Al mijn vragen en de antwoorden daarop zijn naar tevredenheid beantwoord.

Vriendelijkheid en vertrouwen

Vakkundig en vertrouwd

Erg prettig bedrijf om een caravan te huren

We vonden het een hele fijne ervaring om bij jullie een caravan te huren. Zo vriendelijk als we benaderd werden en de ruimte die jullie ons gegeven hebben om optimaal te genieten van onze vakantie (halen en terugbrengen)

Een dag voor vertrek problemen met de accu, kon direct geholpen worden

Prettige sfeer en adequate afhandeling

De klantvriendelijke werkwijze en de vriendelijke medewerkers geven mij een goed gevoel.

Correct geholpen

Alles was prima

geweldige service.

geholpen door Danielle. respect. Aanrader voor dit bedrijf. Klantvriendelijk. Succes familie Stokman.

Vlotte service van een uitstekende werkplaats

Vlak voor de vakantie: motormanagement-lampje brandt?! Gebeld en de dag erna langs kunnen komen. Zelfde dag nog een heldere prijsopgave. De dag erna gerepareerd. En geen "verrassingen". Aanrader dit bedrijf en dit aanraden is gebaseerd op veel meer dan dit ene garagebezoek.

Vriendelijk, attent en goede service!

Wij hebben onze Adria compact camper hier gekocht! Deze camper moest in Nederland op kenteken gezet worden. Dat is op zich niet zo erg maar dit duurde langer dan verwacht , omdat de afhandeling bij de instanties veel te veel tijd kostte jammer genoeg! Het bedrijf kon daar niets aan doen! We zijn vriendelijk en goed geholpen door dit nette bedrijf!!

Uitmuntend

Hoofd werkplaats (?) had aangegeven dat de agenda vol zat voor een werkplaatsafspraak maar ‘zet de caravan maar neer als u hem paar dagen kunt missen en als ik tussendoor tijd heb kijk ik wel even’. Helemaal gefixed zelfs dingen die echt nodig waren om veilig op reis te kunnen gaan. Onderdelen die vervangen zijn netjes laten zien. En ik kwam eigenlijk voor een stukkende koelkast met mijn achteraf 10 (!) jaar oude banden versleten lagers... Die werkplaatsmannen? Daar moet je zuinig op zijn FRANS dat zijn TOPPERS!

Klantvriendelijke en ervaren behandeling en adviezen.

Top, prima geholpen en goede service

Vriendelijk professioneel bedrijf, zijn er graag klant.

Fantastisch bedrijf om een caravan te huren!

Na een hele negatieve ervaring met een andere caravanverhuurder die ons net enkele weken voor de vakantie doodleuk vertelde dat hij "onze" caravan maar aan een ander had verhuurd (ondanks een getekende huurovereenkomst) was het een hele verfrissende ervaring om een caravan te kunnen huren bij Frans Stokman Caravans en Campers in Heerhugowaard! Alles klopt gewoon, caravan netjes schoon, stond klaar op het afgesproken tijdstip, alle accessoires waren er bij. Na een duidelijke en heel concrete uitleg door Danielle werd de caravan mee aangekoppeld en konden wij genieten van 3 heerlijke, zorgeloze weken met een bijna nieuwe caravan. Heerlijk om te constateren dat ze er nog zijn: van die (familie-)bedrijven waar gewoon alles klopt, waar je nog gewoon op kunt vertrouwen en dat ook nog eens tegen een alleszins redelijke prijs! Jammer dat het voor ons een beetje ver van huis is maar als we weer een caravan gaan huren, dan komen we zeker terug bij dit bedrijf!

Fantastisch en wat een fijn bedrijf

Vorige week donderdag de aflevering van onze Caravelair caravan gehad. Wat een heerlijke en fantastische ervaring. Onze nieuwe caravan van 2009 zag er uit als nieuw. Helemaal gepoetst en strak in de was. Het ontvangst was zeer hartelijk en de tijd werd genomen om alles uit te leggen, te controleren en vragen te beantwoorden. Het hele proces van de aankoop tot de aflevering was heel prettig en verliep heel soepel. Ik raad iedereen aan bij de familie Stokman een caravan te kopen. Wat een Service en een echt familiegevoel. Dank je wel alle medewerkers van Frans Stokman. Wij komen zeker terug voor onderhoud 😀

• Reden bezoek Onderhoud

Altijd behulpzaam en vriendelijk. Meedenkers met goed advies. Niet alleen willen verkopen.

goed en leuk geholpen door Dick en daarna door Danielle

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zeer betrouwbaar en degelijk bij onderhoud caravan

• Reden bezoek Onderhoud

de enkele kleine technische probleempjes zijn snel, naar tevredenheid en onder garantie verholpen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Geweldige service en vriendelijke mensen.

• Reden bezoek Onderhoud

Goede service en nette behandeling Goed overleg over extra kosten