Zeer vriendelijk en super geholpen

Zeer vriendelijk en kundig personeel.

Ook na de garantieperiode word je super geholpen.

Wij merkten na bijna een jaar dat er nog iets aan de camper was waar we niet blij mee waren en graag aangepast wilde hebben. En ook nu zonder enige vorm van commentaar werden we weer perfect geholpen. Ook de werknemers van de werkplaats hebben weer keurig werk geleverd. Het is gewoon een top bedrijf. En wij zijn ontzettend blij met onze camper.

Super!!

Na een probleem te hebben geconstateerd, hebben de jongens van de werkplaats mijn caravan helemaal in orde gemaakt en voorzien van nieuwe dak! Echt dikke pluim! Dank jullie wel! Wij zijn heel erg blij😃

moeilijk om afspraak te maken

Het beheer van het planbord dient sterk te worden verbeterd. Er gaat 1 man over, die vaak niet bereikbaar is of in gesprek is met een klant o.i.d. en dan de telefoon wegdrukt. In zo'n geval zou een andere medewerker die taak moeten kunnen overnemen. Overigens is de sfeer in het bedrijf goed en zijn de medewerkers incl. de planner erg vriendelijk.

Camper weggebracht voor een beurt ,daar vertelde eerlijk dat hij nog geen beurt nodig had gezien het aantal km. Bij de officiële Ducato dealer had ik een prijs gevraagd ,en daar moest ik meer dan 850euro aftikken . Hier hoefde alleen de apk gedaan te worden. En ik werd ook keurig weggebracht naar het station. Klasse

Hele goede service, klantvriendelijk.

Gebreken aan de caravan zijn adequaat en met een grote kennis van zaken opgelost.

doelmatig en snel in reparatie en onderhoud

sneller dan gedacht is het onderhoud met keuring, inclusief een reparatie aan de koelkast, gedaan

Discussie :-(

Op 8-11 een "gas & aardlek check" : * discussie omtrent "adviezen", m.n. nog overleg over de aarding van de auto met de inbouwer ; voorlopige reactie ( komt er t.z.t. nog op terug ) --> "Het aarden van de camper is een discussie waar net zoveel meningen voor als tegen zijn. Wanneer de camper is aangesloten op de stroompaal van de camping zijn de 220 volt stopcontacten wel degelijk geaard. Dit gebeurt via de aarding van de stroompaal van de camping. Tegenstanders zeggen als dat door de camping niet goed geregeld is je zelf moet zorgen voor aarding. Maar dat betekent dat je altijd een stalen pen bij je moet hebben die je vervolgens een heel eind in de grond moet slaan. Dat doet dus niemand. In jullie camper is wel een aardlek-schakelaar geplaatst. Dus aarding via de CEE stekker zou moeten werken". * bij de check van de auto ( buscamper ) mochten wij niet in de werkplaats, omrede dat dat tijd zou kosten ; volgens ons werkt het niet aanwezig zijn niet goed, je kunt dan niet meteen reageren / vragen stellen.

Goedendag heer en mevrouw Ott, 8/11/2019 bent u bij ons geweest voor de gratis NKC gas en aardlek check. U heeft gelijk als zegt dat de stopcontacten geaard zijn via de campingpaal. Alleen het probleem bij u camper is het volgende: Uw camper is voorzien van stopcontacten met randaarde aansluiting, alleen is de aarde niet aangesloten op uw stopcontacten, waardoor de stopcontacten geen aarding hebben! De reden dat u niet bij de keuring aanwezig mocht zijn heeft te maken met het feit dat u als klant niet verzekerd bent indien u bij ons in de werkplaats aanwezig bent. Na de keuring hebben wij alles stap voor stap met u doorgenomen.

perfect

de communicatie en vriendelijkheid zijn perfect. De afwerking van de caravan en financiën ook.

Netjes en goed

Caravan voor wat kleine zaken teruggebracht welke netjes onder garantie zijn verholpen. Keurig contact met de werkplaats en vriendelijk geholpen bij zowel het brengen als het halen van de caravan. Pluspunt is de hulp bij het af en aankoppelen van de caravan. Erg prettig als je alleen bent. Niets dan lof voor de familie Stokman en haar werknemers. Gewoon een goed bedrijf waar ze klantvriendelijkheid en behulpzaamheid nog gewoon kennen.

