Goed op de hoogte gehouden,een warm bad

Mocht al op zaterdag mijn caravan brengen. De reparaties waren vlot uitgevoerd en hij was nog gewassen ook. Ik zeg aan iedereen,voor aankoop of onderhoud naar Frans Stokman !

Alles na goed overleg naar wens netjes uitgevoerd.

Heb een goede ervaring. Alles kwam betrouwbaar over. Aan te bevelen voor andere.

alles wordt prima opgelost fijne mensen

we zijn erg tevreden over de service van stokman nemen bij klachten de tijd voor je om dat op telossen, prima kan niet anders zeggen

Heerlijk bedrijf

Alles is gewoon geregeld en denken mee, het is gewoon een uitstekend bedrijf

Hoge service,klantvriendelijk

Nadat door een stalling brand onze 2 maanden oude camper , waar we 2 jaar opgewacht hadden, total los was verklaard, heeft Sjoerd zijn uiterste best gedaan om snel een nieuwe camper te kunnen leveren. Via de fabrikant Dethleff, heeft hij dit binnen een half jaar geregeld, zodat we weer op pad kunnen. Dat is pas service !!! T&T

Prettige samenwerking.

Prettige samenwerking. Vriendelijke verkoper.

Zeer klantvriendelijk, correct en duidelijk. Besteden alle tijd die nodig is. We zijn zeer tevreden over onze nieuwe aankoop.

zeer goed

prettig geholpen reparatie in overleg compleet met prijsopgave.

altijd vriendelijk en goede service

altijd vriendelijke mensen en goede service.

Fijne mensen, goede voorlichting, keurige afwerking, top

Geweldige service en vriendelijk personeel !

De reparatie is, zoals gewoonlijk, uitstekend verholpen.

We werden Vriendelijk ontvangen en geholpen

We werden vriendelijk door personeel en eigenaresse ontvangen,goede uitleg over de caravan die we op het oog hadden,gaven ons de rust en tijd om rond te kijken. Bij de aflevering goede uitleg en een fles Champagne

Service was top

Wij waren erg goed geholpen. Goede uitleg, voelde ons als klant goed aan en wij zijn erg tevreden met de aankoop. Erg bedankt.

Betrouwbare uitstraling

Bij binnenstappen van de showroom weet je; hier zit ik goed. Ontvangst is hartelijk en na een tijdje weet je dat je geholpen wordt door ervaren mensen. Na onze eerste huurcaravan hebben wij in het najaar 2023 onze huidige caravan gekocht, geweldig!

ze hebben hun uiterste best gedaan

ze hebben goed gezocht

uitstekedne prijs/kwaliteitsverhouding.

goede mix persoonlijke/zakelijke benadering

Optimale dienstverlening

Optimale dienstverlening

Zeer fijne begeleiding door Daniëlle bij de aanschaf van deze mooie caravan.

Heel vriendelijke ontvangst, goede begeleiding bij de aankoop, De radio is tot onze volle tevredenheid zeer vakkundig ingebouwd. Kortom een super bedrijf.

Zéér tevreden

In onze camper wilden we 220Volt achterin en dan ga je even zoeken naar een camperdealer/reparateur. Via NKC kwamen we bij Frans Stokman. Ik kan niet anders zeggen dat we zeer tevreden zijn over eigenlijk alles. Prima mailcontact en persoonlijk contact met Wesley. Goede uitleg over de mogelijkheden over "altijd 220". Ook gelijk een maxfan laten inbouwen. Ook de nazorg ( in ons geval nodig voor de maxfan ) was top. Dank en we komen zeker terug. (ook met een camper ben je nooit klaar he :) )

Vriendelijke mensen met snelle en prima service.

Onze vragen werden snel en vakkundig opgelost

Uitstekend!

Vriendelijk, deskundig, dus eigenlijk gewoon top !

Vriendelijke mensen en goede service alles volgens afspraak

Goeie service

Tip, voor levering caravan type stekker auto en caravan controleren Verder prima geholpen.

Erg goed

Vanaf de aankoop tot de aflevering keurig geholpen.

Goede adviezen en keurig onderhoud

Vriendelijke en ongedwongen ontvangst. De gevraagde reparaties worden uitstekend uitgevoerd!

Over Frans Stokman Caravans en Campers

Frans Stokman BV. Pascalstraat 2 1704RD Heerhugowaard 072-5718055 Frans Stokman is al ruim 40 jaar een begrip in mobiliteit in heel Noord-Holland Sinds 1982 is Frans Stokman BV als Renault- en caravandealer in Heerhugowaard gevestigd op het industrieterrein de Zandhorst. Na een explosieve groei is Frans Stokman BV uitgegroeid tot een bedrijf met ruim 30 medewerkers die als doel hebben om u optimaal van dienst te zijn. Tot onze activiteiten behoren verkoop Renault nieuw, occasions, onderhoud, APK, leasing en airco service. Daarnaast verkopen wij nieuwe caravans van het merk Caravelair en nieuwe campers van Weinsberg en Dethleffs. Ook voor gebruikte caravans en campers, caravan- en camperonderhoud en verhuur bent u bij ons aan het juiste adres. Gastvrijheid en service staan nog steeds hoog in het vaandel bij Frans Stokman BV.