Plezierige mensen

Op een plezierige manier werd er adeauaat geholpen voor een refelijke prijs..

Keurig bedrijf!

Onze caravan uit 2004, inmiddels op leeftijd dus, is verwend met een onderhoudsbeurt, een asrevisie plus wat kleine werkzaamheden tegen een alleszins acceptabele prijs die vooraf globaal gecommuniceerd werd, het viel zelfs nog iets mee...

geweldig geholpen

na afspraak te hebben gemaakt zijn we perfect geholpen nl.het pompje van het toilet werkte niet meer het bleek dat de zekering stuk was,deze door monteur vervangen binnen 15 min.alles geregeld.kosten service.wat een geweldige service nogmaals hart.dank

Gewoon een fijn en hulpvaardig adres

Van eigenaar tot monteurs en verkopers en van verkopers en monteurs tot eigenaar aardige, kundige, vriendelijke mensen. Gewoon een fijn bedrijf!

Het duurde wel wat lang

Het duurde wel wat lang voordat mijn caravan gerepareerd was. Toen ik hem ophaalde was het rolgordijn, wat moeilijk omhoog ging, nog niet gemaakt en moest ik later op de dag opnieuw de caravan ophalen.

Netjes de schade gerepareerd.

het begin van de vakantie

vriendelijk, betrouwbaar

Prettig en enthousiast geholpen

Caravan werd op tijd geleverd, pijnpuntje was dat het toilet niet goed werkte waardoor we alsnog naar een toilet gebouw moesten. Na de vakantie de caravan direct naar Stokman gebracht, bleek dat het toilet er scheef ingebracht was. Is nu verholpen hopen we, dat weten we helaas pas zeker bij de volgende keer als we ermee op pad gaan. Voor de rest als hierboven prima en enthousiast geholpen.

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel

Goede en prettige ervaring. Het personeel is hulpvaardig!

Prima. Niet te klagen

Goede service. Vriendelijke afhandeling. Geen klachten over de werkzaamheden. Rekening valt altijd tegen, maar dat heb je overal. Kortom, jullie zijn nog niet van me af :-).

gewoon goed

vriendelijke ervaring als je een camper koopt.

Prettige medewerkers en een goede service

Deskundig, vriendelijk, servicegericht.

De afspraken zijn vooraf goed gecommuniceerd en netjes afgerond.

Zoals gewoonlijk: prima geholpen.

Zie boven

Service door meedenkers en vakmensen!

Zowel telefonisch als in de winkel en werkplaats wordt ik vriendelijk geholpen en kan ik alle vragen stellen die ik maar wil. Indien materiaal niet aanwezig is wordt het zsm nagestuurd. In een geval waarin men mij niet kon helpen, werd er moeite gedaan me van advies te voorzien. Dat is nog eens meedenken!

Direct een goed gevoel bij Stokman

Direct een goed gevoel vanaf het moment van binnenkomst. Fijn te woord gestaan en duidelijke uitleg in een gemoedelijke sfeer over de door ons uitgezochte caravan. Geen moment het gevoel gehad dat er iets opgedrongen werd. Oplevering van de caravan was ook prima voor mekaar. De fles bubbels en een aantal andere kleine attenties vielen bij ons zeer in de smaak en werd erg gewaardeerd. Binnenkort zal er een aantal kleine puntjes gerepareerd worden of nagekeken. Ook fijn dat dit goed geregeld is. Garantie niet tot aan de deur bij Stokman.

Goede vaklieden en uitstekende service

Binnen now time hadden ze de problemen met de mover van onze caravan opgelost.

Prima service netjes gemaakt en alles op tijd

Alles op tijd klaar netjes afgehandeld en goeie prijs kwaliteit verhouding

zeer snel en goed geholpen goede uitleg.

erg goede service

Sublieme service!

Je koopt een nieuw produkt (in dit gevaleen camper) en met een nieuw product kan er altijd wel wat mis zijn. Het gaat erom hoe de dealer dit oppakt... Met de oplossing van ons probleem heeft de werkplaats van Frans Stokman uitstekend werk verricht. We zijn erg tevreden en onder de indruk van hun professionaliteit!

Zoals altijd weer prima op weg geholpen

Super geholpen en onze caravan met een goed gevoel ingeruild.

Luisteren en uitvoeren

De garage heeft het probleem van de koelkast prima gemaakt. En het was ook snel gedaan. Ik ben erg blij met de firma Frans Stokman.

Ervaren en deskundig en goede service ook na aanschaf.

Ik heb goede ervaringen en vertrouwen als klant!

De twee afgesproken reparaties aan onze camper (hordeur en polijsten bumper) werden tijdig, deskundig en conform de vooraf afgesproken prijs uitgevoerd. Na de reparatie werden wij telefonisch netjes geïnformeerd.