Geweldige service

Heel goed advies gehad bij aankoop van onze camper. Deze werd in perfecte staat afgeleverd. Wat nagekomen mankementen werden zonder enig probleem en vlot verholpen. Een aanrader voor een ieder die een camper/caravan wil aanschaffen.

Klant vriendelijk

Zeer vriendeljjk personeel snel geholpen denken met de klant mee

Attent, kennis van zaken

We hebben onze caravan ingeruild voor een andere 2e hands. De financiële afhandeling is soepel verlopen. De aanbieding was zodanig dat wij met een goed gevoel naar huis gingen. De werkplaats heeft alle wensen ingevuld. Een probleem met de "mover" werd bij ons thuis verholpen. Kortom we zijn zeer tevreden met de wijze waarop wij behandeld zijn.

Een profecionele groep mensen en erg klantgericht

Werden goed en vakkundig geholpen. Klantvriendelijk groep mensen in de werkplaats

Vakmanschap , Betrouwbaar en aardige mensen.

Zie boven

Klant- en servicegericht

Op 19 oktober hebben we onze camper opgehaald en onze auto hier op ingeruild. Uitstekende instructie gekregen over het gebruik van de camper. Met de camper na een flinke rit naar het oosten veilig en zonder problemen thuis gekomen. Helaas bleek de TV niet te werken, hier komen we nog een keertje voor terug in het voorjaar (valt onder garantie). We wachten nog op een bestelde combi rollo, maar dat heeft geen haast. De camper heeft inmiddels een was-, polijst- en poetsbeurt gehad en glimt weer als nieuw (lak camper was wat dof). Binnenkort gaat de camper de stalling in en halen we 'm in het vroege voorjaar weer op. Wij zijn erg tevreden en blij met onze aankoop. Ellen en Jeroen Haverkate

Persoonlijk, servicegericht en zeer vlot. Goede informatie bij vragen. Wij komen voor Frans Stokman uit Friesland rijden.

Snel en goed geholpen. En eerder gereed dan gedacht.

Zeer goed en professioneel bedrijf

We zijn zeer goed geholpen en hebben naar grote tevredenheid een mooie camper gekocht, ook na de koop blijft iedereen zeer vriendelijk en hulpvaardig. De enige kanttekening is dat de camper werkplaats lastig te bereiken is. Ook terugbellen ging niet altijd even snel. Maar op het moment dat er contact was werden we weer zeer goed geholpen.

Vriendelijk en ter zake kundig. Degelijk.

Stokman zegt wat hij doet en doet wij hij zegt. Een ter zake kundige en betrouwbare partij.

Zeer blij met onze aanschaf en de geboden hulp bij het uitzoeken.

Eerst hebben wij in 2018 een caravan gehuurt bij de fam stokman. Toen al zijn we zeer hulpvaardig geholpen. Nu in 2019 wilde we graag zelf een caravan aanschaffen en zijn we weer terug gegaan naar de dam stokman. Eerst hebben we een oriëntatie gesprek gehad rond om onze wensen en wat dan het beste bij ons zou passen. Aansluitend is er vrijblijvend een prijsopgaaf gemaakt. Na er thuis nog eens over na gedacht hebben hebben we besloten voor de aanschaf te gaan. Samen met Daniëlle stokman hebben we vervolgens alle benodigdheden door genomen en hebben ze een passende mooie prijs voor ons gemaakt. Afgelopen week hebben we de caravan opgehaald. Na uitleg van de caravan en alle bij behorende dingen zijn wij zeer tevreden huiswaarts gegaan. Fam stokman bedankt voor alle hulp, service en tijd die jullie tot nu toe hebben geboden.

Vriendelijk geholpen en al mijn vragen als beginnende caravanner werden duidelijk uitgelegd, niets is raar of te veel. Telefonisch goed bereikbaar en afspraken worden uitstekend nagekomen.

Goede service.

Wij hadden met onze kachel wat problemen, Deze zijn keurig opgelost doorde fa. Stokman.

Ervaring

Fijn geholpen en goed advies van werkplaats gehad!

Heb niet het juiste " omgangs gevoel met de caravan werkplaatsrecrptieeceptie

heb niet het amicale gevoel zoals bij de autowerkplaatstreceptie. De vriendelijkheid is niet spontaan.