keur is alles heel prettig en klantvriendelijk verlopen. Gastvrij en royaal.

Prima!

We worden altijd vriendelijk geholpen, kundig personeel, top!

Zeer prettig zaken kunnen doen.

Op de caravan beurs een verkennend gesprek gehad om m’n camper in te ruilen. Vervolgens een bezoek aan de showroom gebracht met de camper. Na onderhandelen een caravan gekocht en de camper achter inclusief inventaris die ik later overhevel in de caravan achtergelaten. Enige tijd later de caravan opgehaald en een prima uitleg gekregen over de werking en tips. Kortom een fijn bedrijf met een mooie uitstraling en prettig gemotiveerd personeel. Met name dank aan Sjoerd.

prima service, we zijn "vaste klant"

Klein puntje : De nieuw gekochte caravan is geleverd zonder wielmoer sleutel. Bij mijn controle bleek dat de sleutel van mijn auto niet past, te dik tov het gat waarin de moeren zich bevinden. Er is een ander type sleutel nodig (dop sleutel).

Geweldig team, fijne service! Bedankt Frans

Fijn en behulpzaam team van fijne mensen! Geweldige service en advies.

Vriendelijk, behulpzaam en eerlijk bedrijf.

Wij zijn vriendelijke te woord gestaan. En er werd alle tijd genomen om ons wat uit te leggen. Een bedrijf waar de klant telt en waar nog plaats is voor persoonlijke aandacht. Kortom, een top bedrijf. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Netjes, verzorgd en meedenkend

Teleurgesteld in Frans Stokman.

In de showroom van Stokman stond een caravalair 400. Frans vertelde dat het gewicht rijklaar 822 kg zou bedragen. De caravan zou aan accessoires e.d. nog belast mogen worden met 178 kg Wij wilden een luifel en mover. Frans zei dat de luifel 30 en de mover 36 kg woog. Het reservewiel eruit scheelde 16 kg. 30+36-16= 50kg.De caravan zou dan 822 + 50= 872 kg wegen. Wij wilden ook onze 2 fietsen op de dissel hebben. De 2 fietsen wogen samen 44 kg en de fietsendrager 8 kg totaal gewicht dus 926 kg. Frans vertelde dat hij eenzelfde caravan nog in de opslag had met een groot dakluik. Was € 355.00 duurder. Wij wilden die wel. Toen wij die caravan ophaalden bleek hij niet hetzelfde te zijn. Raam boven de dissel ontbrak. Frans was hoogst verbaasd. Hij wilde wel wat aan het aankoopbedrag doen. Dat wilden wij niet wij wilden een raam. Frans zei neem de caravan maar mee probeer hem uit en breng hem later terug dan zet ik er een raam in. Wij hebben de caravan meegenomen. Stalling geregeld en betaald. Stoelen gekocht 2x5 kg, een tafel van 6 kg wat bestek en servies van 6 kg. Totaal gewicht zou dan 948 kg worden. 2 fietsen konden wij niet plaatsen op de drager 1 fiets lukte. Drager was onjuist gemonteerd. Frans zou dat herstellen. Met de ene fiets zijn wij naar de weegbrug gegaan. Het gewicht zou 948 kg minus 22 kg van 1 fiets is 926 kg bedragen. Op de weegbrug was het gewicht 1040 kg. De drager en fiets er af en 2 stoelen eruit. Weer naar de weegbrug precies 1000kg. Met een caravan zonder fietsen en stoelen en bagage op vakantie gaan kan niet. 15 oktober zeiden wij de caravan moet terug hij voldoet niet aan de gewekte verwachtingen. 17 oktober bood Frans aan de caravan voor € 4000 minder terug te nemen. Ik vertelde hem dat ik mijn advocaat had gesproken die wilde wel een procedure starten. Frans zei denk er nog even over na. Mijn ega had al 2 nachten niet geslapen. Zij kan niet tegen stres. Een verlies van € 2700 +1250 stalling e.d. Ik moest wel accepteren vanwege gezondheid ega

Correcte en adequate afhandeling APK afspraak met Wesley’s.

Correcte afhandeling van gemaakte afspraak.

Goede snelle service

Super. Denken goed mee en zoeken de best passende oplossing zonder dat dat ook meteen de duurste oplossing is.

Keurig geholpen.

Goede service en goede communicatie

Efficient werkend bedrijf

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Deskundig en duidelijk

Zie boven

Goede vakkundige service

Goede en vakkundige service. Prettige ontvangst en klantvriendelijke benadering

Vriendelijk personeel, meedenkend en klantgericht.

Vriendelijk personeel, meedenkend en klantgericht

Vriendelijk en deskundig personee

Onderhouds beurten aan de camper heel goed uitgevoerd en gemaakte afspraken worden correct uitgevoerd.

Prima geregeld

Goed overleg en afstemming wat wel of niet wordt uitgevoerd.

Hele fijne service

Zowel aan de telefoon, bij de receptie en door de werkplaats heel prettig geholpen. Men deed zn best om in een volle agenda toch een plaatsje te vinden voor onze camper zodat we op tijd op vakantie konden. Blije klant!

Top service.

De camper gebracht voor onderhoud en inbouw van een omvormer. De omvormer was keurig ingebouwd en daarna prima uitleg gekregen hoe het werkt. Als extra service was de camper gewassen Geweldig! Je wordt gewaardeerd als klant.

Door meedenken werden onze verwachtingen weer overtroffen.

Ons verzoek: een "uitgebreide APK-keuring" in aanloop op ons overwinteren, is weer naar volle tevredenheid gedaan. Tevens de "poetsbeurt", onze Connie glanst trots. Heerlijk om een garage te hebben, waar ze weten wat de klant bedoelt en nodig heeft en waarin je het volle vertrouwen kunt hebben.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De service is geweldig Eén aanrader voor iedereen die een camper/caravan wil kopen.

FANTASTISCH

Mijn vriend had de caravan uit de stalling gehaald en eenmaal thuisgekomen ontdekte hij dat het dakraam er tijdens het rijden naar huis vanaf iis gevlogen, Grote paniek want we zouden met een paar dagen op vakantie gaan. We zijn naar Frans Stokman Caravans en Campers gereden en ze hadden er gelukkig nog eentje op voorraad!! Die moesten we eigenlijk zelf inbouwen omdat ze tot september vol zaten. Maar dat durfden we niet ivm met eventuele lekkage. ( maar goed ook want we hebben nog nooit zoveel regen gehad op onze vakantie). We mochten toch de caravan laten staan en de volgende ochtend om half 10 werd ik al gebeld dat het nieuwe dakraam erin zat!! top!! we konden op vakantie! Hartstikke bedankt!!

Klantvriendelijk, deskundig en heel behulpzaam

Ik ben meerdere malen voor mijn camper bij Frans Stokman geweest, o.a. de inbouw van een Maxxfan, waarbij er een extra gat in het dak moest worden gemaakt. Telkens prima behandeld en het werk is deskundig uitgevoerd. Als voorbeeld het volgende. Vlak voor mijn vakantie bleek mijn camper water te lekken. Ik mocht dezelfde ochtend nog langskomen in een voor hun zeer drukke periode. Een noodreparatie bracht uitkomst. Wat een klantenservice!