Aardige instructeur, veel geleerd

Veel geleerd en kalme goede instructeur met veel ervaring die goed kan uitleggen

• Deskundigheid/vakmanschap

prima maar volgende x graag in Assen ivm reistijd

• Deskundigheid/vakmanschap

Ervaren instructeurs met een toegankelijke manier van lesgeven

Wiebe en Mark waren zeer prettige instructeurs met een overzichtelijke aanpak. Geen onnodige lessen gehad. Al met al, een echte aanrader voor een ieder die vlot door het lessen wilt!

• Deskundigheid/vakmanschap

Mijn ervaring bij koops vec is uitstekend, Ze denken met je mee met de planning,en ook tijdens de rijlessen heeft de rijinstructeur er alle begrip voor als je iets niet snapt en legt het dan rustig en geduldig nog een keer uit. Kortom heb ik dit als zeer prettig ervaren. Koops vec is dan ook een echte aanrader als je je rijbewijs wilt halen.

• Deskundigheid/vakmanschap

Ervaring waar je op bouwt!

Dankzij de ervaring van de instructeurs weten ze heel goed hoe ze het beste in jou naar boven te halen tijdens de rijles. Zo wordt leren rijden een stuk makkelijker. Ze bezorgen je niet alleen je rijbewijs, maar proberen je ook genoeg mee te geven zodat je ook echt goed en veilig de weg weg op kan.

Zeker aan te raden!

Ik was in het begin wat onzeker, ook omdat het wat onwennig was. De onzekerheid was vrij vlot omgezet in zekerheid en zelfvertrouwen met de juiste ondersteuning. Een zeer sfeervol lesbedrijf met een gezonde dosis humor, voldoende kennis die overgebracht word. Ook word er tussentijds even geëvalueerd hoe het gaat en wat eventueel nog wat beter kan. Daar word dan extra aandacht aan besteed zodat je vol kennis en vertrouwen het examen tegemoet gaat.

Met aandacht!

Bij Koops NovL kijken ze met aandacht naar de persoon.

• Deskundigheid/vakmanschap

Rijschool met een fijne en ongedwongen sfeer

Met veel plezier mijn BE lessen gevolgd. De instructeur was rustig en duidelijk en bleef geduldig. Ook al zat je nog zo te stuntelen en moest iets meerdere keren uitgelegd worden. Door de gemoedelijke sfeer durfde je te blijven proberen. Een stukje humor ontbrak ook niet, ook altijd fijn. Bij het inplannen van de lessen wordt er met je meegedacht zodat je een optimaal les schema kan volgen. Ik moest even wachten tot er een plekje voor mij vrij was, maar het is het wachten zeker waard geweest!

• Deskundigheid/vakmanschap

Leuk en leerzaam, rustige instructeur.

Leerzaam en rustig, vooral met 2 leerlingen, goede leermeester, en het was gezellig .

Prima cursus

Goede uitleg

• Deskundigheid/vakmanschap

Goede praktijk te veel onnodige theoretische informatie.

Was zeer leerrijk.

We konden alles vragen wat we wouden en kregen altijd antwoord.

Goed uitleg

Ik vond het een fijne uitleg en goed duidelijk

Het was grandioos

Toen ik aan kwam werd ik hartelijk ontvangen. Er waren twee heftrucks beide gereden door ervaring was het niet zo moeilijk. Na gereden te hebben hoorden we dst we geslaagd waren top gewoon goede begeleiding.

Was gezelig

Hetbwas een herhalingscursus voor mij, was alleen maar dat deed niks af voor de gezelligheid, instructeur was duidelijk en gezellig, miste alleen een bakje koffie

gezellige rijschool.

Ik heb mijn lessen met veel plezier gevold. personeel is vriendelijk bij rijschool Koops. ze hebben mij goed geholpen wanneer ik vragen had.

• Deskundigheid/vakmanschap

Superfijn gelest bij kundige instructeurs

Heb een hele fijne ervaring gehad met het lessen bij Koops NOVL. Ze denken op alle vlakken fijn met je mee Alle instructeurs hebben mij erg fijn begeleid met veel geduld. Zeker een aanrader

• Deskundigheid/vakmanschap

Super geholpen met theorie en de praktijk lessen Hele aardige mensen en instructeurs

Hele prettige rijschool

Ik heb mijn rijbewijs voor de bus behaald in een hele prettige omgeving. De theorielessen werden verzorgd door vakmensen uit het werkveld. Pittige lessen, maar goed opgezet. In de praktijklessen werd er gezegd waar het op staat, wat duidelijkheid geeft. Dit is prettig als je in opleiding bent. Communicatie met backoffice was goed en de accomodatie goed op orde.

Zeer goede uitleg

Goede communicatie

Goede en leerzame rijschool

Goede rijopleider met veel kennis en goede coaching

• Deskundigheid/vakmanschap

Prachtig bedrijf met leuke mensen en goed materieel.

Hier mijn vrachtwagenrijbewijs gehaald. Online zelfstudie gedaan ipv klasikaal ivm de kosten. Geen enkel probleem. Alles kan en alles is mogelijk. Ivm mijn werk, om de week rijlessen. Ook te regelen. Ook van verschillende instructeurs les gehad. Vond ik fijn want dan krijg je ook verschillende kritieken. Alles gebeurt in eigen beheer. Van keuringsarts tot aanmelden CBR en van studie tot besloten terreintoets en Code 95. Top.

perfect

goeie ionstructuur

Echte top!

Veel aandacht voor de bijzondere manoeuvreren, duidelijke uitleg en lekker relaxed.

• Deskundigheid/vakmanschap

Fijne rijschool, goede sfeer en goed materieel!

Ik heb bij Koops mijn CE rijbewijs met code 95 gehaald. Zowel vanuit de backoffice als de rijsinstructeurs is er goede en vriendelijke communicatie. Het kennisniveau is hoog en het leren omgaan met een vrachtwagen gaat op een natuurlijke manier. Als je in de omgeving Assen woont en een goede rijschool zoekt, kan ik je Koops van harte aanbevelen!

Vlissingenstraat 45 A

9403 BB Assen

592372098

Over Koops Novl opleidingen

Koops Novl opleidingen staat meer dan 65 jaar klaar om diverse opleidingen te verzorgen voor Verkeer ,Transport, Logistiek en Veiligheid. Ons team van deskundigen zorgen ervoor dat U op een zo ontspannen manier uw opleiding kan afronden. Ons wagenpark is up to date. Wij zijn in Assen , Groningen en Uithuizermeeden actief. Als partner van transportopleider.nl staan we garant voor een landelijke dekking als het om opleiden en trainen gaat.