Goede service. Goede uitleg. Duidelijke afspraken en nagekomen.

Goede uitleg. Afspraken goed nagekomen Wij moeten de caravan nog voor het eerst gaan gebruiken en hopen dat als er iets zou zijn aan de caravan de service net zo goed is als nu.

klantvriendelijk, vakbekwaam, prettig

Aangename uitstraling, vriendelijke behandeling, en technisch bekwaam

Fijn geholpen een goed gevoel aan overgehouden.

Prima te woord gestaan tijdens de zoektocht naar een andere caravan. De aflevering was daarna ook dik voor mekaar. Goede service geleverd.

Werk wordt zoals gevraagd uitgevoer.

Afspraak maken was wat langdradig vanwege beperkte manbezetting. Verder zijn de werkzaamheden goed uitgevoerd. Advies naar aanleiding van de werkzaamheden ook goed.

vriendelijk klantvriendelijk en goede service

Naast deskundige hulp bij aankoop en service beurten vriendelijke mensen en goede service dit is een goede zaak!

Prima, Camper wordt goed gerepareerd

Vakkundig, met persoonlijke belangstelling. Goede terugkoppeling en toelichting door Stefan.

Voldoende

Jammer dat er voor de aflevering geen eindinspectie heeft plaatsgevonden waardoor het begin van het gebruik van de (gebruikte) Camper teleurstellend was. Het waren te veel mankementen waarvoor ik meerdere keren terug moest komen. Nadat alles uiteindelijk gerepareerd/vernieuwd was werden we weer enthousiast en kijken wij uit naar onze eerstvolgende reis. We hebben het wel over een prijs van € 60.000,-- Dus 1 tip, laat een punten inspectie uitvoeren voor aanschaf! Fam D Voorhaar

Geweldige service

Denken graag met je mee. Gaan geen onnodige reparaties doen. Goede service

Keurig op tijd zoals afgesproken

Goede ervaring, jammer dat de waterpomp geen water leverde. Terugslagklep zat vast. Verder alles in orde.

Uitstekende service, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer vriendelijk en super geholpen

Zeer vriendelijk en kundig personeel.

Ook na de garantieperiode word je super geholpen.

Wij merkten na bijna een jaar dat er nog iets aan de camper was waar we niet blij mee waren en graag aangepast wilde hebben. En ook nu zonder enige vorm van commentaar werden we weer perfect geholpen. Ook de werknemers van de werkplaats hebben weer keurig werk geleverd. Het is gewoon een top bedrijf. En wij zijn ontzettend blij met onze camper.

Super!!

Na een probleem te hebben geconstateerd, hebben de jongens van de werkplaats mijn caravan helemaal in orde gemaakt en voorzien van nieuwe dak! Echt dikke pluim! Dank jullie wel! Wij zijn heel erg blij😃

moeilijk om afspraak te maken

Het beheer van het planbord dient sterk te worden verbeterd. Er gaat 1 man over, die vaak niet bereikbaar is of in gesprek is met een klant o.i.d. en dan de telefoon wegdrukt. In zo'n geval zou een andere medewerker die taak moeten kunnen overnemen. Overigens is de sfeer in het bedrijf goed en zijn de medewerkers incl. de planner erg vriendelijk.

Camper weggebracht voor een beurt ,daar vertelde eerlijk dat hij nog geen beurt nodig had gezien het aantal km. Bij de officiële Ducato dealer had ik een prijs gevraagd ,en daar moest ik meer dan 850euro aftikken . Hier hoefde alleen de apk gedaan te worden. En ik werd ook keurig weggebracht naar het station. Klasse

Hele goede service, klantvriendelijk.

Gebreken aan de caravan zijn adequaat en met een grote kennis van zaken opgelost.

doelmatig en snel in reparatie en onderhoud

sneller dan gedacht is het onderhoud met keuring, inclusief een reparatie aan de koelkast, gedaan

Discussie :-(

Op 8-11 een "gas & aardlek check" : * discussie omtrent "adviezen", m.n. nog overleg over de aarding van de auto met de inbouwer ; voorlopige reactie ( komt er t.z.t. nog op terug ) --> "Het aarden van de camper is een discussie waar net zoveel meningen voor als tegen zijn. Wanneer de camper is aangesloten op de stroompaal van de camping zijn de 220 volt stopcontacten wel degelijk geaard. Dit gebeurt via de aarding van de stroompaal van de camping. Tegenstanders zeggen als dat door de camping niet goed geregeld is je zelf moet zorgen voor aarding. Maar dat betekent dat je altijd een stalen pen bij je moet hebben die je vervolgens een heel eind in de grond moet slaan. Dat doet dus niemand. In jullie camper is wel een aardlek-schakelaar geplaatst. Dus aarding via de CEE stekker zou moeten werken". * bij de check van de auto ( buscamper ) mochten wij niet in de werkplaats, omrede dat dat tijd zou kosten ; volgens ons werkt het niet aanwezig zijn niet goed, je kunt dan niet meteen reageren / vragen stellen.

Goedendag heer en mevrouw Ott, 8/11/2019 bent u bij ons geweest voor de gratis NKC gas en aardlek check. U heeft gelijk als zegt dat de stopcontacten geaard zijn via de campingpaal. Alleen het probleem bij u camper is het volgende: Uw camper is voorzien van stopcontacten met randaarde aansluiting, alleen is de aarde niet aangesloten op uw stopcontacten, waardoor de stopcontacten geen aarding hebben! De reden dat u niet bij de keuring aanwezig mocht zijn heeft te maken met het feit dat u als klant niet verzekerd bent indien u bij ons in de werkplaats aanwezig bent. Na de keuring hebben wij alles stap voor stap met u doorgenomen.

perfect

de communicatie en vriendelijkheid zijn perfect. De afwerking van de caravan en financiën ook.

Netjes en goed

Caravan voor wat kleine zaken teruggebracht welke netjes onder garantie zijn verholpen. Keurig contact met de werkplaats en vriendelijk geholpen bij zowel het brengen als het halen van de caravan. Pluspunt is de hulp bij het af en aankoppelen van de caravan. Erg prettig als je alleen bent. Niets dan lof voor de familie Stokman en haar werknemers. Gewoon een goed bedrijf waar ze klantvriendelijkheid en behulpzaamheid nog gewoon kennen.

Geweldige service

Heel goed advies gehad bij aankoop van onze camper. Deze werd in perfecte staat afgeleverd. Wat nagekomen mankementen werden zonder enig probleem en vlot verholpen. Een aanrader voor een ieder die een camper/caravan wil aanschaffen.

Klant vriendelijk

Zeer vriendeljjk personeel snel geholpen denken met de klant mee

Attent, kennis van zaken

We hebben onze caravan ingeruild voor een andere 2e hands. De financiële afhandeling is soepel verlopen. De aanbieding was zodanig dat wij met een goed gevoel naar huis gingen. De werkplaats heeft alle wensen ingevuld. Een probleem met de "mover" werd bij ons thuis verholpen. Kortom we zijn zeer tevreden met de wijze waarop wij behandeld zijn.

Een profecionele groep mensen en erg klantgericht

Werden goed en vakkundig geholpen. Klantvriendelijk groep mensen in de werkplaats

Vakmanschap , Betrouwbaar en aardige mensen.

Zie boven